aah neej, laat t zo, mn hersenen krijgen al genoeg 02 binnen zoquote:
Volgens mij zijn ze bij de kijkshop wel vrij goedkoop maar ach anders volg je gewoon je laatste eigen suggestie !quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:27 schreef Jelleee het volgende:
Ahoy, heb pasgeleden ook m'n kop gemilimeterd, ik had echt te lang haar en werd zo ziek van die kutwind en regen iedere keer. Heb 't een keer gewoon laten milimeteren.
Ik krijg wel complimentjes dat ik 'r volwassener uitzag, ben net 18.. maar toch!
k'was wel blij.
Binnenkort 'ff een cheap scheerapparaat kopen. heb geen zin om om de 3 weken 11 euro uit te geven bij de kapper.
Weet iemand 'n goedkope en goede ergens? (10~20 euro?)
Misschien doe ik 't gewoon wel helemaal kaal, ofzo.
Helemaal mee eens, Antonie is een van de weinige mannen die er veel beter uit ziet met lang haar dan zonder.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:10 schreef Samson het volgende:
Helaas staat echt kort haar (kaal in dit geval) niet iedereen, zie hier Antonie Kamerling. Die lijkt wel een terminale patient op deze manier![]()
[ afbeelding ]
Lekker he ?quote:Op zondag 23 maart 2008 09:29 schreef Alexey-s het volgende:
mn hersenen krijgen nu zuurstof binnen
grappig, je hebt direct een heel andere uitstraling (positief trouwens) Veel vlotter op deze manierquote:Op maandag 24 maart 2008 18:25 schreef mystic_eye het volgende:
Ja, ook ik moet er aan geloven...
Alleen herkent niemand mij meer![]()
voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
haha idd, toen ik hier ooit begon met posten was ik juist altijd in het "ik wil mn haar langer laten groeien" topic te vindenquote:Op maandag 24 maart 2008 18:39 schreef TeChNo2 het volgende:
Mystic-eye: Idd wat Samson zegt: veel vlotter, frisser.
Trouwens, "Samson" vind ik wel een toepasselijke naam in dit topic
Spreek je uit ervaring dan? Volgens mij haal jij er telkens niet meer dan 0,5 mm af...quote:Op maandag 24 maart 2008 20:35 schreef TeChNo2 het volgende:
Wat wel echt jammer is dat je dan het geweldige gevoel mist van de tondeuse die in 1 keer je haar er af maait en dat is echt zonde want dat is juist zo lekker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |