Voor welke fondsen heb je gekozen? Op internet moet je de rendementen van de verschillende fondsen wel terug kunnen vinden, dan kun je in ieder geval zelf nakijken of het kan kloppen dat je zo'n laag resultaat behaald hebt.quote:Kosten
Uw betalingen worden na aftrek van kosten, gestort in één of meer door u gekozen fondsen. Op deze manier wordt de belegde waarde opgebouwd. Uit de belegde waarde worden iedere maand onttrekkingen gedaan. Deze zijn nodig om de overlijdensdekking en de kosten te financieren.
De waarde van beleggingen kan fluctueren. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Ik heb er ook nog 1 lopen, gelukkig niet zo'n hoog bedrag, maar ga deze denk ik ook afkopen.quote:
45 % van de totale inleg? of van de waarde van je polis?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:54 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog 1 lopen, gelukkig niet zo'n hoog bedrag, maar ga deze denk ik ook afkopen.
Kosten 45% van de inleg dus mijn hele belastingvoordeel gaat naar de verzekeraar.
Krijg dit kwartaal nog een brief van ze over het bedrag dat ik terugkrijg via de woekerpoilis regeling die afgesproken is.
Die wacht ik nog even af.
Dit kan je inderdaad met Aegon regelen, wij zijn er nu druk mee bezig.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:12 schreef christop020 het volgende:
Hierbij een vraag over mensen die meer weten over deze aegon levensloop. Graag zou ik deze ook willen opzeggen. destijds is dit via een vage tussenpersoon geregeld bij een bedrijf dat nu niet meer bestaat. Als ik dit wil afkopen/opzeggen kan ik dit dan gewoon met eagon regelen ?
wie weet hier meer over.
Als het een box-3-polis is, niet. (is het bedoeld voor de aflossing van je hypotheek? Is het een KEW? (Kapitaalverzekering Eigen Woning (staat in de polis zelf, waarschijnlijk is dit het niet)quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:22 schreef covie het volgende:
[..]
En is die 45% dan alles of moet je dan ook nog belastingen oid erover betalen?
Kijk even naar de datum van de OPquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:46 schreef Poepoog het volgende:
Wel knap om in 2010 nog een overzicht tot en met 2007 te krijgen.
Lekker up to date.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:48 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Kijk even naar de datum van de OP
Een mix fund ofzo, verder moet ik het nakijken, het is een verzekering geloof ik.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Als het een box-3-polis is, niet. (is het bedoeld voor de aflossing van je hypotheek? Is het een KEW? (Kapitaalverzekering Eigen Woning (staat in de polis zelf, waarschijnlijk is dit het niet)
Da's volgens mij een zgn. garantiefonds. Uit m'n hoofd is de minimale uitkering op einddatum 117% van de inleg.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:12 schreef covie het volgende:
[..]
Een mix fund ofzo, verder moet ik het nakijken, het is een verzekering geloof ik.
Op elk blaadje staat weer wat anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |