Anti-climaxquote:Op woensdag 12 maart 2008 01:43 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Ach, ik laat me niet zosnel op stang jagen..
Je vergeet alleen even dat iemand door foto's op hyves te plaatsen die toestemming al gegeven heeft en dat de foto's hier niet gepubliceerd worden maar alleen gelinkt. Daar is helemaal niets strafbaar aan.quote:Er is maar vrij weinig dat ik kwijt wil, maar -1- ding in ieder geval.. en da's jullie kennis van zaken als jullie het over vegies hebben.. ik heb me zowat doodgelachen om 'jullie' vooroordelen!!![]()
Het lezen van de topics vanaf nr 1 was zeker de moeite waard. Alleen is het hoe je het ook wendt of keert strafbaar om foto's te kopiëren of om ze te publiceren zonder toestemming van de eigenaar. Boetes kunnen oplopen tot de derde graad (loopt tot in de tonnen. -¤- ).
quote:Ik ben daarom ook van alle links de IP adressen nagegaan en de daarbij behorende adressen van de meeste. Zo zijn er een aantal vanuit amsterdam geplaatst, diegene zelf weet vast wel over wie ik het heb. Daarnaast was het niet zo heel moeilijk om Remco op te sporen. Zelfs waar hij naar school gaat is mij nu bekent. Niet dat ik dat nou zo interessant vind.. Maar wel leuk dat ik hem eens als toekomstig 'collega' tegen ga komen!![]()
PS: Succes met het screenen van dit IP-adres! maar zolang je niet in het noorden van het land zit, heb je een verkeerd 'thuisadres!
Dat was ikquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:24 schreef Biefstuk het volgende:
http://wendy-vlinder.hyves.net/
Mengde zich ook in de discussie daar op hyves.
Damn wat een achtergrond
Iemand heeft al wat getikt zie ik
"11-03 17:58: Vlugge is benieuwd naar de rosbief van Wendy"
quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:43 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Ach, ik laat me niet zosnel op stang jagen..
Er is maar vrij weinig dat ik kwijt wil, maar -1- ding in iedergeval.. en da's jullie kennis van zaken als jullie het over vegies hebben.. ik heb me zowat doodgelachen om 'jullie' vooroordelen!!![]()
Het lezen van de topics vanaf nr 1 was zeker de moeite waard. Alleen is het hoe je het ook wend of keerd strafbaar om foto's te kopiëren of om ze te publiseren zonder toestemming van de eigenaar. Boetes kunnen oplopen tot de derde graad (loopt tot in de tonnen. -¤- ).
Ik ben daarom ook van alle links de IP adressen nagegaan en de daarbij behorende adressen van de meeste. Zo zijn er een aantal vanauit amsterdam geplaatst, diegene zelf weet vast wel over wie ik het heb. Daarnaast was het niet zo heel moeilijk om Remco op te sporen. Zelfs waar hij naar school gaat is mij nu bekent. Niet dat ik dat nou zo interessant vind.. Maar wel leuk dat ik hem eens als toekomstig 'collega' tegen ga komen!![]()
PS: Succes met het screenen van dit IP-adres! maar zolang je niet in het noorden van het land zit, heb je een verkeerd 'thuis'adres!
Er staat altijd copyright op beeldmateriaal. Het is niet verplicht om dat te vermelden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Stond er een copyright op die mooie foto van je ?
Nee?
Dan heb jij hem officieel vrij gegeven door hem te plaatsen op een toegankelijke plek voor iedereen
dus niet zo huilen en nu lief slapen
Doe de wereld een plezier en maak jezelf eens dood.quote:
Omdat we toch iets te doen moeten hebben op de late dinsdagavondquote:Op woensdag 12 maart 2008 01:59 schreef Meneer-Goud het volgende:
Waarom wordt er serieus op die matige kloon ingegaan?
Ga dan bellen met Dan Bekkering!quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Omdat we toch iets te doen moeten hebben op de late dinsdagavond
nhatcgerabgerquote:Op woensdag 12 maart 2008 02:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Omdat we toch iets te doen moeten hebben op de late dinsdagavond
Kuthoer, stop een varkenspoot in je anus.quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:59 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Er staat altijd copyright op beeldmateriaal. Het is niet verplicht om dat te vermelden.
Je mag beeld materiaal alleen copiëren als de eigenaar daar uitdrukkelijke toestemming voor heeft gegeven, of expliciet heeft vermeld dat het beeldmateriaal is vrijgegeven voor publicatie.
Dit bijden is niet gebeurd dus zijn degene die de foto's hebben (her)gepubliseerd op externe sites strafbaar. En ik schat de persoon in kwestie er ook wel tot toe in staat dat deze haar waarschuwing waar zal maken en het er hier niet zomaar bij zal laten zitten.
D'r is onlangs een rechtzaak geweest waarbij een site alle directe en indirecte links -die leiden naar bepaalde bestanden- moet verwijderen. In de praktijk zal ietwat moeilijk zijn, of ze moeten de complete site gaan opdoeken..quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:07 schreef Battlefan het volgende:
Inderdaad! Je moet watBovendien is deeplinken naar bestanden toegestaan volgens een paar rechters, om maar aan de discussie bij te dragen
Bron?quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:15 schreef TempAcc het volgende:
[..]
D'r is net een rechtzaak geweest waarbij een site alle directe en indirecte links -die leiden naar bepaalde bestanden- moet verwijderen. In de praktijk zal ietwat moeilijk zijn, of ze moeten de complete site gaan opdoeken..
Degene waar ik het over had kan ik zo gauw niet vinden, maar ik vond nog wel een soortgelijke:quote:
Ik wilde zeggen: "Kloon!quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:36 schreef De_Groentenboer het volgende:
Als je dit leest he
KRIJG MOND EN KLAUWZEER, KANKERHOER
Die van dat gehuil met de kinderen dan, hé
En die stink ex van d'r mag trouwens ook aan mijn peterselie zuigen.
Je lult een boel onzin. Geeft verder niks hoor.quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:30 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Degene waar ik het over had kan ik zo gauw niet vinden, maar ik vond nog wel een soortgelijke:
http://www.xs4all.nl/~tank/radikal/154/94.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |