abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO zaterdag 30 augustus 2008 @ 23:19:53 #201
22592 crew  Ole
pi_61255743
Ja, en Emile is de braafheid zelve.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO dinsdag 9 september 2008 @ 18:48:06 #202
22592 crew  Ole
pi_61505427
Huilie is het toch ook zeg
quote:
09-09-2008 19:03:25
EMILE RATELBAND WOEDEND OP ALBERT VERLINDE
Emile Ratelband kan het bloed van Albert Verlinde wel drinken. 'Hij heeft me neergezet als iemand met losse handjes. Dat pik ik niet!'

'Ik ben Albert Verlinde helemaal zat,' briest Emile Ratelband in Story die nu in de winkel ligt. 'Hij belt me op en legt mij een aantal zaken voor over aangiftes van onder andere mishandeling die er tegen mij zouden zijn gedaan. Eén geval van mishandeling gaf ik toe. Die andere aangiftes heb ik ontkend, omdat het mij een raadsel is waar die vandaan kwamen. Dat Albert die vervolgens toch live in de uitzending doornam en mij vervolgens neerzet als iemand met losse handjes, dat pik ik niet!' Emile Ratelband is woedend. Hij is van mening dat zijn zorgvuldig opgebouwde imago door deze uitzending van RTL Boulevard nu aan diggelen ligt. Ratelband is van plan Verlinde voor de rechter te slepen.
  dinsdag 9 september 2008 @ 19:04:45 #203
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_61505864
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 18:48 schreef Ole het volgende:
Huilie is het toch ook zeg
[..]
Ja echt wel
  dinsdag 9 september 2008 @ 20:30:43 #204
3185 Adelante
To let it go now
pi_61508418
"zorgvuldig opgebouwde imago"
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61641475
Whahaha... imago... Maar wat ik dus niet snap, is dat ze in mei met elkaar naar bed zijn geweest (o, wat zeg ik dat netjes) en dat ze dan uitgerekend is in maart. Dat kan dus niet. Ze zou dan uitgerekend zijn in februari. Een zwangerschap duurt toch echt 40 weken... Geen 45 of 50...
  dinsdag 16 september 2008 @ 06:51:28 #206
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_61666122
Van 31 mei naar 7 maart (bijv.) is het toch echt 40 weken.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Admin dinsdag 16 september 2008 @ 07:15:01 #207
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_61666194
Sommige dingen zijn gewoon té leuk
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_61666441
Yep, maar dan zou ze 31 mei voor het laatst ongesteld zijn geweest en zou het kindje dus zo'n twee weken later (in juni dus) verwekt moeten zijn... 40 weken is inclusief de 2 weken voor de ovulatie... En hoe dan ook kom ik niet uit op 11 maart...
  dinsdag 16 september 2008 @ 17:44:45 #209
138876 Andromache
pi_61679890
Wie komt eigenlijk überhaupt met mei op de proppen?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 16 september 2008 @ 18:11:23 #210
22592 crew  Ole
pi_61680545
hij zegt zelf toch dat ze het in mei voor het laatste hebben gedaan?
quote:
Ze is uitgerekend in maart, nota bene op mijn zestigste verjaardag. Het klopt inderdaad dat we het in mei hebben gedaan, ik weet nog precies hoe en wat. Maar dat was wel maar één keer.”
  dinsdag 16 september 2008 @ 18:32:12 #211
138876 Andromache
pi_61681188
Ohooooo! Die Moon! Vuile, vuile..... DNA-testje?
  dinsdag 16 september 2008 @ 19:22:55 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_61682622
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 06:51 schreef Andromache het volgende:
Van 31 mei naar 7 maart (bijv.) is het toch echt 40 weken.
Klopt, maar een zwangerschap begint te tellen op de eerste dag van je laatste menstruatie, dus dan kan het van 31 mei naar 7 maart wel 40 weken zijn, maar dan ben je toch echt pas zo rond 13 juni zwanger geworden.... en als ze op 11 maart is uitgerekend dan moet ze dus rond 17 juni zwanger geworden zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 16 september 2008 @ 20:06:41 #213
22592 crew  Ole
pi_61683882
ms moeten we deze vraag even in OUD stellen
  Moderator / Miss SHO dinsdag 16 september 2008 @ 20:22:25 #214
22592 crew  Ole
pi_61684324
ah er is weer nieuws
quote:
BORDERLINE? EMILE RATEBAND: MOON IS FANTASTISCHE ECHTGENOTE EN MOEDER!

(16-9-2008) Als de eerste de beste borderlinepatient is Emile Ratelband van mening veranderd. Ratelband lijkt te willen redden wat er nog te redden valt! De positiviteitsgoeroe, die gisteren voor zes maanden de mond werd gesnoerd door de rechter in Zutphen waar bijna ex Moon een alimentatie van 10.000 euro voor zichzelf en 795 euro voor babyzoontje Royce wilde afdwingen, lijkt plotseling weer een liefhebbende vader en echtgenoot! Moon, zijn laatste en alweer zangere echtgenote, werd nog maar recent door Ratelband omschreven met "Ze is in en in verrot". Maar daags na de rechtszaak, die over een half jaar een vervolg krijgt als Moon en Ratelband er niet samen uitkomen, zegt Emile nu Moon bij deze ga ik voor je op de knieen en bied je hierbij publiekelijk mijn gemeende excuses aan voor de lelijke dingen die ik over je heb gezegd!"

Emile Ratelband mag zich dan van de rechter in Zwolle niet meer negatief uitlaten over zijn Moon en hun baby Royce, de rechter heeft Emile niet verboden positief te zijn over de vrouw die hij op radio, tv en in de bladen de afgelopen weken heeft afgemaakt.

En dus neemt Emile, nooit te beroerd om zijn mening te wijzigen als de veranderde omstandiheden daarom vragen, vandaag de gelegenheid te baat om Moon de hemel in te prijzen. Waarschijnlijk hoopt Ratelband op deze manier Moon en de rechter in Zutphen zo mild te stemmen dat de eis van 10.000 euro alimentatie voor Moon en 795 euro voor zoontje Royce van tafel verdwijnt.

En Ratelband gaat daarom vandaag op de website Sterrenstek heel diep door de knieen. Moon is niet langer 'door en door verrot, want nu zegt Emile: "Moon doet het fantastisch met mijn dochtertje Royce. Ze moet een aantal malen per nacht haar bed uit en daar kan ik alleen maar bewondering voor uitspreken. Ook het feit dat ik haar in Amerika op het vliegtuig heb gezet omdat ze in mijn ogen chagrijnig was, is fout, Moon had last van een jet leg en had nauwelijks de tijd om te rusten."

Ook zegt Emile dat er belangrijker zaken zijn dan de hoogte van de alimenttie: "Belangrijker is dat ik hierbij mijn publiekelijke excuses wil maken voor het feit dat ik heb gezegd dat Moon maar beter abortus had kunnen plegen en voor mijn uitlatingen dat ze psychisch niet helemaal in orde zou zijn, Dat had ik natuurlijk nooit mogen zeggen en daar heb ik dan ook vreselijke spijt van."

De volledige 'biecht' van Emile kunt u bij Sterrenstek lezen!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 september 2008 @ 20:23:40 #215
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61684363
En nu het nieuws ?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Miss SHO dinsdag 16 september 2008 @ 20:28:56 #216
22592 crew  Ole
pi_61684550
Nou ja, hij heeft weer eens iets gezegd. Morgen heeft hij dit topic gelezen en komt hij erachter dat het kind niet van hem kán zijn als het 11 maart is uitgerekend,

Dan zegt hij weer iets totaal anders
  Moderator / Miss SHO dinsdag 16 september 2008 @ 21:06:26 #217
22592 crew  Ole
pi_61685951
Ik zit net het topic even terug te lezen, maar het wordt wel een neverending story zeg
  woensdag 17 september 2008 @ 12:41:54 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_61699806
Klopt, maar volgens mij heeft Emile daar niet zo gek veel moeite mee.... "there is no such thing as bad publicity" enzo

Ik lag pas ook al helemaal in een deuk toen ik hem in Boulevard hoorde verkondigen dat hij "duizenden" emails van mannen had gehad die het ook schandalig vonden dat vrouwen maar alimentatie kunnen eisen (dit was net na de bekendmaking dat Moon weer zwanger was en dat haar alimentatie-eis omhoog ging van ¤ 7.000,= per maand naar ¤ 10.000,= per maand)
Ik kan me best voorstellen dat er een hoop mannen zijn die het ook belachelijk vinden, maar ik kan me niet voorstellen dat er duizenden zijn die de moeite nemen zijn mail-adres te zoeken, en vervolgens ook nog een keer een type als Ratelband gaan mailen.

Overigens vind ik het niet handig dat ze zoveel alimentatie voor zichzelf vraagt, en zo weinig voor haar kind en ongeboren kind, wat dat betreft had Patty Brard het destijds beter geregeld, die ontving voor haar dochter een enorm bedrag per maand (als ik me goed herinner ƒ 20.000,= per maand) en voor zichzelf vrijwel niets, hoefde ze daar ook geen belasting over te betalen

Maar goed, Moon pakt het dan weer zo aan dat Ratelband het kan aftrekken van de belasting, vind ik nog heel meegaand van haar, plus dat zij ondanks zijn moddergooien niet teruggooit....
Nog een keer zwanger worden komt misschien harder aan
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO maandag 16 maart 2009 @ 13:42:10 #219
22592 crew  Ole
pi_67100138
En er is een nieuw Ratelbandje geboren
quote:
Emile Ratelband (60) is weer vader geworden. donderdagavond laat is zijn echtgenote Moon (39) in het ziekenhuis bevallen van een zoon. Deze keer geen auto-naam voor zijn jongste telg. Het jongetje heet Emile Senoa Ratelband en de roepnaam Junior. Vernoemd naar papa dus. De kleine Ratelband is 52 centimeter lang en weegt 4090 gram. Emile en de 21 jaar jongere Moon hebben al een dochtertje van achttien maanden: Royce. Uit eerdere relaties heeft Emile nog vier dochters en een zoon. Zijn oudste zoon heet Rolls.
pi_67112136
Deze man heeft echt een gave in vreselijke namen geven aan zijn kinderen.....

Junior...hopelijk is het dan de laatste...
pi_67539980
quote:
door Mariët Oosterwijk

AMSTERDAM - Emile Ratelband (60) en zijn 22 jaar jongere echtgenote Moon gaan het weer samen proberen. Exact twee weken na de geboorte van hun zoontje vertellen ze één keer hun verhaal. Om vervolgens hun blik op de toekomst te richten. Moon: „Ik beval nog liever een derde keer, dan dat ik het afgelopen jaar opnieuw doormaak.”

Even wat feiten op een rijtje. Precies een jaar geleden ontvluchtte Moon met hun zes maanden oude dochtertje Emiles riante huis aan de Rijn. Scheidingspapieren werden opgestuurd, aangifte van fysieke en emotionele mishandeling werd gedaan. Maar niets veranderlijker dan de mens… Want de setting van dit interview: een sfeervol huurhuis in de Arnhemse bossen, een knapperend haardvuur en beiden een kindje op de arm…

Eerst even terug naar het verleden. Emile: „Op 10 maart was ze weg, en Royce ook.” Moon legt uit: „Omdat ik op eieren liep. Ik was bang, het was geen doen meer. Ik was gewoon murw. Er waren al te veel ’druppels’ geweest.” Ze noemt een voorbeeld: „De week voor mijn vertrek kwam Emile thuis met een rottweilerpup. Maar ik houd niet van honden. Ik vind het ook geen goede combinatie met kleine kinderen. Bovendien ging het na de geboorte van ons dochtertje slechter en slechter tussen ons. Ik voelde mij geïntimideerd. Dus toen hij weg was voor zijn werk, ben ik vertrokken. Om lucht te krijgen. Een scheiding was niet mijn bedoeling. Maar Emile riep direct ’ik wil scheiden en je hoeft niet meer terug te komen’. Ik nam een advocaat in de arm en die heeft toen contact met Emile opgenomen. Ik was beland in een traject dat ik niet wilde, maar waar ik niet meer uit kon komen.”

Ze herinnert zich: „In ons eerste half jaar waren er heel veel charmes. Er was toen ook boosheid, maar die was toen nog niet op mij gericht. Dus kon ik er makkelijker mee omgaan. Maar ik werd op den duur gewoon echt bang, kon mezelf niet meer zijn. Dus we hadden écht een probleem. Maar Emile is dan iemand die meteen roept ’voor jou tien anderen’.”
  Moderator / Miss SHO maandag 30 maart 2009 @ 11:56:59 #222
22592 crew  Ole
pi_67542027
hmm

ze ging dus 10 maart 2008 weg, en 16 maart 2009 is het kind geboren

Zeker nog een paar keer goedmaaksex gehad
pi_67542308
quote:
Op maandag 30 maart 2009 11:56 schreef Ole het volgende:
hmm

ze ging dus 10 maart 2008 weg, en 16 maart 2009 is het kind geboren

Zeker nog een paar keer goedmaaksex gehad
volgens emile sr. slechts 1 maal
direct raak geschoten dus
stond in t begin nog aan moons kant, maar zelf ik ben haar nu zat!
  donderdag 2 april 2009 @ 14:42:04 #224
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_67645779
Ik hoor Emile Ratelband al zo roepen dat haat en liefde dicht bij elkaar liggen , als verklaring voor zijn hernieuwde inzicht in Moon.
Maar liever heb ik dat hij beide in stilte doet. Wat een naar karakter heeft die man toch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')