Zeg, wij hebben óók thee zitten drinken hoor!quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Oh absoluut. Dat ik met een mooie dame thee zat te drinken in een mooie kamer, dat ik toen een verkeersbord heb opgehaald bij jou en dat ik mijn fiets niet op slot had gezet. Gelukkig had ik toen wel het kettingslot gebruikt.
Nog meer?
Laat het slijmen maar over aan de meer ervaren mensenquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Oh absoluut. Dat ik met een mooie dame thee zat te drinken in een mooie kamer, dat ik toen een verkeersbord heb opgehaald bij jou en dat ik mijn fiets niet op slot had gezet. Gelukkig had ik toen wel het kettingslot gebruikt.
Nog meer?
Staat er ookquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zeg, wij hebben óók thee zitten drinken hoor!.
schijn ik goed in te zijnquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:30 schreef MaxMark het volgende:
Dooddoener.
Gelukkig zijn ze doorquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:31 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Iedereen keek PSV. Dus nu kunnen we weer doorkletsen
Zeker. De rest heeft er dit jaar Europees weinig van gebakken.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:33 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Mja, leuk voor Nederlands voetbal natuurlijk
Ik zal vriendelijk naar het Abe Lenstra stadion zwaaien als ik er in vliegende vaart voorbijflitsquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:39 schreef Peterselieman het volgende:
Vrijdag is het Groningen - Heerenveen, dus gevoetbald wordt er wel
Naar wie?quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zal vriendelijk naar het Abe Lenstra stadion zwaaien als ik er in vliegende vaart voorbijflits
vangelis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |