Misschien, maar het gaat me gewoon te ver om naar dit soort potjes te kijken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan juist een leukere wedstrijd verwachten.
Huh?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:47 schreef DANILXL het volgende:
van persie bij het eerste fysieke contact al geblesseerd
Volgens mij ben jij niet wijsquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:47 schreef Dennus-F het volgende:
volgens mij speelde kroatie beter tegen ons maar waren wij effectiever
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:47 schreef Dennus-F het volgende:
volgens mij speelde kroatie beter tegen ons maar waren wij effectiever
Voor het niveau Feijenoord wel. maar dit is internationale topquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja laten we Timmer na 1 fout gelijk de grond in trappen. Doe toch niet zo kansloos
Timmer is een prima doelman.
Ik zou het net zeggen, wicky de viking komt ook al voorbij.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:48 schreef DrDentz het volgende:
hey hey Wicky
Ritueel afslachten dan maarquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:49 schreef DANILXL het volgende:
gvd nu snap ik het
de zeeuw brengt gewoon ongeluk
bij az ook al
Die gaat zijn plek nog wel verliezen let maar opquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:49 schreef DANILXL het volgende:
gvd nu snap ik het
de zeeuw brengt gewoon ongeluk
bij az ook al
Want wat is het verschil met brazilie - zweden dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Misschien, maar het gaat me gewoon te ver om naar dit soort potjes te kijken.
Melchiot...quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Timmer, Heitinga en De Zeeuw eruit.
Velthuizen, Melchiot en Seedorf erin.
Hollandersquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:52 schreef _Mike_ het volgende:
Heerlijk die negativiteit.
Tja, de spelers spelen helaas bijna alke wedstrijd ver onder het niveau dat ze bij hun clubs halen, waardoor je gevoel krijgt alsof het hun niet boeit en dan wordt je zelf ook cynisch.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:52 schreef _Mike_ het volgende:
Heerlijk die negativiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |