Misschien moet jij gaan hopen dat je eigen spelers geschorst wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:31 schreef _Mike_ het volgende:
Wat jij wil RubberenRobbie, misschien moet je nog maar ff wanken op Anthony.
Wel een mislukte kakkerlak.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:31 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Maar lurling is ook gewoon staatskakkerlak nummero uno!
en ik vind hem persoonlijk een arrogante kwal
"ik zweer het op alles, mn vriendin is 6 weken over tijd dus ik zou nooit liegen"quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:31 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Maar lurling is ook gewoon staatskakkerlak nummero uno!
en ik vind hem persoonlijk een arrogante kwal
Zoals ik al zei boeit het mij echt geen fuck als Kennedy geschorst word, alle andere Ajax spelers gun ik het niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Misschien moet jij gaan hopen dat je eigen spelers geschorst worden
Ik heb ook wel eens voor de kroeg gestaan, was het vol ging ik weg, kwam meneer lurling, ja maar ik ben meneer lurling, ik voetbal bij feyenoord dus je moet me naar binnen laten want jij bent maar een portier blablabla toen mocht ie nog niet naar binnen en toen haalde ie zelfs de politie erbij die hem wegstuurdequote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:33 schreef toma het volgende:
[..]
"ik zweer het op alles, mn vriendin is 6 weken over tijd dus ik zou nooit liegen"
Die kaart is gewoon geseponeerd.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:33 schreef toma het volgende:
"ik zweer het op alles, mn vriendin is 6 weken over tijd dus ik zou nooit liegen"
Touchéquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Mwah, liever dat ie gewoon niet het veld op komt
het gaat er om dat ie tijdens dat interview de aller domste excuses bij elkaar raapt om zn standpunt te verdedigen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die kaart is gewoon geseponeerd.
Als je het zelf maar gelooft hequote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:35 schreef Noshiba het volgende:
Ik heb ook wel eens voor de kroeg gestaan, was het vol ging ik weg, kwam meneer lurling, ja maar ik ben meneer lurling, ik voetbal bij feyenoord dus je moet me naar binnen laten want jij bent maar een portier blablabla toen mocht ie nog niet naar binnen en toen haalde ie zelfs de politie erbij die hem wegstuurde
Moet je nagaan hoe snugger meneer Uilenberg is om in dat soort slappe smoesjes te trappenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:37 schreef toma het volgende:
[..]
het gaat er om dat ie tijdens dat interview de aller domste excuses bij elkaar raapt om zn standpunt te verdedigen.
FC Den Bosch #57 - Best midfield in the league!quote:
ik geloof niet dat die gast de interviews bekijkt om een oordeel te wijzigen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:39 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe snugger meneer Uilenberg is om in dat soort slappe smoesjes te trappen
mwah, je kan wel een beetje zo een domme opmerking maken maar ik heb wel meer met anthony te maken gehad hoor. Maarja al geloof je het nietquote:
Neuh bij mij is dat 0,0 het gaat mij nu meer om klaas DIE MOET BIJTEKENEN!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:44 schreef toma het volgende:
ik heb stiekem nog een heel klein beetje hoop dat Heitinga een nieuw contract gaat tekenen
maar dat is dan ook een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje.
Graag, moet je even vragen tegen wie hij aangifte gedaan heeft op lappendag!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zal het aan hem vragen.
Daar kan je vind ik nu nog zo goed over oordelen want je weet neit welke spelers weggaan en blijven, kwa vaste waardes in het team!quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:57 schreef M0NTANA het volgende:
Wat voor een spelers zou Ajax kunnen/moeten gaan halen? Schijnt dat er komende zomer aardig wat uitgegeven mag worden, met wat voor spelers zullen/moeten ze dan komen?
Dat vraag ik me ook af. Veel geld kunnen besteden zegt niets als dat betekent dat je weer geconfronteerd wordt met toppers die niet willen komen en clubs als FC Twente die 15 miljoen voor spelers als Engelaar vragen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:57 schreef M0NTANA het volgende:
Wat voor een spelers zou Ajax kunnen/moeten gaan halen? Schijnt dat er komende zomer aardig wat uitgegeven mag worden, met wat voor spelers zullen/moeten ze dan komen?
PSV deed vorige jaren ook mee om de JC-schaal en die werden wel kampioenquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:03 schreef Blight het volgende:
Mochten we geen kampioen worden trouwens, dan weten we wel zeker dat we het volgend jaar wel worden, want dan doen we niet mee om de Johan Cruijff schaal.
Met van Basten?quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:57 schreef M0NTANA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |