quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:12 schreef Adelante het volgende:
ik hoop het toch niet, we gaan volgende week kijken voor z'n huis in arnhem
quote:Op maandag 17 maart 2008 22:58 schreef Manono het volgende:
[..]
Ja vrouwtje, er stond dan ook 'als het waar is' (dat hij zijn kind niet mag zien). Dat hij een tikkie hysterisch is weet heel Nederland volgens mij al zonder met hem getrouwd te zijn. Maar als hij geen aantoonbaar verleden heeft van geweldsmisdrijven hoeft zij haar belangen niet te verwarren met die van hun kindje. Anyway, we wachten af welke ex de beste PR adviseur heeft, de bal ligt bij Moon.
Zoiets had ik ook al opgevangen..quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Volgens de Story/Privé/Weetikveel is het allemaal weer koeck ende eij!
Kjoet!quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zie nu pas deze reactie trouwens!
quote:Emile Ratelband gaat toch niet scheiden
Showbizz - door Redactie op 15-04-2008 @ 18:44
De vrouw van Emile Ratelband, Monica, wil toch niet van hem scheiden. "Alles wat er in de afgelopen weken is gebeurd, is compleet uit de hand gelopen", vertelt Moon, zoals ze door Emile wordt genoemd, in weekblad Story. "Dat heb ik nooit gewild. Er komt géén scheiding."
Vorige maand trof de positiviteitsgoeroe een leeg huis aan nadat hij enkele dagen in het buitenland was geweest. Moon liet weten te willen scheiden van Ratelband, met wie ze zeven maanden was getrouwd en dochter Royce kreeg. Ratelband smeekte zijn vrouw in RTL Boulevard huilend om bij hem terug te komen.
"Ik hield van Emile en ik houd nog steeds van hem", vertelt de blondine nu. Moon zegt dat ze, in tegenstelling tot eerdere berichten, nooit een scheidingsaanvraag heeft ingediend. "En nu wil ik zeker niet scheiden. Onze dochter heeft mij daar nog meer bewust van gemaakt."
"De dagen dat Emile zijn kleine meid weer gezien heeft, waren geweldige momenten", zegt ze. "Ze is pas zeven maanden, maar nu al merk je hoe groot de impact is als ze bij haar vader is. Toen ik haar 's avonds naar bed bracht, lag ze te kirren van vreugde."
quote:vr 29 aug 2008, 18:09 Zevende kind op komst, scheidingspapieren in de busEmile Ratelband wordt weer vader! door Mariët Oosterwijk
AMSTERDAM - Emile Ratelband wordt weer vader. Maar van een roze wolk is allerminst sprake, eerder van een gitzwarte... De positiviteitsgoeroe vond gisterochtend namelijk het scheidingsverzoek van zijn zwangere echtgenote in de bus. Het is de tweede keer dat de 21 jaar jongere Moon de scheiding heeft aangevraagd. De vorige keer was in de lente, maar die trok ze weer in. De zitting is over twee á drie weken.
Emile is witheet: „In plaats van zevenduizend euro per maand, vraagt ze nu tienduizend euro. Ik ben er tussen genomen. Ze wil me een poot uittrekken!” Hij moppert: „En ik heb onze dochter Royce, die op 9 september een jaar wordt, ook al zes weken niet gezien. Ik weet wel waar ze zitten, maar aankloppen heeft geen zin. Moon heeft namelijk ook aangifte gedaan voor emotioneel en fysiek geweld.”
In principe gelooft Emile wel dat het zijn kind is, al vindt hij het allemaal wel héél toevallig: „Ze is uitgerekend in maart, nota bene op mijn zestigste verjaardag. Het klopt inderdaad dat we het in mei hebben gedaan, ik weet nog precies hoe en wat. Maar dat was wel maar één keer.” Schampert: „Dus hoezo sloom zaad als je ouder bent? Maar van wie het ook is, het is automatisch mijn kind omdat het tijdens ons huwelijk is verwekt. Brr, het is echt een horrorverhaal.” Nog vol ongeloof: „Dat ik mij drie jaar lang voor de gek heb laten houden! Van mensen uit haar omgeving komen nu ook geluiden dat het opzet was. Maar dat ze planmatig te werk is gegaan, heb ik nooit willen geloven. Ik ben er gewoon ziek van. En ik kan je vertellen, het doet mijn ego ook geen goed.”
Cc, vanavond een HH van RTL Boulevard.. maar je hebt over die Ratelband niks gemistquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:23 schreef Copycat het volgende:
Heb ik het gemist bij Boulevard?
inderdaad het is waar je van houdt hé. Hij zoekt graag de pers opquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:35 schreef Ole het volgende:
En hij is er dus als de kippen bij om zelf contact op te nemen met de pers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |