U vraagt wij draaienquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:28 schreef Zwansy het volgende:
Ehm, had de laptop voordat hij het deed nog kuren ofzo?
Dat hij vastliep, of andere gekke dingen?
En welke toetsen zitten los?
Als je misschien wat meer info kunt geven, zou dat handig zijn.
quote:Het is ook mogelijk om op losse onderdelen te bieden.
onderdeel || richtprijs || geboden prijs
scherm || 50 || 50
2 x hardeschijf 100 gig || 75
2 x geheugen 1 gig || 75
(gezamelijk 150 voor geboden)
accu + lader || 50
lightscribe dvd speler || 10
de rest van het interne spul || 10
de buitenkant (excl scherm maar incl toetsenbord en muis) || 10
Ligt er maar net aan wanneer ik mijn nieuwe laptop binnen krijg (besteld bij maxict.nl zou snel binnen moeten zijn). Dit is omdat er nog dingen op de harde schijf staan die ik nodig heb voor school en die kan ik er dan pas afhalen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:26 schreef ThuleWulf het volgende:
Hoelang wil je eigenlijk nog wachten met de verkoop?
Dus stel dat ik 200 euro voor de hele laptop geef, duurt het dan nog weken of zou ik 'm dan volgende week al op kunnen halen?
Omdat ik hem een aantal keren heb opengemaakt voor het stofvrij maken van de fan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:48 schreef Bertran het volgende:
Wat ik me afvraag is: Waarom stuur je hem niet op voor garantie?
Heb anders wel intresse en wil je vraagprijs er ook wel voor geven ,maar dan zou ik wel graag wat duidelijker foto's willen zien. (Per mail graag?) En zou je de kap schoon kunnen maken zodat de overige krassen duidelijker zichtbaar zijn? Wat zit er nog meer bij? Recovery gedeelte op hdd werkt nog steeds of recovery schijven gemaakt? Doos etc?..
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:46 schreef Bertran het volgende:
Als je hem netjes hebt opengemaakt is dat geen probleem bij HP.
Opzich heb ik wel intresse ,maar dan wil ik hem graag wel eerst zien.
Weet je al iets meer wanneer je nieuwe laptop krijgt? (bevestiging gehad?)
Vista staat er bij de aanschaf van de laptop standaard op en als het goed is een recovert gedeelte en ik ben benieuwd of die niet verwijderd is. Opzich is het niet heel erg , maar toch handing om te weten misschien.
Ok pm gestuurd.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:29 schreef ThuleWulf het volgende:
Station Tilburg CS heeft voor mij de voorkeur! Stuur me anders even een pm TS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |