Dan zou jij het echt moeten wetenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:49 schreef Appeltjesmoes het volgende:
ik woon in Wageningen, maar dit soort dingen gaan (gelukkig) langs me heen
ik heb het opgezocht en er nog nooit van gehoord, moeten ze toch wat een de merchandise doen...quote:
Ja, mooi feestquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:06 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
ik heb het opgezocht en er nog nooit van gehoord, moeten ze toch wat een de merchandise doen...
er is zelfs een FOK!-topic over: Vlegeldag, Bennekom![]()
Jaah! Als je vertelt waar, krijg je het punt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:09 schreef Appeltjesmoes het volgende:
is dat niet iets met een beroemde golf ofzo?
Fascinerend fenomeen toch? Misschien had ik de vraag anders kunnen stellen, maar ja...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:10 schreef qonmann het volgende:
heb het maar opgezocht ...
De pororoca is een getijdegolf met golven tot 4 meter hoog die 13 kilometer landinwaarts tegenstrooms de Amazone op gaat. De naam komt uit de oude Tupi-taal. Pororoca is het beste te vertalen als "groot vernietigend geluid". Het verschijnsel komt voor bij de monding waar de rivier samenkomt met de Atlantische Oceaan en meest in februari/maart.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:14 schreef Appeltjesmoes het volgende:
ik denk ergens in Zuid-Amerika aan de foto te zien (en de Spaanse naam). Een golf die de amazone in/opstroomt? Ik heb wel ooit iets op tv gezien over dat soort golven... maar das erug lang geleden
Tsjah, kan er niks aan doenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:16 schreef Houtspeer het volgende:
Een golf tegen de stroming in?
Yepquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:28 schreef erkel het volgende:
Machu Pichu te Peru.
op uw wenken bediendquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:33 schreef Cavese075 het volgende:
Mijn puntje is ook weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |