Hij lijkt hier wel 1 van die zombies uit de clip van michael Jackson, Thriller.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:43 schreef beequeen het volgende:
Ik weet het, zou geen caps meer plaatsen van die rat maar als dit geen gevalletje is van pammetjes (of iets anders) weet ik het niet meer.
[ afbeelding ]
Tip voor de modjes: aparte topic voor de non streamersquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zal het nooit meer doen, sorry. Het was voor de non streamers onder ons.
Ik weet er wel een paar hoor, die posten op de site van rat en co.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:02 schreef Kinga het volgende:
Nee maar ff serieus, wie wil in godsnaam die plaat uitbrengen? Geen mens die dat koopt.
Ja, ik verkeerde nog wel de hele tijd in de veronderstelling dat hij gitaarbegeleiding zou geven. Hij zat dus gewoon te rotzooien terwijl Amanda zich het schrompes dichtte.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:04 schreef Kinga het volgende:
Ah kijk, zo doet Brian dat. Gewoon de melodie of andere stukjes uit een bestaand liedje kopieren.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:52 schreef Kaat38 het volgende:
Tip voor de modjes: aparte topic voor de non streamers
Schompes, geen idee waar het vandaan komt maar goed, van die 2 is Amanda ook verbaal het meest onderlegd, en dat wil wat zeggen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik verkeerde nog wel de hele tijd in de veronderstelling dat hij gitaarbegeleiding zou geven. Hij zat dus gewoon te rotzooien terwijl Amanda zich het schrompus dichtte.
schrompes?
Ik wist het opeens niet meer, raar hequote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Schompes, geen idee waar het vandaan komt maar goed, van die 2 is Amanda ook verbaal het meest onderlegd, en dat wil wat zeggen.
En dat is waarschijnlijk het enige "tv maken" voor vandaag...dus de FEBO laat deze kans niet onbenut om hem ff in beeld te brengen.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:52 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Tip voor de modjes: aparte topic voor de non streamers
Hij zal haar nog wel liefdevol gaan verbeteren, net als bij haar 'kollom'quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wist het opeens niet meer, raar he![]()
Echt zielig zoals Brian bezig is. Straks past de hele tekst van zijn vriendinnetje er niet meer in, mag ze overnieuw beginnen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:27 schreef mootie het volgende:
Het heeft inmiddels in de krant gestaan dat Luc is opgepakt, hij is wel weer op vrije voeten.
Een gesprek met inhoud is schadelijk voor het grote boze Huub imago en trekt de aandacht van B&A weg, stel je eens voor dat het een keertje ergens over gaat zeg, dat kan niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:32 schreef Kaat38 het volgende:
Zit ik hier naar een leuk gesprek tussen Nienke en Huub te luisteren over onderwijs, kinderen enz en krijg ik opeens amanda weer in beeld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |