quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:33 schreef Re het volgende:
hoe minimaal belangrijk het ook kan zijn voor velen, TS heeft er issues mee, en dat is niet gezond
Nee, vandaar een lesje Perspectiefquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:33 schreef Re het volgende:
hoe minimaal belangrijk het ook kan zijn voor velen, TS heeft er issues mee, en dat is niet gezond
Je bent duidelijk geen psycholoog, kan je niet inleven of je doet alleen maar bot. 99% Van alle problemen van mensen is bullshit in vergelijking met andere dingen. Een menselijk geest zit nou eenmaal zo in elkaar, je bent standaard egoistsch en je ervaart je eigen problemen altijd erger (duh het is jouw lichaam).quote:
Nou je kan beter op die manier je gedachten omzetten dan dat je zelfmoordneigingen krijgt omdat je misschien wel minder haar krijgt. Uitstraling is 20 keer belangrijker dan uiterlijk. Ik loop eerder op een meid af die lief lacht naar me dan zon prachtige maar arrogant uit haar ogen kijkende biatch.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:38 schreef StrayDog het volgende:
[..]
En de kindertjes in Afrika die hebben pas wat te klagen![]()
Je kunt natuurlijk ook alles bagatelliseren dan kan dit forum ook weer dicht.
Jep kan ik me helemaal bij aansluiten. Je schuift het probleem alleen maar af op iets.quote:
Dat is waar. En normaal gesproken voel ik ook wel enige sympathie ten opzichte van de ts. Maar in dit geval. Jezus, hij wordt kaal. Iets waar bijna elke man aan moet geloven. Zo natuurlijk. En daar kan je om gaan zitten treuren, maar het is werkelijk bizar. Je niet meer vertonen bij vrienden omdat je kaal wordt? Like they fucking care. Dan vervolgens gaan zitten janken dat de zorgverzekeraar het niet vergoedt en dat de wereld oneerlijk is omdat hij godverdomme haar verliest.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:57 schreef MGREEN het volgende:
[..]
Je bent duidelijk geen psycholoog, kan je niet inleven of je doet alleen maar bot. 99% Van alle problemen van mensen is bullshit in vergelijking met andere dingen. Een menselijk geest zit nou eenmaal zo in elkaar, je bent standaard egoistsch en je ervaart je eigen problemen altijd erger (duh het is jouw lichaam).
Zo ingewikkeld is het niet, TS is van zichzelf al onzeker en waarschijnlijk niet al te sociaal. Nu ie kaal wordt voelt ie zich afstotelijk naar anderen toe en heeft ie helemaaal geen sociaal contact meer.quote:
Het zit ook niet tussen je oren.. maar net er boven.. of juist niet meer...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:04 schreef RounderX het volgende:
als ik met een psycholoog praat ben ik bang dat ik hem iets aan doe.. ik hoef niet het verhaal te horen van het zit tussen je oren.. je wordt helemaal niet kaal, je denkt dat je kaal wordt.. bla bla bla.. had bijna die huisarts van mij in elkaar geramd.. hij lachte me gewoon uit, terwijl ik diep van binnen door het vuur ging...
Ik heb je hele verhaal gelezen, maar deze zin slaat werkelijk alles. Kaalheid komt sinds mensenheugenis voor, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand er zo onder kan en wil lijden. Ja wil ja, je laat het toe. En verliezen van lichaamsdelen is wat anders dan verliezen van haar. Met verlies van je haar functioneert je lichaam nog, bij verlies van een lichaamsdeel moet je lichaam zich aanpassen. Eetproblemen en vriendenverlies ligt aan je karaker, niet aan je haar.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:33 schreef RounderX het volgende:
Ik heb nog nooit een lichaamsdeel, zoals een vinger verloren, maar naar mijn mening moet dit dezelfde ervaring zijn als haarverlies/kaalheid.Iemand die zich hier in kan vinden?
Wellicht helpt het gewoon om tegen iemand die je niet kent, maar wel kan vertrouwen, kunt zeggen 'joh, ik wordt kaal en vind 't kut'. Psychologen lossen maar zelden problemen op, veel vaker helpen ze je ermee leren leven...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:26 schreef RounderX het volgende:
ik krijgen er mijn haren niet mee terug.. en ik hoef het verhaal van die psycholoog waar ik het script al van weet niet aan te horen..
Je bent niet die jongen met het blauwe haar in een ultieme camouflage-actie...toch ? zegalsjeblieft dat het niet zo is...quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:06 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Je bent niet die jongen met het blauwe haar in een ultieme camouflage-actie...toch ? zegalsjeblieft dat het niet zo is...
Dat vind ik zo'n rare redenatie.quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:41 schreef Dr.Campbell het volgende:
Ik kan ook wel goed begrijpen dat TS hier erg mee zit. Bij mij is 't ook sinds enkele jaren begonnen, precies op m'n kruin...de plek waar ik het 't '' minst graag'' had gewild. Liever had ik aan de voorkant minder haar gehad dan midden op m'n kop.
Ik snap niet dat je zoveel begrip hiervoor kunt opbrengen. Iedereen heeft tegenslagen en problemen, maar de meeste gaan er niet op zo'n aanstellerige en zelfingenomen manier mee om als dit figuur. En mijn onbegrip is des te groter omdat hij zo overdreven zielig gaat doen over iets onzinnigs als haarverlies.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:57 schreef MGREEN het volgende:
[..]
Je bent duidelijk geen psycholoog, kan je niet inleven of je doet alleen maar bot. 99% Van alle problemen van mensen is bullshit in vergelijking met andere dingen. Een menselijk geest zit nou eenmaal zo in elkaar, je bent standaard egoistsch en je ervaart je eigen problemen altijd erger (duh het is jouw lichaam).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |