ik geloof niet dat die gast de interviews bekijkt om een oordeel te wijzigen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe snugger meneer Uilenberg is om in dat soort slappe smoesjes te trappen
mwah, je kan wel een beetje zo een domme opmerking maken maar ik heb wel meer met anthony te maken gehad hoor. Maarja al geloof je het nietquote:
Neuh bij mij is dat 0,0 het gaat mij nu meer om klaas DIE MOET BIJTEKENEN!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:44 schreef toma het volgende:
ik heb stiekem nog een heel klein beetje hoop dat Heitinga een nieuw contract gaat tekenen
maar dat is dan ook een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje.
Graag, moet je even vragen tegen wie hij aangifte gedaan heeft op lappendag!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zal het aan hem vragen.
Daar kan je vind ik nu nog zo goed over oordelen want je weet neit welke spelers weggaan en blijven, kwa vaste waardes in het team!quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:57 schreef M0NTANA het volgende:
Wat voor een spelers zou Ajax kunnen/moeten gaan halen? Schijnt dat er komende zomer aardig wat uitgegeven mag worden, met wat voor spelers zullen/moeten ze dan komen?
Dat vraag ik me ook af. Veel geld kunnen besteden zegt niets als dat betekent dat je weer geconfronteerd wordt met toppers die niet willen komen en clubs als FC Twente die 15 miljoen voor spelers als Engelaar vragen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:57 schreef M0NTANA het volgende:
Wat voor een spelers zou Ajax kunnen/moeten gaan halen? Schijnt dat er komende zomer aardig wat uitgegeven mag worden, met wat voor spelers zullen/moeten ze dan komen?
PSV deed vorige jaren ook mee om de JC-schaal en die werden wel kampioenquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:03 schreef Blight het volgende:
Mochten we geen kampioen worden trouwens, dan weten we wel zeker dat we het volgend jaar wel worden, want dan doen we niet mee om de Johan Cruijff schaal.
Met van Basten?quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:57 schreef M0NTANA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |