Nicky? Nienke heet ze.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:46 schreef Varen het volgende:
Nicky vraagt of Brian bang is.
Brian is harstikke chill.
Harstikke chill!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:47 schreef Varen het volgende:
Brian drinkt binnen 15 min.zijn 2e biertje
Als ze slim zijn verbieden ze dat bij 100% het zal ze namelijk zo maar heel wat luisteraars kunnen kostenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:52 schreef Scandalous het volgende:
Oh lord, Brian wil zijn nummer over alleenstaande moeders freestylen
Ik zit helemaal klaar voor zijn weergaloze humor.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:57 schreef Scandalous het volgende:
'ik ga lekker kletsen, elk uur een gedicht voorlezen, grapjes maken..'
Ik ook! Al is het altijd zo moeilijk om te typen wat hij zegt, halverwege snap ik het niet meerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit helemaal klaar voor zijn weergaloze humor.
Hij is on stream hè, komt toch cool over? Mijn hemel, wat een pauper.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:59 schreef Disana het volgende:
Maak je betere radio met een petje op?
Gisteren via internet stream 6500.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:05 schreef chufi het volgende:
Net vroeg Brian hoeveel luisteraars er waren.. Techno boy antwoordt iets van 650, normaal is het rond de 400.
Brian denkt dat het er 650.000 zijn
Dat was te verwachten, he.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:10 schreef mootie het volgende:
Yep, Brian wil dit elke dag doen.
We kunnen weer een talent bijschrijven op de eindeloze lijst.
Sterker nog, die rat draagt Nienke op wat ze moet doen en zeggen, het moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:10 schreef Disana het volgende:
Wat een opgefokte presentatie.
Kon het niet laten, maar het nivo is sprekend : Van Meintje uit Drachten :quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:09 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, we kunnen niet meer mailen, de box is volgestroomd. Wie denk je dat er mailen, ik gok op....
![]()
http://www.brianamanda.mygb.nl/
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sterker nog, die rat draagt Nienke op wat ze moet doen en zeggen, het moet niet gekker worden.
Volgende Palmpje is onderweg, over een uur is die rat als een slagschip.
Ik zei het toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:14 schreef chufi het volgende:
Kon het niet laten, maar het nivo is sprekend : Van Meintje uit Drachten :
ik hep dit mailen ge stuurt
100 NL luuk dat julie in de kooi zijn.
een vraag je voor brian ik weet dat je niet wil trouwen maar jij als een romantiesenman.
waar oom miet verloven in de kooi.
vraag het is op een romantiesen nanier en ik weet dat amanda seker ja segt.
groetjes meintje uit drachten
Ja, maar die aardige meid had echt beter lerares kunnen blijven.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sterker nog, die rat draagt Nienke op wat ze moet doen en zeggen, het moet niet gekker worden.
Volgende Palmpje is onderweg, over een uur is die rat als een slagschip.
Uh oh, wat heb je geschreven.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:21 schreef Scandalous het volgende:
Ben benieuwd of mijn mailtje wordt voorgelezen![]()
Ja hier!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:14 schreef Scandalous het volgende:
Je kunt dus een gedicht mailen voor Brian? En het moet wel een beetje leuk zijn, zegt ze.
Waar is Copycat?!
Vertelquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:21 schreef Scandalous het volgende:
Ben benieuwd of mijn mailtje wordt voorgelezen![]()
Ik bescherm je met mijn leven...hands off van Cc, de enige echte copywriter van FOK!.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:24 schreef Copycat het volgende:
Ja hier!
Werk enzo ...
Maar no way dat ik een gedicht ga sturen. Voor je het weet vindt Brian het geweldig en gaat ie me stalken. Of vindt ie het afschuwelijk en gaan Netty en Kenny me stalken. Met messen.
ze zei er wel snel bij dat ze met alle artiesten flirt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:25 schreef akveor het volgende:
Nienke: Jullie vinden het toch niet erg dat ik een beetje loop te flirten...?
Brian vind het niet erg die flirt gewoon terug. Amanda vind het ook niet erg.
Nee zolang er niemand met amanda flirt is het niet erg... toch Brian?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:28 schreef TwiNNijN het volgende:
kan er iemand een slijmgedicht maken waarbij alle 1e letters vd zin 'VUILE RAT' vormen?
Denk niet dat ze die snappen
quote:Voor Brian
Uitermate goede dichter
In het leven zeer geslaagd
Liefde voor Amanda, zeer gelaagd
En na de kooi zeker geen Euro lichter
Raak met woord en met daad
Altijd klaar om lief te hebben, nooit haat
Terecht dat hij met de winst lopen gaat
Hoe hilarisch.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:33 schreef beequeen het volgende:
OMG, het weerbericht voorgelezen door die rat, wat een bosmongool.
Ga je dit echt opsturen?quote:
omg zo ergquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:33 schreef joep.t het volgende:
o god,wat een humor heeft die BrianHij praat gewoon hetzelfde als normaal maar dan ipv sjmoel zegt ie sjtorm.Jaap is niets bij de typetjes van nelson kubatz!
Hij noemde storm een sjtorm bij wijze van imitatie van Frank De Boer,Maar zo praat ie in het dagelijks leven ook!quote:omg zo erg
sjtorm?
Alleen voor de radio....?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:43 schreef Lobasca het volgende:
ennuhh... dussuh.... ennuhhhh..totaal ongeschikt voor radio
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:44 schreef beequeen het volgende:
Je zou hem bijna vergeten maar die kutzwerver is weer in da house.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |