Zeker wel.quote:
En me bijna vermoordquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Zo.
Thuis en gegeten undso.
Stad in geweest mt dikkepeer.
Daar komt het wel op neer jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:29 schreef JH87 het volgende:
En straks gaan jullie me zeker ook nog vertellen dat Alex een relatie met Dangel heeft?
Waarom zou het eenzaam zijn?quote:
Ik snap het niet?quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je geeft zelf het antwoord al
n00b.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:29 schreef JH87 het volgende:
En straks gaan jullie me zeker ook nog vertellen dat Alex een relatie met Dangel heeft?
Wordtquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar Dikkepeer is heul geen kloon.
En we hebben bewijs, want we zijn in Paddepoel op de foto gezet, en die word ook nog naar ons toegestuurd.
Kan iemand hier nog een passende reactie op geven?quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als jij bij een vrouw iets tussen haar borsten laat vallen, haal jij het betreffende iets daar dan weg? Bij wie wel en wie niet? En waarom doe je dat (niet)? En welke objecten hebben jullie hier allemaal al tussen borsten laten vallen? Was dat bewust?
Dat bedoel ik.quote:
Nee, dan pass ikquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook voor iedereen uit deze topicreeks?
Om CZ maar even tevreden te krijgen; mij is het nog nooit overkomen. Of ik ben gewoon niet lomp, of ik ben gewoon veel te braaf.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als jij bij een vrouw iets tussen haar borsten laat vallen, haal jij het betreffende iets daar dan weg? Bij wie wel en wie niet? En waarom doe je dat (niet)? En welke objecten hebben jullie hier allemaal al tussen borsten laten vallen? Was dat bewust?
Zie je wel, het gaat jou dus ook niet zozeer om het laten vallen, maar meer om het natraject.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
nou, het er achteraangaan om het er weer weg te halen?Ik zit nu wel op levensmiddelen te doelen he?
Hoezo mij tevreden stellenquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:13 schreef JH87 het volgende:
[..]
Om CZ maar even tevreden te krijgen; mij is het nog nooit overkomen. Of ik ben gewoon niet lomp, of ik ben gewoon veel te braaf.
quote:
I rest my case.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kan iemand hier nog een passende reactie op geven?
Kthnxbai.
Is leuk voor de afwisselingquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je eten tussen iemands borsten moet gooien om tussen d'r tieten te kunnen komen....
.
Moet je nu per sé iedereen laten weten hoe onhandig ik ben?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is leuk voor de afwisselingMaar goed dat is bij jou niet nodig... Volgens mij gooi jij vak zat zelf eten tussen je borsten
Ja MM?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:00 schreef MaxMark het volgende:
CZ.?
Dat is juist zo schattigquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Moet je nu per sé iedereen laten weten hoe onhandig ik ben?.
Ik ben wel gewoon net wéér tegen m'n deur aangelopen.quote:
Hoe krijg je dat soort dingen toch voor elkaarquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben wel gewoon net wéér tegen m'n deur aangelopen..
Whehehequote:Op woensdag 12 maart 2008 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben wel gewoon net wéér tegen m'n deur aangelopen..
Had je m'n jurkjefoto nog gezien?.
Dat heb je toch gezien toen je thee kwam drinken? Zulke dingen gebeuren gewoon. En als ik ongesteld ben is 't zelfs nog veel erger.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat soort dingen toch voor elkaar
Oeiquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:25 schreef Peterselieman het volgende:
Ik kan dat van die suiker en die deur in ieder geval niet meer herinneren
Oh absoluut. Dat ik met een mooie dame thee zat te drinken in een mooie kamer, dat ik toen een verkeersbord heb opgehaald bij jou en dat ik mijn fiets niet op slot had gezet. Gelukkig had ik toen wel het kettingslot gebruikt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, weet je nog wel íets van die avond?
Neequote:Op woensdag 12 maart 2008 22:53 schreef nietzman het volgende:
Hoor ik alcohol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |