Geen bashen. Constateren dat Vista een gedrocht is is een professionele mening.quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:39 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best maar een beetje ervaren werknemers in de hard en software industrie is niet zo dom om dan MS kortzichtig te gaan bashen.
Waar haal je dat vandaan?quote:Die reactie was dan ook gericht aan een fanboy die waarschijnlijk amper weet hoe een pc werkt en domweg op het design afgaat.
Gek, de hele marketing afdeling werkt hier op Macs, en de mobiele gebruikers hebben allemaal macbooks.quote:Het is niet voor niets dat Apple zich, zeer slim overigens, richt op gadgets. Zelfs in de grafische sector zijn ze hun dominantie kwijt. Apple is domweg niet meer geschikt voor profesionele omgevingen.
hoi. ik heb nooit beweerd dat dat niet zo was. Ik beweer alleen dat linux niet inconsistenter is dan windows.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:51 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, moet ik het nou gaan herhalen ofzo, doofus? Veel consistenter ontworpen besturingssystemen als OsX kom je niet tegen hoor, en ook 3rd party developers houden zich 9 van de 10 keren keurig aan de HIG.
Er zijn zat argumenten tegen een mac te verzinnen, maar hierover zit je gewoon te ijlen.
Vista is nog steeds een gedrocht.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:47 schreef HeatWave het volgende:
Mhaw, de C!T heeft net een heel artikel over "VIsta na 1 jaar" gepubliceerd en de meeste problemen zijn inmiddels wel verholpen eigenlijk. Dus een gedrocht is ook weer overdreven.
OSX is per 10.x ook al 3 versies verder voordat de Active Directory integratie weer werkt zoals op de vorige versie. Dus 10.1 werkte niet, 10.1.3 weer wel. 10.2 niet, 10.2.3 weer wel. etc. En dat dus tot aan de huidige versie.
Elk OS heeft weer zijn problemen. Vista was nog niet af helaas, maar dat was elke OSX 10.x.0 versie ook niet.
OK, wat jij wil.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vista is nog steeds een gedrocht.
En OSX zit aan 10.5, niet aan 10.0
Op gamen en AutoCAD na is er niets, maar dan ook helemaal niets, wat niet zou kunnen op een Mac.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mac... Ik-koop-een-te-dure-"pc"-waar- ik-vervolgens-vrij-weinig-mee-kan, maar-hey-er-staat-wel-een-appeltje-op. Kijk mij eens tof zijn..
Fucking artards. En dan nog dat crappy Mac OS tegenover XP willen positioneren als zijnde veel stabieler. JA GEK HE ALS JE ER BIJNA GEEN FUCK MEE KAN EN ER NAUWELIJKS APPLICATIES ZIJN. (ivm XP)
Hoi i-Spy trouwens.
1998 meningquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mac... Ik-koop-een-te-dure-"pc"-waar- ik-vervolgens-vrij-weinig-mee-kan, maar-hey-er-staat-wel-een-appeltje-op. Kijk mij eens tof zijn..
Fucking artards. En dan nog dat crappy Mac OS tegenover XP willen positioneren als zijnde veel stabieler. JA GEK HE ALS JE ER BIJNA GEEN FUCK MEE KAN EN ER NAUWELIJKS APPLICATIES ZIJN. (ivm XP)
Hoi i-Spy trouwens.
Nou ik bedoelde dat dat een tijd geleden wel klopte. Want tegenwoordig kan je echt alles op je Mac wat je ook op windows doet. Ik gebruik beide trouwens.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, de mening van iemand die nagenoegs dagelijks op een Mac muziek maakt.
Behalve gamen. Dus niet alles.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:30 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde dat dat een tijd geleden wel klopte. Want tegenwoordig kan je echt alles op je Mac wat je ook op windows doet. Ik gebruik beide trouwens.
Ja dat klopt. Maar ik game eigenlijk altijd op de mac (WoW) maar glider werkt alleen op windows dat dan weer wel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Behalve gamen. Dus niet alles.
Maar ik bedoelde het ook een beetje als fish-bait omdat die Mac adepts altijd zo over de top achterlijk reageren...
Relativeermietje.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar ik bedoelde het ook een beetje als fish-bait omdat die Mac adepts altijd zo over de top achterlijk reageren...
Dus je hebt eigenlijk geen argumenten...? Niet verrassend hoor. Windows is zo passé.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Behalve gamen. Dus niet alles.
Nee. Mac OS X 10.5 ís (een) UNIX 03 systeem.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:43 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
Mac OSX. Dat is dat samenraapsel van een oude UNIX omgeving?
Maar MS is wel wat meer dan vista en in kantooromgevingen kom je nog maar heel weinig vista tegenquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Geen bashen. Constateren dat Vista een gedrocht is is een professionele mening.
Uit die reactie in dit topicquote:Waar haal je dat vandaan?
Goh een voorbeeld van 1 bedrijfjequote:Gek, de hele marketing afdeling werkt hier op Macs, en de mobiele gebruikers hebben allemaal macbooks.
"The Macintosh may only have 10% of the market, but it is clearly the top 10%."quote:En wat is het marktaandeel van mac in kantooromgevingen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |