Met een pet op gaan slapen, dan heb je de volgende dag mooi plat haar.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:27 schreef jakkop het volgende:
Is het zo dat kort haar (dus als het weer aangroeit) bij sommige mensen mooi plat ligt, maar bij sommige mensen overeind staat? Of kan je er voor zorgen dat het plat blijft liggen?
Tja, zal niemand hier wel weer verbazen, maar ik vind dat het je geweldig staat.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:18 schreef Eraser127 het volgende:
Zo, na 2 weekjes haar laten staan, maar weer snel alles eraf gehaald
[ afbeelding ]
Een vraag aan LV:Op welke stand heb je het gedaan met de tondeuse ?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:27 schreef LV het volgende:
Niet kaal maar toch...
Voor
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
Standje 2quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:20 schreef Brandwacht het volgende:
[..]
Een vraag aan LV:Op welke stand heb je het gedaan met de tondeuse ?
Staat je goed!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:18 schreef Eraser127 het volgende:
Zo, na 2 weekjes haar laten staan, maar weer snel alles eraf gehaald
[ afbeelding ]
gemillimeterd staat bij jou (zoals je het nu hebt) beter dan kaal denk ik.quote:Op zondag 25 mei 2008 00:40 schreef KamikazeKoe het volgende:
Laatst na 10 jaar lang haar m'n hoofd kaal geschoren.
Nog geen spijt van!
voor: [ afbeelding ]
Na: [ afbeelding ]
Je ziet er op de na-foto een stuk jonger uit, maar dat ligt misschien ook wel aan je kleding op de foto's .quote:Op zondag 25 mei 2008 00:40 schreef KamikazeKoe het volgende:
Laatst na 10 jaar lang haar m'n hoofd kaal geschoren.
Nog geen spijt van!
voor: [ afbeelding ]
Na: [ afbeelding ]
Eigenlijk ben je best wel een draaikont he...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:52 schreef DennisMoore het volgende:
Een collega van me ging gisteren van langharig naar 3mm. Vond het wel een goede reden om 'm maar te imiteren.
*ijdelheid opzij schuif*
't Ziet er niet uit, maar damn, wat aait dat lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |