quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:15 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, stralingsfysica HOPELIJK gehaald....
Wel een elektrische toch? Anders gaat het huis zo stinkenquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, een golfkarretje voor als Nynke al ligt. Al dat lopen van hole naar hole....
Ja, was eigenlijk wel vroeg!quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:22 schreef Den_Haag het volgende:
Nu al? lekker op tijd.
Go Bluezz......Go Bluezz.......Go Bluezz......quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:36 schreef Bluezz het volgende:
Wat is er toch gebeurd met het gewone taal en rekenen steer
Ben alweer aan het schilderen
En hopen dat onze enorme boom in de tuin niet naar binnen komt orkanen, jeetje het gaat wel tekeer hier aan de kust
Privé-les.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:27 schreef Euc- het volgende:
Geweldig toch, ik zit hier gewoon he-le-maal alleen in het lokaal, alleen 1 leraar die aanwezig is, harstikke gezellig
Wij hebben (iig ik heb) in het laatste jaar van onze opleiding geen les meer, maar zelfstandig werken aan onze operationeel bedrijfsmanagement werkstukken, ondernemingsplannen en nog wat andere dingetjes, we moeten 1 dag per week op school aanwezig zijn en dan aan de begeleidende leraar onze voortgang laten zien en we kunnen bij hem terecht voor korte vragen. Bij de lange ingewikkelde vragen over bijvoorbeeld allerlei rekenformules moet je een afspraak makenquote:
Interessante constructie.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:49 schreef Euc- het volgende:
[..]
Wij hebben (iig ik heb) in het laatste jaar van onze opleiding geen les meer, maar zelfstandig werken aan onze operationeel bedrijfsmanagement werkstukken, ondernemingsplannen en nog wat andere dingetjes, we moeten 1 dag per week op school aanwezig zijn en dan aan de begeleidende leraar onze voortgang laten zien en we kunnen bij hem terecht voor korte vragen. Bij de lange ingewikkelde vragen over bijvoorbeeld allerlei rekenformules moet je een afspraak maken
Hou het kind goed vast!quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:40 schreef Tezz het volgende:
Go Bluezz......Go Bluezz.......Go Bluezz......
We waaien hier ook weg.....ik moet zometeen nog even erdoor om kind van de knutselclub te halen, maar daarna blijf ik mooi binnen! Pfff.....
Tot nu toe wel, ik heb daar nooit echt problemen mee gehad, daarbij, als ik het niet af krijg gaan al mijn geplande toffe stages in verre oorden simpelweg niet door, ik weet dus waar ik het voor doequote:Op woensdag 12 maart 2008 15:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
@ Euc, heb je dan wel genoeg zelfdiscipline om te werken aan de dingen die af moeten?
ik heb een statistiek dag. We willen een survey Europa-wijd laten invullen. Maar voordat we de survey gaan maken moetik toch wel even m'n statistiek en spss skills ophalen! Dus vandaag met m'n neus in de boeken...quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:16 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga nog ff duur. zit nu ff in mijn statistiek uurtje. standaard deviaties en dergelijke
Tis zo'n dag om de hele dag in bed te blijven! Gezellig met z'n tweetjes! Kopje thee, muziekje, weer ff doezelen, etc etc!quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:48 schreef Tezz het volgende:
Pffffff het is echt zo'n dag om lekker de openhaard aan te maken en onder een dekentje op de bank te kruipen. Tis dat het zo hard waait en ik een lichtelijk overdreven angst heb voor de openhaard met dit weer, maar anders had ik het gedaan ook.
Had je toch al nietquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:08 schreef Stereotomy het volgende:
Bed is in elkaar gezet!
Echt raar om weer 70 cm boven de vloer te liggen.
Erg neuc-onvriendelijk bed. De laatste keer dat ik er sex op had knalden twee latten eronder uit.Dan maar geen sex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |