En dan wordt er wel van "ons" verwacht dat we aardig en leuk reageren als er een vent op ons afstapt die vraagt of we willen neuken omdat we er zo leuk uitzien die avondquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:34 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Ik zou gewoon terug schelden. "Lelijk rotwijf met je puistenkop en je nep borsten betaal zelf maar je gifwater en als je toch bezig bent breng mij dan meteen een cola en snel een beetje." Of iets in die trant afhankelijk van hoe overdonderd ik zou zijn.
Bedankt voor de tip..quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:54 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Je moet ze zelf dan na 3 maand wegschoppen voordat ze jou na bijvoorbeeld 4 maand zouden wegschoppen. Je voelt zoiets wel aan, wees de eerste.
Als een dame zoiets tegen mij zegt heb ik er totaal geen problemen mee. Jullie vrouwen doen gewoon veel te moeilijk.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:27 schreef k_i_m het volgende:
En dan wordt er wel van "ons" verwacht dat we aardig en leuk reageren als er een vent op ons afstapt die vraagt of we willen neuken omdat we er zo leuk uitzien die avond.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
Nou, je hoeft helemaalniet wanhopig te zijn om rare reacties te krijgen. Ik begin altijd spontaan een praatje, allemaal hartstikke leuk, maar als ik dan zeg dat ik nog bij mijn moeder woon (ik ben 40 btw) gaan ze allemaal raar doen
QFT.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:41 schreef slaapvaak het volgende:
In dit soort topics kom ik ook altijd weer dezelfde vrouwelijke users tegen die zichzelf bevlekken met fantasieen dat ze ook altijd door allerlei mannetjes worden aangesproken en hoe ze die dan heldhaftig afwijzen.
Idd, ik praat ook altijd hartstikke leuk, maar als ik zo uit het niets zeg dat ik nog maagd ben (ben 24 btw) gaan ze allemaal raar doenquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
Nou, je hoeft helemaalniet wanhopig te zijn om rare reacties te krijgen. Ik begin altijd spontaan een praatje, allemaal hartstikke leuk, maar als ik dan zeg dat ik nog bij mijn moeder woon (ik ben 40 btw) gaan ze allemaal raar doen
Ja ik ben gewoon een lieve jongen, blijkbaar is dat angstaanjagend ofzoquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:07 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Idd, ik praat ook altijd hartstikke leuk, maar als ik zo uit het niets zeg dat ik nog maagd ben (ben 24 btw) gaan ze allemaal raar doen
Ik bedoel dan dat ze niets te vrezen hebben omdat ik het genot van een vrouwenlichaam nog niet durf te proeven.
Jij bedoelt toch ook gewoon dat ze niets te vrezen hebben omdat je een lieve mamaskindje bent?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad een belangrijke toevoeging.
Drie afwijzingen verder zijn alle vrouwen kuthboeren.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:10 schreef Originele_Naam het volgende:
onwijze bullshit dat ze het kunnen ruiken, maar ze zien het gewoon aan iemands gedrag etc. Net zoals iedereen wel een nerd aan kan wijzen
Na een maand of 4 als de eerste, neukbare spanning eraf is gaat dan ook het innerlijk tellen en meer opvallen..quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:22 schreef Netstorm het volgende:
Het probleem wat je dan weer krijgt is dat het meiden zijn die een nat streepje krijgen van je looks en je best neukbaar vinden ( en dan zeggen ze nog dat mannen achter hun pik aanlopen maar vrouwen..) terwijl ze je nog niet eens kennen ( innerlijk is belangrijker.. yeah right
). Na een week wordt er al flink geneukt en na een maand of 4 krijg je een schop omdat je toch niet zo bent als wat ze zoeken...
Goh zou je denken joh...?quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:10 schreef Originele_Naam het volgende:
onwijze bullshit dat ze het kunnen ruiken, maar ze zien het gewoon aan iemands gedrag etc.
Dus als het na een week al in de soep loopt dan is een van beiden een neukbaarder exemplaar tegengekomen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Na een maand of 4 als de eerste, neukbare spanning eraf is gaat dan ook het innerlijk tellen en meer opvallen..
Ja dat, of zijn penis was te klein en de seks te slechtquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:25 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dus als het na een week al in de soep loopt dan is een van beiden een neukbaarder exemplaar tegengekomen.
En jij bent iemand die van "nat streepje" een "nat spleetje" maakt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:27 schreef Liquidootje het volgende:
Xennia's antwoord doet mij bijna denken dat ze weet wat een nat spleetje is.
Freaky
Autisten humorquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:10 schreef Originele_Naam het volgende:
onwijze bullshit dat ze het kunnen ruiken, maar ze zien het gewoon aan iemands gedrag etc. Net zoals iedereen wel een nerd aan kan wijzen
Precies, volg je instinct, je rede kun je beter niet meenemen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:14 schreef Friek_ het volgende:
Ik kan je trouwens wel een aantal non-verbale signalen geven die vrouwen afstoten, maar het komt in feite neer op één simpel ding: je zit jezelf te overanalyseren en communicatie verloopt niet meer soepel. Relaxed zijn is het non-verbale signaal bij uitstek waarmee je onbewust communiceert dat je zeker over jezelf bent.
Onzin. Je moet gewoon de goede kroegen uitzoeken. (In Utrecht heb je tal van studentenkroegen waar de overgrote meerderheid vrouw is en lekker, vooral op studiefeestjes van sommige studies is dit het geval)quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Overigens, als je dan toch persé een vrouw wil oppikken in het uitgaansleven, dan heeft het niet echt veel zin om alleen maar met je vrienden 'lol' te maken en te doen alsof het je allemaal niet uitmaakt, ondanks dat vrouwen zeggen dat dat wel zo is. er gebeurt niets als je als man zelf niets doet. Simpel. (op de wanhopige uitzondering na)
Toch grappig. Als je date via internet roept half fok dat je kansloos bent en als je uitgaat en daar vrouwen wilt scoren ben je ook kansloos. Hoe doet iedereen het dan?quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:20 schreef House-Musik het volgende:
Sowieso .. gaan "jagen" tijdens het uitgaan( naar aanleiding van pagina 2)
Ik doelde dus op de "nep-casanova's" die alle meiden afstruinen en uiteindelijk elke avond wel bij dezelfde breezer uitkomenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Toch grappig. Als je date via internet roept half fok dat je kansloos bent en als je uitgaat en daar vrouwen wilt scoren ben je ook kansloos. Hoe doet iedereen het dan??
oh godquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:52 schreef TeenWolf het volgende:
wat vaak bij mij helpt is ze een "beetje plagen" , bijvoorbeeld je loopt langs en het is wat krapjes, glimlachend zeg je dan:"sta je nu alweer in de weg, jij weer he?" Als je dit tegen een leuke spontane meid zegt hoor je in 90% van de gevallen zoiets als: "tuurlijk, doe ik altijd als je aankomt" of zoiets...
Mondhoeken ophoog duwen is een smoesje zoeken om een meid aan te raken.quote:Op maandag 17 maart 2008 00:09 schreef le_knightclub_soda het volgende:![]()
Serieus, ik vind dat quasi spontante teasen in dezelfde lijn liggen als foute openingszinnen en 'hey meisje kijk eens wat vrolijker' (al dan niet inclusief ongevraagd de mondhoeken omhoogduwen).
Zo lang je er maar geen vies gezicht bij trektquote:Op maandag 17 maart 2008 01:29 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Mondhoeken ophoog duwen is een smoesje zoeken om een meid aan te raken.
Evenals vragen om een vuurtje en dan haar hand vasthouden terwijl ze jouw sigaret aansteekt
Evenals vragen hoelaat het is en met je handen de polsdraaien om de tijd te "zien"
Evenals voorbij lopen en even een hand op de rug leggen als in "hier kom ik"
Evenals in een drukke kroeg banen en telkens je zo positioneren dat je nooit met de rug naar een mooie meid zit
Enz. enz.
Ik doe dat nooit. Ik ruik altijd stiekem aan de haren. Vraag mij af of dat als wanhopig wordt ervaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |