OE pas op! Bel de hulptroepen! Sta standby!!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goedemorgen dames, vandaag ga ik een recept van Tezz bereiden!
Te fanatieke sporter. Minder pas als het echt niet anders kan.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:33 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Waarom niet?
Goedemorgen overigens.Fijn thuis aan het werk onder het genot van een pot verse muntthee.
Blessures zijn dus geen reden om het wat rustiger aan te doen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Te fanatieke sporter. Minder pas als het echt niet anders kan.
Mwahhh, een paar pillen, hoestdrankjes en bruistabletten verder en ik zit nu op schoolquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:51 schreef Tezz het volgende:
Eucje voel je je al wat beter??
Soms kan het niet anders! Ik moet zeggen, ik probeer altijd door de pijn heen te gaan. Heb bijvoorbeeld kut-knieen, en zeker de eerste km met het hardlopen voel ik die opspelen,m aar na een tijdje gaat de pijn weg en kan ik weer verder.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Blessures zijn dus geen reden om het wat rustiger aan te doen?
Jij moet eens met Isabeau gaan praten.Die heeft ook een heupblessure en loopt daar al maanden mee rond ondertussen.
Loopt ze al bij een chiropractor? werkt voor mij wel goed. Het doet nog wel pijn maar hij beweegt wel weer.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Blessures zijn dus geen reden om het wat rustiger aan te doen?
Jij moet eens met Isabeau gaan praten.Die heeft ook een heupblessure en loopt daar al maanden mee rond ondertussen.
Die heb je me nu al een paar keer aangeboden, en het is er nooit van gekomen!quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Loopt ze al bij een chiropractor? werkt voor mij wel goed. Het doet nog wel pijn maar hij beweegt wel weer.
Voor de rest, wat Nynke zegt. Massage nodig?
k heb zondagmiddag nog een gaatje in de agenda!quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:46 schreef Den_Haag het volgende:
dat had je vorige week even moeten zeggen. Aankomend weekend?
Helemaal in Den Haag?quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:49 schreef Den_Haag het volgende:
Ik heb een feestje dan. Kom je gezellig langs
met van die stinkende hockey-mannen, die nooit douchen na het trainen of spelen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:05 schreef Den_Haag het volgende:
't wel een gezellig hockeyfeestje
Your loss.dan geen massage dit weekend.
Stiekem vind je dat wel lekkerquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
met van die stinkende hockey-mannen, die nooit douchen na het trainen of spelen?
Grapjas. Ik hou van schone, fris gedouchde, naar appeltjes-ruikende mannen!quote:
Dan leggen we toch gewoon wat matrassen op de grond?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Grapjas. Ik hou van schone, fris gedouchde, naar appeltjes-ruikende mannen!
Offe, zwetende mannen in bed!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:19 schreef Den_Haag het volgende:
Hoezo Steer? Nieuwe ladder gekocht die je even wil uittesten?
Nee, een golfkarretje voor als Nynke al ligt. Al dat lopen van hole naar hole....quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:19 schreef Den_Haag het volgende:
Hoezo Steer? Nieuwe ladder gekocht die je even wil uittesten?
he?quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:15 schreef Stereotomy het volgende:
Hee Nyn ben je nu ook nog geil of was dat slechts tijdelijk gisternacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |