Nou dat dus niet meerquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wie kan zich dit niet meer herinneren..
[..]
Vergeet ook niet FC Thun thuisquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wie kan zich dit niet meer herinneren..
[..]
Dat was een leuke tijd. Van der Vaart in de spitsquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nou dat dus niet meermaar wel die twee goals tegen FC Thun toen we ook zo moeilijk scoorden.
Jij wilt dus beweren dat Heitinga en Huntelaar per persoon geen 25 miljoen gaan opleveren? Ik weet dat wel zeker. Huntelaar zal wel voor een soortgelijk bedrag als Sneijder weg gaan (zeg 27 miljoen) en Heitinga voor zo'n 23 miljoen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Minimaal 50 miljoen?En ik ben de vader van John Jaakke.
Lees jij eigenlijk wel alles wat hier gepost wordt..quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:25 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Jij wilt dus beweren dat Heitinga en Huntelaar per persoon geen 25 miljoen gaan opleveren? Ik weet dat wel zeker. Huntelaar zal wel voor een soortgelijk bedrag als Sneijder weg gaan (zeg 27 miljoen) en Heitinga voor zo'n 23 miljoen.
Heitinga heeft een gelimiteerde transfersom. Die zal zeker niet op 23 miljoen staanquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:25 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Jij wilt dus beweren dat Heitinga en Huntelaar per persoon geen 25 miljoen gaan opleveren? Ik weet dat wel zeker. Huntelaar zal wel voor een soortgelijk bedrag als Sneijder weg gaan (zeg 27 miljoen) en Heitinga voor zo'n 23 miljoen.
Ehm, neequote:Op woensdag 12 maart 2008 14:25 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Met Pienaar en De Jong en hun dansje na de beslissende goal, diep in de blessuretijd.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vette uitwedstrijd was dat!
Papa Janus is een held
Er wordt alleen al jaren geen CL meer gehaaldquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die gaten dicht je met de CL-opbrengsten. Je moeten geld uitgeven om geld te creeeren.
Dat íe 'm met de borst doorgaf op ...?quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Direct in zijn eerste wedstrijd met Ajax tegen PSV een belangrijke assist
Van der Vaart geloof ik....quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:07 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Dat íe 'm met de borst doorgaf op ...?
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:08 schreef Blight het volgende:
Mocht Huntelaar trouwens een gele kaart pakken tegen Willem II, dan is hij zeker geschorst voor de match tegen PSV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |