haha nee hoor voor de mannen is het ook nog is handig hahaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:57 schreef Salt_Seafood het volgende:
Je hoofd kaalscheren doe je toch alleen maar als je niet tevreden bent met je haar?
Ik zou het in ieder geval nooit doen!
Ik zie wel. Mijn vriendin is niet blij dat ze nu niet meer door mijn haar kan kroelen, maar tegen de tijd dat ik weer in Nederland ben is het toch wel weer aangegroeid. Mijn prachtige inhammen zijn nu idd lekker zichtbaar maar ik vind het eigenlijk mooier zo, dan toen het lang was (de inhammen). Als mijn haar langer is valt het er zo "omheen" en dan vallen ze alleen maar meer op. Plus, op zich heb ik er niet zo'n problemen mee dat je ze ziet. Ben er nog nooit om afgewezenquote:Op maandag 23 juni 2008 12:55 schreef Brandwacht het volgende:
Ziet er goed uit, al lijkt het wel korter dan 9 mm maar kan misschien komen omdat de foto wat verder af genomen is. Al zijn je kalende plekken wel beter zichtbaar nu, maar dat geeft helemaal niets. Ziet er goed uit, nu bijhouden voor in de zomer, of ga je het al weer aan laten groeien ?
Ik oa.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:31 schreef Sala-adin het volgende:
Gaat er hier iemand ook met scheermesje overheen?
Mijn mening, het lijkt me dat het in verhouding bovenop toch echt te lang is. Als je het kort doet moet je het bovenop ook korter doen. De zijkanten zijn bijna helemaal weg en idd door die inhammen lijkt het nu net of je een semi hanekammetje hebt. Het kan echt overal geen 9mm zijn als ik het zo zie.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:46 schreef Slarioux het volgende:
Vandaag in een spontane bui naar de kapper gelopen. Het is nu 9mm lang.
Van dittem:
[ link | afbeelding ]
Naar dattum:
[ link | afbeelding ]
Meningen?
Ok, thx! Ik zal straks eens kritisch in de spiegel kijken; zo snel zie ik wel wat je bedoelt idd, maar ik hoop dat het de foto is en niet mijn haarquote:Op maandag 23 juni 2008 17:58 schreef Samson het volgende:
[..]
Mijn mening, het lijkt me dat het in verhouding bovenop toch echt te lang is. Als je het kort doet moet je het bovenop ook korter doen. De zijkanten zijn bijna helemaal weg en idd door die inhammen lijkt het nu net of je een semi hanekammetje hebt. Het kan echt overal geen 9mm zijn als ik het zo zie.
tja, kan altijd aan de foto liggen natuurlijk, gewoon nog wat mensen om je heen vragen wat zij ervan denken, maar het gaat er uiteindelijk om of je het zelf mooi vind!quote:Op maandag 23 juni 2008 18:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ok, thx! Ik zal straks eens kritisch in de spiegel kijken; zo snel zie ik wel wat je bedoelt idd, maar ik hoop dat het de foto is en niet mijn haar.
quote:Op maandag 23 juni 2008 12:46 schreef Slarioux het volgende:
Vandaag in een spontane bui naar de kapper gelopen. Het is nu 9mm lang.
Van dittem:
[ link | afbeelding ]
Naar dattum:
[ link | afbeelding ]
Meningen?
Hehe ik geef de foto de schuld. Een kritische blik van mij en wat vrienden laat geen verschil zien. Het is mijn punthoofd denk ik. Thanks voor je kritische blikquote:Op maandag 23 juni 2008 18:41 schreef Samson het volgende:
[..]
tja, kan altijd aan de foto liggen natuurlijk, gewoon nog wat mensen om je heen vragen wat zij ervan denken, maar het gaat er uiteindelijk om of je het zelf mooi vind!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |