Yep. En ik zie net op dat kaartje dat het wel tot 150 km/uur kan, wat is dat?? Orkaan ofzo??quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:50 schreef hondenfokker het volgende:
Dat is toch in ierland waar jij zit?
Ja dat snap ik, dat dat windstoten zijn. Maar is dat dan orkaankracht? Dat bedoel ik??quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:18 schreef Caesu het volgende:
gusts = windstoten, niet windkracht.
]quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:43 schreef Tournesol het volgende:
Ik merk helemaal niets hier..
Je en nu slaap je zekerquote:Op woensdag 12 maart 2008 01:43 schreef Tournesol het volgende:
Ik merk helemaal niets hier..
quote:Weeralarm
Opgesteld op woensdag 12 maart 2008 om 05.03 uur.
Bericht nummer: 1
ZEER ZWARE WINDSTOTEN: GROTE SCHADE MOGELIJK
In de loop van de ochtend en vanmiddag komen in het hele land zeer zware
windstoten van rond de 110 km/uur voor. Met name in de kustprovincies
kan de wind zelfs uitschieten tot 120 km/uur. Later vanmiddag en
vanavond gaat de wind luwen.
Volgend bericht:
08.00
waarschuwingen voor sector Schelde / West-Hollandquote:Momenteel is het bureau van de Stormvloedwaarschuwingsdienst bezet
quote:Geldig van 12.03.2008 09:00:00 CET Tot 12.03.2008 18:00:00 CET
Wind
Gevaarniveau: Oranje
Windstoten rond de 120 km/uur. Gusts around 120 km/h
wel aardig kaartje. dat heb ik ze niet eerder zien doen bij het KNMI.quote:Op woensdag 12 maart 2008 06:43 schreef ItaloDancer het volgende:
Door het KNMI is een weeralarm afgegeven.
[ afbeelding ]
edit: sta je eens een keer vroeg op, ben je nog te laat![]()
hier ook! het belooft een mooie lentedag te worden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 07:44 schreef MissHobje het volgende:
Is trouwens op dit moment helemaal blauw en de zon schijnt heerlijk en bijna geen wind![]()
Vast het stilte voor de storm effect... ohoo
Zeker goed van het KNMI, want mensen zouden anders zomaar de deur uit gaan vanmorgen met het idee: He, wat een fijne lentedagquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:16 schreef Jarno het volgende:
Strak blauwe lucht, zonnetje, windstil.
Nice going, KNMI!
Ja, dat positieve moeten we niet hebben. Mensen moeten met angst en beven de deur uit gaan, wat zeg ik, ze moeten té bang zijn om naar buiten te gaan! Terreurdreigingen, weeralarmen, briljant!quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zeker goed van het KNMI, want mensen zouden anders zomaar de deur uit gaan vanmorgen met het idee: He, wat een fijne lentedag
hm, dat ontstaat zo ongeveer voor je deur als ik de radar bekijk, opeens komt er een echo daarquote:
En je zit ook nog aan de 'goede' kant van Ierland...quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Yep. En ik zie net op dat kaartje dat het wel tot 150 km/uur kan, wat is dat?? Orkaan ofzo??
I confirmquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:58 schreef Againzender het volgende:
Donkere lucht nadert vanuit het westen Amsterdam, en de wind trekt nu flink aan....
dat is juist een goede oefening!quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:59 schreef kloas_wokkel het volgende:
en wie heeft er vanmiddag om 14.15 rijles...
bij de 2e les al ?quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is juist een goede oefening!
Iets verderop in Raalte begint de wind toch aardig vlagerig te worden... af en toe een flinke stoot.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:31 schreef MaLo het volgende:
Hier in Twente gebeurt nog geen ruk(wind).
Het zonnetje schijnt en het waait een klein beetje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |