Waarom zou ze, B&A lullen toch ook alles recht wat krom is?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:39 schreef diedirk het volgende:
Waarom valt Claire en vroeger Lieke nu nooit eens een keertje Huub af?
ZOu hij ze zo bang maken onder de dekens?
en gelijk heeft Claire!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:38 schreef beequeen het volgende:
Rat: Mag ik vragen waar de grens ligt ( gaat over vreemdgaan).
Claire: Nee.
Ge-wel-di-ge capquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:47 schreef beequeen het volgende:
Die blik van Claire spreekt boekdelen, ze bijt eindelijk van zich af.
[ afbeelding ]
okee.....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:20 schreef tuinfluiter het volgende:
------------------------------
Fan die verslaafd is aan DGK bij Man Bij Hond
http://www.clipser.com/watch_video/122653&mvpageno=1
Filmpje: Lambal.
Dude, waarom quote je een verhaal van VOL en reageer je hier. Hou t anders ff daar joh.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:49 schreef diedirk het volgende:
Op dinsdag 11 maart 2008 @ 10: schreef ss het volgende:
Amanda doet het gewoon leuk,met een lach maakt ze Claire volkomen belachelijk.
En Claire met een moeilijk kijkend gezicht, komt niet verder dan met hooguit 2 woorden te antwoorden.
Ze maakt het zichzelf ook moeilijk, waarom zou ze elke keer weeer achter Huub blijven staan?
Zelfde verhaal als met Lieke tegen haar natuur iemand blijven beschermen en uiteindelijk klapt het toch
OMGquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:52 schreef schatje het volgende:
@ diedirk, we zijn hier op FOK!, quoten van VOL doe je maar daar.
Zit je nu dingen over te typen van een ander forum of typ je op beide forums hetzelfde?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:49 schreef diedirk het volgende:
Op dinsdag 11 maart 2008 @ 10: schreef ss het volgende:
Amanda doet het gewoon leuk,met een lach maakt ze Claire volkomen belachelijk.
En Claire met een moeilijk kijkend gezicht, komt niet verder dan met hooguit 2 woorden te antwoorden.
Ze maakt het zichzelf ook moeilijk, waarom zou ze elke keer weeer achter Huub blijven staan?
Zelfde verhaal als met Lieke tegen haar natuur iemand blijven beschermen en uiteindelijk klapt het toch
Daar heeft hij een dagtaak aan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:55 schreef Manu82 het volgende:
Zit je nu dingen over te typen van een ander forum of typ je op beide forums hetzelfde?
Wat je net al zei, ze hebben weer gespreksstof voor vandaag. Muten maar.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:56 schreef AnTjUh het volgende:
en amanda en brian zijnn hun victory aan het bespreken in de kapsalon
diedirk heet op VOL sjakies en typt op beide forums exact hetzelfde neer. ( oftewel 1 x schrijven en dan copy past op alle forums plempen)quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zit je nu dingen over te typen van een ander forum of typ je op beide forums hetzelfde?
topic voor mijn bijt hond?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:58 schreef jacq2 het volgende:
[..]
diedirk heet op VOL sjakies en typt op beide forums exact hetzelfde neer. ( oftewel 1 x schrijven en dan copy past op alle forums plempen)
ik herinner me nog een avond waar amanda alles zoende wat maar voorbij kwam en toen was zoenen COOLLLLLLLLquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:59 schreef Kaat38 het volgende:
Geluid bij amanda en brian maar uitgezet, trek het niet meer.
Volgens hun is Huub niet monogaam nu hij gezoend heeft.
Uiteraard zijn zij zelf heeeeeeeel monogaam...............
Hebben ze last van een korte termijn geheugen of zoiets?
Tja, je moet er wat voor over hebben he, om je afgunst over Claire te verspreidenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:58 schreef jacq2 het volgende:
[..]
diedirk heet op VOL sjakies en typt op beide forums exact hetzelfde neer. ( oftewel 1 x schrijven en dan copy past op alle forums plempen)
nou niet als enige hoor!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:04 schreef diedirk het volgende:
Kijk dit is wel weer oneerlijk Huub zit nu achter met alles mee te luisteren en krijgt weer spelinfo , als enige
Dat zie je verkeerd, die rat doet alles grappenderwijs of per ongeluk. Remember zijn tong die hij "per ongeluk" in Naad's mond propte?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:03 schreef AnTjUh het volgende:
verschil tussen brian en huub:
huub doet het in het openbaar en brian in t geniep
Tuurlijk joh....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:03 schreef AnTjUh het volgende:
verschil tussen brian en huub:
huub doet het in het openbaar en brian in t geniep
Het is toch wat he, diedirk!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:04 schreef diedirk het volgende:
Kijk dit is wel weer oneerlijk Huub zit nu achter met alles mee te luisteren en krijgt weer spelinfo , als enige
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:07 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Het is toch wat he, diedirk!
Huub wordt altijd voorgetrokken, krijgt bijna dagelijks spelinfo, nooit een boete, mag minstens 3 keer per week naar buiten en hoeft zelden CP's te betalen.
Het moet niet gekker worden. Ene Bartje op VOL combineert nu quotes van diedirk en een zekere Kaat38.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:07 schreef Kaat38 het volgende:
Huub wordt altijd voorgetrokken, krijgt bijna dagelijks spelinfo, nooit een boete, mag minstens 3 keer per week naar buiten en hoeft zelden CP's te betalen.
Jullie zijn erg!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden. Ene Bartje op VOL combineert nu quotes van diederik en een zekere Kaat38.![]()
![]()
Check om 11.13 uur.
Zit er ene Bartje mijn text van hier te kopieren en op vol te zetten (11.13 op vol)quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:07 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oeps, jij had het ook al gelezen? Moet niet gekker worden, ik wil niet mijn texten terugvinden op vol!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden. Ene Bartje op VOL combineert nu quotes van diedirk en een zekere Kaat38.![]()
![]()
Check om 11.13 uur.
Kahaarin: dat diedirk zijn texten op 26 fora zet maakt mij niets uit maar dan wel zijn eigen texten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jullie zijn erg!![]()
Laat die jongen nou, hij wil misschien zijn berichten wel van 2 kanten belicht hebben, laat hem nu maar anders staat straks de hele COS vol van commentaar op DieDirk en niet met streams.
Nou nee, het is echt niet de bedoeling dat men gaat quoten van een ander forum.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jullie zijn erg!![]()
Laat die jongen nou, hij wil misschien zijn berichten wel van 2 kanten belicht hebben, laat hem nu maar anders staat straks de hele COS vol van commentaar op DieDirk en niet met streams.
Dat is waar dat gaat nergens over, ik had dat nog niet gelezen toen ik reageerde, wat er op een forum wordt gezegd door derden heeft een ander niet ergens anders neer te plempen, dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Kahaarin: dat diedirk zijn texten op 26 fora zet maakt mij niets uit maar dan wel zijn eigen texten.
En als een Bartje mijn text gaat kopieren en elders neerkwakt mag ik daar toch wel mee zitten?
Geen wereldramp hoor maar wel erg flauw.
Kunnen er al wat lyrics worden gedeeld met non-streamers?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:35 schreef Disana het volgende:
Businesswise is het erg catchy.
Brian over het meer dan misselijkmakende liefdeslied dat Amanda aan het schrijven is.
Sommige dingen moet je niet willen horen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kunnen er al wat lyrics worden gedeeld met non-streamers?
Dat zeg ik net tegen Kaat, zijn eigen teksten mag hij toch wel op 2 fora neerzetten? Maar hij moet niet anderen quoten op een ander forum, dat is niet netjes, je moet zelf kunnen beslissen op welk forum je reageert.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou nee, het is echt niet de bedoeling dat men gaat quoten van een ander forum.
Zijn we in ieder geval eens, ging kijken op vol naar de texten van diedirk en kwam opeens mijn text tegen van ene bartjequote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is waar dat gaat nergens over, ik had dat nog niet gelezen toen ik reageerde, wat er op een forum wordt gezegd door derden heeft een ander niet ergens anders neer te plempen, dat ben ik met je eens.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je niet willen horen.
Ik wist niet dat het kon
Geen jochie maar een man
En iets met een haardvuur. Oh nee kampvuur. Nee toch haardvuur. Ze wist niet hoe het heette.
Ow dus, niets om over naar huis te schrijven, ik hoop echt dat wie dan ook snel iets gaat verzinnen, dit is ook niets.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:38 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zijn we in ieder geval eens, ging kijken op vol naar de texten van diedirk en kwam opeens mijn text tegen van ene bartje![]()
Ondertussen smijt Palma het servies aan diggelen, molt de keukenkastjes enz, Huub leest de krant en brian verkracht een gitaar.
Lol. Kun jij Brians tekst ook niet even schrijven.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
"Hun zeiden altijd dat het niet kan
Geen jochie maar een echte man
Maar jij laat mijn haardvuur branden
Samen dromen we weg over witte stranden
Waar we een kampvuur bouwen
Ik zal voor altijd van je houwen!"
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
"Hun zeiden altijd dat het niet kan
Geen jochie maar een echte man
Maar jij laat mijn haardvuur branden
Samen dromen we weg over witte stranden
Waar we een kampvuur bouwen
Ik zal voor altijd van je houwen!"
Yep, saaie boel!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ow dus, niets om over naar huis te schrijven, ik hoop echt dat wie dan ook snel iets gaat verzinnen, dit is ook niets.
Da's toch dezelfde avond dat onze monogame poëet dat meisje, Elly geloof ik, in de douche neukte?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:01 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ik herinner me nog een avond waar amanda alles zoende wat maar voorbij kwam en toen was zoenen COOLLLLLLLL
Die rat kijkt wel uit, die gaat echt niet met zijn handen door dat gore bossie.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:40 schreef Borga het volgende:
Amanda: 'Ga met je handen door m'n haar, maak me gek met je gitaar'.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:42 schreef kahaarin het volgende:
Dat is toch echt zielige rijmelarij van lik me vestje, oh wacht......
Nu zit ik vreselijk mijn best te doen om stream 1 en 2 niet te zien en doe je dit!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:43 schreef beequeen het volgende:
Ik weet het, zou geen caps meer plaatsen van die rat maar als dit geen gevalletje is van pammetjes (of iets anders) weet ik het niet meer.
[ afbeelding ]
Nee joh. Amanda kennende, bedoelt ze dit als een dichterlijke metafoor voor "neuk me in m'n anushol".quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:47 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda:"Maak me gek met de klanken van je gitaar."
Nou, dat zal wel lukken,dunkt me.......
Ik refereerde enkel aan die reclame van die wannabee zanger, jouw rijmpjes zijn echtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hé, ik heb wel de juiste tone of voice te pakken voor deze dombo's.
Ik zal het nooit meer doen, sorry. Het was voor de non streamers onder ons.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:45 schreef Kaat38 het volgende:
Nu zit ik vreselijk mijn best te doen om stream 1 en 2 niet te zien en doe je dit!![]()
Zat net aan een roggebroodje met kaas en die ligt nu in stukken over mijn toetsenbord.
Bedoel je misschien die rat?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:50 schreef Kaat38 het volgende:
Vanavond mag Huub o pde radio, waar zal hij over hebben, ik doe een riskante gok even:
Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, slecht hoor, Huub, Huub, zoenen, Huub, Huub, agressie, Huub, ik ben zelf fantastisch...
Zoiets?
Gokje hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |