Dit vond ik net op het net...beetje zielig hoor (en dan niet van mevrouw Albayrak): http://members.ams.chello.nl/m.elfers/contra.htm
quote:Nee, het was een ander programma ben de naam vergeten.
Op zaterdag 09 maart 2002 14:10 schreef Meril het volgende:
Bij Barend & Van Dorp was ze dan beter in haar element.
(of praten we over hetzelfde programma?)Dit vond ik net op het net...beetje zielig hoor (en dan niet van mevrouw Albayrak): http://members.ams.chello.nl/m.elfers/contra.htm
Trouwens die getekende wenkbrauwen zijn erg leeluk
quote:Die zijn natuurlijk net zo nep als jouw 'kunst'.
Op zaterdag 09 maart 2002 14:54 schreef Kimmie het volgende:
Trouwens die getekende wenkbrauwen zijn erg leeluk
quote:tja, wat bedoel je hier nu weer mee
Op zaterdag 09 maart 2002 15:05 schreef zodiaque het volgende:[..]
Die zijn natuurlijk net zo nep als jouw 'kunst'.
quote:bah, nee. Agnes Kant is veel leuker, ze wordt misschien over 4 jaar lijsttrekker als Jan dan eventueel weggaat.
Op zondag 03 maart 2002 19:56 schreef Bazooka-Eend het volgende:
blaat
quote:
Op zondag 03 maart 2002 19:56 schreef Bazooka-Eend het volgende:
haar eerste onzekere stapjes in de campagne:
quote:
Op zondag 03 maart 2002 20:09 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vind haar stem lelijk...
quote:
Op zondag 03 maart 2002 20:21 schreef Bazooka-Eend het volgende:
Wat is er verder nog te melden over dit meisje, is het gewoon een vrolijk draagstertje van modieuse jurkjes
quote:
[quote]Op zondag 03 maart 2002 20:25 schreef Ryan3 het volgende:
In discussies is het overigens wel een typisch vrouwtje heb ik altijd gemerkt.
quote:
Op maandag 04 maart 2002 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
Maar ja, t'is eigenlijk net een non, lekker wijf maar bij de verkeerde club!
In de Nieuwe Revu van deze week staat trouwens een mooie foto van haar.
quote:Een aantal quotes uit het topic over mevrouw F. Halsema (35, Amsterdam) Ze werkte van 1993 tot 1997 bij de Wiardi Beckman Stichting, het wetenschappelijk bureau van de PvdA, en van 1996 tot 1998 bij politiek-cultureel centrum De Balie. Ze is sinds 1998 lid van de Tweede Kamer.
Op woensdag 06 maart 2002 16:24 schreef Kimmie het volgende:
er zit niet echt iets smeuigs in die meid
Maar ja als we alleen naar uiterlijk kijken dan is ze wel een stoot: als ze in een rode jurk in de Tweede Kamer zou komen dan zou ik Frank De Grave al snel met de handjes onder de tafel zien gaan. Bovendien zou Balkenende zenuwachtig gaan lachen, Dijkstal zou gewoon schaapachtig kijken, met zo'n halfopen mond en Melkert zie ik echt met een rode roos in zijn mond op zijn knieeen naar Femke zien kruipen. En tja, Rosemöller die is gay dus die loopt gewoon verder te ouwehoeren.
quote:Die kan dan mooi met Fortuyn.
Op vrijdag 12 april 2002 13:35 schreef zodiaque het volgende:
En tja, Rosemöller die is gay dus die loopt gewoon verder te ouwehoeren.
Heel jammer want een 50-50 man/vrouw gehalte in de Kamer zou erg goed zijn. Alleen s.v.p. niet met zulke types. Zij hoort net als zovele in Den Haag bij de groep die het altijd beter weet en het laatste woord moet hebben. Haar stop-woordje na iemands betoog: " Ja maar, blahblah"
Dan maar Agnes Kant, maar das ook niet altijd alles. Ik mis het kernachtige, to-the-point betogen bij een hele hoop overbetaalde volksvertegenwoordigers te Den Haag.
quote:Ja, Femke Halsema is idd weer zo'n excuus-allochtoon. De naam alleen al.
Op vrijdag 12 april 2002 23:12 schreef Vampier het volgende:
Weer en zoveelste alochtoonse look-a-like a-la varma
quote:Mijn god, ik hoop toch van niet zeg.
Op vrijdag 12 april 2002 23:52 schreef Aernout het volgende:
Heeft ze nou al in de playboy gestaan?
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 23:41 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Ja, Femke Halsema is idd weer zo'n excuus-allochtoon. De naam alleen al.
quote:Agnes heeft nog nooit iets zinnigs gezegd. "Altijd maar arme mensen zijn zielig en ze kunnen er niets aan doen. Daarbij gaan ze eerder dood en zijn ze vaker ziek dan rijken. Daarom moeten rijken hard gestraft worden door veel belasting zodat iedereen gelijk is."
Op vrijdag 12 april 2002 21:35 schreef michelos het volgende:Dan maar Agnes Kant, maar das ook niet altijd alles. Ik mis het kernachtige, to-the-point betogen bij een hele hoop overbetaalde volksvertegenwoordigers te Den Haag.
Da's ongeveer het hele levenswerk van Agnes. Of ze nu bij Theo, BvD of wat dan ook ziet in 5 minuten heb ik een godsgruwelijke hekel aan dat mens.
Femke is veel redelijker in haar betogen en geeft mensen de ruimte. Terwijl Agnes zonder ook maar 1 onderbouwing denkt dat zij godsgeschenk aan de mensheid is.
Femke is top, alleen van de verkeerde partij maar net als bij Jan van de SP vind ik haar wel aardig praten en soms gelijk hebben.
Alleen die stem van haar, maar dat is net als haar politieke voorkeur, iets waar je overheen moet stappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |