quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:56 schreef Sebasser het volgende:
Sleutels. Check.
Mobiel. Check.
Portemonnee. Check.
Kleding aan. Check.
Dubbel Check. Check.
Hm, slapjes.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee nummer van een vriendin die vroeg mij ineens "huh stuur jij dit?"
Uhm.. eentje bevatte text met ong. deze strekking: "He trut waarom sms je nou niet meer terug" dat was toen ik op weg was naar huis en dus niet meer smste via hun site
smsgratisin.nlquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, slapjes.
Ik had beter van ze verwacht.
Hoe heet die site?
Vanaaf ook maar eens proberen.
Nee "Veekan strieker"quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Stiekem ben ik Peter Janssen, de streaker van Paul de Leeuw.![]()
Eindelijk een site waar je onbeperkt & gratis kunt sms-en! En dat helemaal voor niets! Je hoeft je niet eens te registreren! U kunt sowieso per dag 7 gratis smsjes verzenden en als u dat niet genoeg vind, kunt u door het verspreiden van uw persoonlijke referrallink extra smsjes verdienen die voor een week blijven staan! Als u dit teveel moeite vind kunt u ook voor een klein bedrag extra smsjes inkopen.quote:
Echt, die worst kon ook echt niet kleiner he.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eindelijk een site waar je onbeperkt & gratis kunt sms-en! En dat helemaal voor niets! Je hoeft je niet eens te registreren! U kunt sowieso per dag 7 gratis smsjes verzenden en als u dat niet genoeg vind, kunt u door het verspreiden van uw persoonlijke referrallink extra smsjes verdienen die voor een week blijven staan! Als u dit teveel moeite vind kunt u ook voor een klein bedrag extra smsjes inkopen.
Moet je eens naar http://www.tim-r.nl/ gaan.
Krijg je 30 per dag.
quote:
Eig moeten we even snachts rond een uur of 3, zo'n 100 smsjes versturen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]Gister waren het er nog 10 ze lijden nu al verlies door mij
Die tim-r deed het niet meer daarom is deze er nu, ze zijn er niet vriendelijker op geworden
Klopt..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:02 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
![]()
Vandaag is echt zo'n dag om thuis te blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |