Die heb je niet nodig om praktijklessen te volgen.... dus daar heeft ze nog wel ff voorquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:08 schreef farscapevr6 het volgende:
heeft ze d r theorie al??
Had ze wel. Op de een of andere wonderbaarlijke manier meer dan een jaar geleden gehaald. Dat is nu dus verlopen en ze moet opnieuw theorie examen doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:08 schreef farscapevr6 het volgende:
heeft ze d r theorie al??
Ja en nog theorie leren ook!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:09 schreef miesy het volgende:
best zielig eigenlijk voor snollie, ze is elke dag al zo moe, en nu moet ze ook nog
huiswerk maken en 6 uur per week auto lessen doen. tis ook niet eerlijk
Ze is er idd niet slimmer op geworden ... Daarnaast kunnen haar lessen pas vanaf 17:30 beginnen omdat dan haar promillage weer onder de toegestane grens zit...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Had ze wel. Op de een of andere wonderbaarlijke manier meer dan een jaar geleden gehaald. Dat is nu dus verlopen en ze moet opnieuw theorie examen doen.
Ik zie het nog niet gebeuren dat ze dat weer haalt....
Wrs wil Discootje voorkomen dat er gedichten en gitaarspel op 100% Brian ten gehore gebracht wordt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:08 schreef Copycat het volgende:
Wat draaien ze veel platen achter elkaar bij 100%smartlap!
Ik zat het net te lezen. Mag zij niet via DGK een date regelen? Die vieze zwerver wel, beetje raar weer.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:10 schreef chufi het volgende:
Thx blomst
[ afbeelding ]
Regel hier je date met Palma: http://www.100p.nl/nieuws.php?contid=2208
O wie wat waar en hoe????quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:16 schreef Dementor het volgende:
Nog meer spelinformatie voor Amanda!
Heb je het over Amanda? Ik snap er geen yota van.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:19 schreef tho_Omas het volgende:
Ze kunnen haar ook een notitieboekje en een pen geven zoals haar pooier. Dan onthoudt ze ook een keer iets.
Amanda ja, ze krijgt nu weer 3x2uur spelinfo.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:22 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wie voelt zich geroepen ? Ik heb me juist bekeerd tot het celibaat dus ik zie er van af
Of je quote ff de post waardoor je reactie wel ergens op slaat....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:25 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Amanda ja, ze krijgt nu weer 3x2uur spelinfo.
Helemaal mee eens, Claire is geloof ik 24 of zo? Mijn hemel, mijn ouders lieten mij al vrij op mijn 17e en ja, ik heb geleerd met vallen en opstaan maar mijn ouders hadden respect voor mijn keuze's en toonde respect voor mijn vriendjes.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:26 schreef beequeen het volgende:
Claire krijgt weer een brief van haar vader en co ( Bram en Ivo). Huub vraagt zich af of ze denken dat Claire een mongooltje is. Oeps, maar Huub heeft wel gelijk, pathetic wat ze schrijven.
Zo ook Huubquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:25 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Amanda ja, ze krijgt nu weer 3x2uur spelinfo.
Ik snap het zegt het schaap.quote:
Ik vind Claire onwijs lief maar oh hemel, wat zit ze onder de duim en ze heeft het niet eens door.quote:
Maar ze hebben niet alleen commentaar op Huub maar ook op de manier hoe ze het spel speelt en dat ze op haar spullen moet letten enz.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:36 schreef Leandra het volgende:
Aan de andere kant: als die ouders nu een brief hadden gestuurd waarin ze haar gedrag (met Huub) zouden toejuichen dan waren de rapen hier ook gaar geweest....
Huub gedraagt zich ronduit hufterig in z'n relatie met Claire, en dan sta je als ouder nooit dansend langs de zijlijn.
dankquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:38 schreef noekje het volgende:
*ding dong* Heb er maar even del van gemaakt!
Ja doei, ze zit in DGK en Papa Ron, Mama wie dan ook, broertje fucking BB looser Bram en ergens nog een broer Ivo, doen alsof Claire een debiel is. Huub heeft gelijk dat hij ageert, jammer dat Claire het niet begrijpt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:36 schreef Leandra het volgende:
Aan de andere kant: als die ouders nu een brief hadden gestuurd waarin ze haar gedrag (met Huub) zouden toejuichen dan waren de rapen hier ook gaar geweest....
Huub gedraagt zich ronduit hufterig in z'n relatie met Claire, en dan sta je als ouder nooit dansend langs de zijlijn.
Iedereen zegt hier hetzelfde... in vrijwel iedere brief van iemand die aan haar kant staat en haar de waarheid durft te zeggen zou hetzelfde gestaan hebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:40 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Maar ze hebben niet alleen commentaar op Huub maar ook op de manier hoe ze het spel speelt en dat ze op haar spullen moet letten enz.
Ze wordt als het kleine meisje van de familie gezien zegt ze net, ze beschermen haar te veel. Ze kunnen haar niet los laten waarschijnlijk. Ze is 24
Huub doet zelf niet anders dan alsof Claire debiel is.... en natuurlijk zijn ze niet blij met hem, het is ongeveer dezelfde reactie alleen dan andersom.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja doei, ze zit in DGK en Papa Ron, Mama wie dan ook, broertje fucking BB looser Bram en ergens nog een broer Ivo, doen alsof Claire een debiel is. Huub heeft gelijk dat hij ageert, jammer dat Claire het niet begrijpt.
Dit is echt pure comedy!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:48 schreef Copycat het volgende:
Oh God ... Nu gaat het gebeuren ...
Wat erg!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo zie ik het ook, heeft niets met Huub te maken, ik heb een 'engel' van een ex gehad maar mijn ouders praatte daarover wel met mij maar niet op een denigrerende manier en dat voel ik uit die brief van Claire wel en ik vat nu ook compleet haar gedrag.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:40 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Maar ze hebben niet alleen commentaar op Huub maar ook op de manier hoe ze het spel speelt en dat ze op haar spullen moet letten enz.
Ze wordt als het kleine meisje van de familie gezien zegt ze net, ze beschermen haar te veel. Ze kunnen haar niet los laten waarschijnlijk. Ze is 24
Ik krijg mijn tenen niet meer recht.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:50 schreef Copycat het volgende:
Ik heb buikpijn.
Ik heb hoofdpijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:50 schreef Copycat het volgende:
Ik heb buikpijn.
Ja, die dusquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:52 schreef blomst het volgende:
Klonk de rap via de radio net zo erg als via de streams?
Oooh, hij moet nog een aantal dingen aanpassen, het liep even niet zo lekker nu.quote:
hey dat was een schoonheidsfoutje hoor, dat gat helemaal goed komenquote:
Erger dan erger dan erger kan het niet klinken.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:52 schreef blomst het volgende:
Klonk de rap via de radio net zo erg als via de streams?
Kom op Leandra, dat geldt toch voor iedereen in dat hok. Ze moeten allemaal zonder familie en vrienden, het schaap moet gewoon lekker naar huis, terug naar de keukentafel.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iedereen zegt hier hetzelfde... in vrijwel iedere brief van iemand die aan haar kant staat en haar de waarheid durft te zeggen zou hetzelfde gestaan hebben.
En wie weet zit ze wel iedere avond bij d'r moeder aan de keukentafel al haar levensdilemma's te bespreken.. in dat geval zal het voor Claire lastig zijn dat ze dat nu niet kan doen, en voor haar ouders dat hen niet meer om advies gevraagd wordt.
Je kunt nooit in de relatie van een ander kijken, zeker niet als je er maar 1 kant van ziet... daarbij is iedereen anders en gaat iedereen op een andere manier met z'n ouders om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |