abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 maart 2008 @ 16:12:45 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57308074
quote:
De Guzman in voorselectie Oranje

Jonathan de Guzman is door bondscoach Marco van Basten opgenomen in de voorselectie van het Nederlands elftal voor de oefeninterland tegen EK-organisator Oostenrijk. De Feyenoorder ontving vorige maand een Nederlands paspoort, en krijgt van de keuzeheer mogelijk meteen de kans zich te laten zien.
quote:
De voorlopige selectie:

Doel: Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (Feyenoord).

Verdediging: Wilfred Bouma (Aston Villa), Tim de Cler (Feyenoord), Urby Emanuelson (Ajax), John Heitinga (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Joris Mathijsen (HSV), Mario Melchiot (Wigan Athletic) en André Ooijer (Blackburn Rovers).

Middenveld: Ibrahim Afellay (PSV), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), Jonathan de Guzman (Feyenoord), Nigel de Jong (HSV), Denny Landzaat (Feyenoord), Hedwiges Maduro (Valencia), David Mendes da Silva (AZ), Clarence Seedorf (AC Milan), Wesley Sneijder (Real Madrid), Rafael van der Vaart (HSV) en Demy de Zeeuw (AZ).

Aanval: Ryan Babel (Liverpool), Klaas Jan Huntelaar (Ajax), Danny Koevermans (PSV), Dirk Kuijt (Liverpool), Ruud van Nistelrooy (Real Madrid), Robin van Persie (Arsenal) en Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic).
Wat vinden we ervan, een Canadees in Oranje? Te vergelijken met Salomon Kalou ook?

[ Bericht 50% gewijzigd door RayMania op 11-03-2008 18:39:12 ]
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_57308135
Dat het een Canadees is zal me zorg wezen. Hij is gewoon (nog) niet goed genoeg.
Dus toch .
  dinsdag 11 maart 2008 @ 16:15:09 #3
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57308139
Nee, de Guzman woont al een stuk langer in Nederland volgens mij...

Vind het eerder opvallend dat Landzaat is geselecteerd, zo goed draait 'ie niet op het moment.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_57308219
Ik had het logischer gevonden als Bakkal een keer bij de voorselectie zou zitten, maar goed, van Basten staat nou niet bepaald bekend om z'n logische keuzes.
pi_57308328
De Guzman is wat mij betreft gewoon Nederlander, hij heeft zijn paspoort niet via allerlei trucjes gekregen, maar gewoon omdat hij hier lang genoeg woont. Lijkt me logisch dat hij dan ook geselcteerd kán worden voor het Nederlands Elftal. Of ie daar op dit moment goed genoeg voor is, dat is de vraag natuurlijk.
pi_57308354
van Basten gaat stug door
pi_57308368
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 16:25 schreef DivineJester het volgende:
De Guzman is wat mij betreft gewoon Nederlander, hij heeft zijn paspoort niet via allerlei trucjes gekregen, maar gewoon omdat hij hier lang genoeg woont. Lijkt me logisch dat hij dan ook geselcteerd kán worden voor het Nederlands Elftal. Of ie daar op dit moment goed genoeg voor is, dat is de vraag natuurlijk.
Inderdaad.

Verder vind ik het vreemd dat Demy de Zeeuw erbij zit, ene Gregoor van Dijk verdient het meer.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_57308383
vind het een goede speler. kan een aanwinst zijn.

we zullen zien, time will tell
  dinsdag 11 maart 2008 @ 16:33:57 #9
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_57308468
Zijn broer bij Depor is in ieder geval een goede grappenmaker:
http://www.vi.nl/web/show/id=309929/langid=43/contentid=149367
Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 maart 2008 @ 16:35:29 #10
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_57308495
handig om hier het NL - oostenrijk topic van te maken ?

iig de complete voorselectie
quote:
Jonathan de Guzman maakt direct na het verkrijgen van zijn Nederlandse paspoort deel uit van de voorselectie van het Nederlands elftal voor de oefeninterland tegen Oostenrijk op 26 maart in Wenen.

De twintigjarige middenvelder van Feyenoord is van Canadese komaf maar speelt al sinds zijn twaalfde in Nederland en kwam daardoor versneld in aanmerking voor een tweede paspoort. Bondscoach Marco van Basten heeft al meermaals aangegeven in De Guzman een potentiële international te zien.

Dirk Kuijt en Robin van Persie zijn terug in de voorselectie. Kuijt miste in februari tegen Kroatië voor het eerst een interland met Van Basten aan het roer omdat de bondscoach hem buiten de selectie liet. Van Persie was geblesseerd en is nu weer zo goed als fit.

Van Basten brengt de voorlopige selectie van 29 man op 21 maart nog terug naar de groep die meegaat naar Oostenrijk.

De voorlopige selectie:
Doel: Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (Feyenoord).

Verdediging: Wilfred Bouma (Aston Villa), Tim de Cler (Feyenoord), Urby Emanuelson (Ajax), John Heitinga (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Joris Mathijsen (HSV), Mario Melchiot (Wigan Athletic) en André Ooijer (Blackburn Rovers).

Middenveld: Ibrahim Afellay (PSV), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), Jonathan de Guzman (Feyenoord), Nigel de Jong (HSV), Denny Landzaat (Feyenoord), Hedwiges Maduro (Valencia), David Mendes da Silva (AZ), Clarence Seedorf (AC Milan), Wesley Sneijder (Real Madrid), Rafael van der Vaart (HSV) en Demy de Zeeuw (AZ).

Aanval: Ryan Babel (Liverpool), Klaas Jan Huntelaar (Ajax), Danny Koevermans (PSV), Dirk Kuijt (Liverpool), Ruud van Nistelrooy (Real Madrid), Robin van Persie (Arsenal) en Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_57308540
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 16:25 schreef DivineJester het volgende:
Mee eens.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 maart 2008 @ 16:41:06 #12
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_57308580
De Guzman is al 8 jaar hier, spreekt de taal goed. Is eigenlijk al Nederlander geworden. Dus ja goed dat hij bij de voorselectie zit. Al zie ik hem liever meegaan met Foppe van de zomer.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_57308625
Ik denk trouwens dat Guz nog wel afvalt hoor.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 11 maart 2008 @ 16:44:14 #14
159022 AminBen
El Maestro
pi_57308641
De Guzman hoort niet in Oranje, doodeenvoudig omdat er op dit moment betere spelers zijn.
Bakkal en Marcellis moeten erbij
  dinsdag 11 maart 2008 @ 16:49:34 #15
67174 Dos37
Come on Twente
pi_57308752
van Persie er direct weer bij, laat die nou mooi even fit worden.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_57310978
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 16:35 schreef borisz het volgende:
handig om hier het NL - oostenrijk topic van te maken ?

iig de complete voorselectie
[..]
Yup, TT aangepast in de huidige. Ook even de complete voorselectie in de OP gezet. M0NTANA vond het okay. Hier is het centrale Jonathan De Guzman topic te vinden.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57311121
Ik snap eigenlijk niet waarom ie opgeroepen is, hij raakt geen pepernoot op 't moment

Van mij hadden Marcellis en Bakkal wel opgeroepen mogen worden.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_57334582
Ach, in oefenduels kan je eens wat proberen. Zo denkt Marco al enkele jaren en dat deed hij soms ook in kwalificatieduels. In vorm zou De Guzman best een extra optie kunnen zijn. Maar eens kijken hoe hij het houdt, dan kan hij altijd nog naar Jong Oranje.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 21 maart 2008 @ 01:19:53 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_57513566
Josef Hickersberger,de bondscoach van
Oostenrijk,heeft zijn selectie voor het
oefenduel met Oranje,woensdag in Wenen,
bekendgemaakt.

Doel: Macho (AEK Athens),Manninger (AC
Siena),Payer (Rapid Wien).
Verdediging: Garics (Napoli),Gercaliu
(Austria Wien),Pogatetz (Middlesbrough)
Stranzl (Spartak Moskou),Hiden (Austria
Kärnten),Prödl (Sturm Graz).

Middenveld: Ivanschitz (Panathinaikos),
Leitgeb (Salzburg),Prager (Heerenveen),
Saeumel (Sturm Graz),Fuchs en Mörz
(Mattersburg),Standfest (Austria Wien),
Weissenberger (Eintracht Frankfurt).
Aanval: Linz (Braga),Kienast (Ham-Kam),
Harnik (Werder Bremen).

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_57513629
Het is echt een EK-onwaardige selectie.
That's all folks!
pi_57513646
Ham-Kam?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Trouwste user 2022 vrijdag 21 maart 2008 @ 01:44:05 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_57513701
Die Oostenrijkers zeggen me allemaal niks. Vroeger had je Hasil, Kreuz, Schagner, Pezzey of Krankl en polster.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_57513715
Wat een selectie.
pi_57513725
Ik ken er ook maar 6 of 7 van deze.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Trouwste user 2022 vrijdag 21 maart 2008 @ 01:54:14 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_57513778
Dan ken je er meer dan ik. Ik ken er niet één

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')