uberkneusquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:24 schreef Sug4r het volgende:
Brain checkt nog even of Amanda wel op tijd op bed lag bij Claire
Ik vind het wel grappig om te zien dat Brian haar eigenlijk totaal niet raakt... terwijl hij zich op loopt te vreten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian is al behoorlijk bezig. Ik snap alleen niet waarom iedereen Brian blijft antwoorden als hij zijn 'detectieve' stemmetje opzet en blijft doorvragen. Van mij zou hij meteen als antwoord krijgen "Dat zoeken wij zelf wel uit, dank je voor de moeite".
Ach, in een beetje feesttent is dat tegenwoordig standaard... zeker als mensen zo'n baggeroptreden voor hun kiezen krijgenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:26 schreef Sug4r het volgende:
Dennis is in Hoorn bij een optreden met bier gekogeld zegt Huub.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:28 schreef DGK-Eric het volgende:
Homo's houden over het algemeen niet zo van bier
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:27 schreef miesy het volgende:
huub zegt dat ie 1.03 sec heeft gezoend.
brian sprak dit niet tegen.
ik vraag me af of je dat wel echt zoenen kunt noemen.
Jammer... snap niet waar dat voor nodig is... het is geen speler meer... laat hem toch lekker wat poen scoren met die hit van hem... Ik vond Dennis zelfs wel leuk afgelopen week bij Jensen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:26 schreef Ziet het volgende:
in hoorn is dennis afgelopen zaterdag met bier bekogeld
Dus gaan ze er maar mee gooien?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:28 schreef DGK-Eric het volgende:
Hoi Eric, goedenacht !! Leuk je weer te zien hier.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:28 schreef DGK-Eric het volgende:
volgens mij kan het hem niet echt boeien.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zo jammer dat Huub zo naïef is richting Brainless, dat gaat hem echt de kop kosten .....
Het publiek ook niet, ze gooiden massaal het bier weg. Dus kun je concluderen dat Dennix tegenwoordig optredens heeft in homo-clubsquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:28 schreef DGK-Eric het volgende:
Heej wat leuk om ook een keer naar je te kunnen zwaaien Smericquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:28 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat mij betreft draaien ze zijn kop heel langszaam nog wat verder door .........quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:31 schreef Ziet het volgende:
mike had weleens mooier opgebaard kunnen worden... zijn hele hoofd staat scheef
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:31 schreef Ziet het volgende:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het publiek ook niet, ze gooiden massaal het bier weg. Dus kun je concluderen dat Dennix tegenwoordig optredens heeft in homo-clubs
Dan was die van Natasia perfect geslaagd............een pic die als uithangbord voor elk gerenommeerd uitvaartbedrijf gegarandeerd succes had opgeleverd!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:31 schreef Ziet het volgende:
Hij maakt anders wel veel herrie voor een dooiequote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:31 schreef Ziet het volgende:
Die bedtijd in de kooi grrrrrrrrr.Was jij mede veroorzaker van dus hup naar bed jijquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heej wat leuk om ook een keer naar je te kunnen zwaaien Smeric![]()
lol!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:36 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Die bedtijd in de kooi grrrrrrrrr.Was jij mede veroorzaker van dus hup naar bed jij![]()
Afgelopen weekend in Amsterdam ben ik hem niet tegengekomen (gelukkig)quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het publiek ook niet, ze gooiden massaal het bier weg. Dus kun je concluderen dat Dennix tegenwoordig optredens heeft in homo-clubs
Deze cap ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:34 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dan was die van Natasia perfect geslaagd............een pic die als uithangbord voor elk gerenommeerd uitvaartbedrijf gegarandeerd succes had opgeleverd!
heeee, die eric die ken ikquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:28 schreef DGK-Eric het volgende:
Sorryquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:36 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Die bedtijd in de kooi grrrrrrrrr.Was jij mede veroorzaker van dus hup naar bed jij![]()
heb je die weerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Deze cap ?
[ afbeelding ]
Ja, die!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Deze cap ?
[ afbeelding ]
Logisch, hij treedt nu op voor beginnende homo's en in zaaltjes waar nog niet iedereen in het publiek uit de kast is gekomen .......quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:37 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Afgelopen weekend in Amsterdam ben ik hem niet tegengekomen (gelukkig)
Zo'n beetje de leukste tijd in de kooi!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:38 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar dat waren leuke weken toch?Voor de bedtijd?
Mwuahahahahaaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Logisch, hij treedt nu op voor beginnende homo's en in zaaltjes waar nog niet iedereen in het publiek uit de kast is gekomen .......
De tijd met SHE was de leukste tijd van de Kooiquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:38 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Sorry![]()
jaap maakt er ook niet echt een geheim van, die zei dit vanmiddag nog gewoon tegen huub,quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:38 schreef schatje het volgende:
Ik hoop dat die stomme geit van een Claire Huub wel even op de hoogte brengt van het gesprekje met Jaap.
Jaap moet gewoon weg. Hij is wel slim om steeds maar weer te benadrukken dat het publiek hen tweeën in de finale willen zien en ze daarom nu plannen moeten smeden tegen Amanda en Brian. Hij weet dat Huub gevoelig is voor wat het publiek vindt.
Toch krijg ik ergens wel de indruk dat Huub Jaap doorheeft.
Jaap![]()
![]()
.
Tis zoooooo cool om al die COS'en van toen door te lezen!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:40 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Zo'n beetje de leukste tijd in de kooi!!!
onvergetelijk!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:38 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Sorry![]()
Doe je dat echt, dat kost heeeeeeeeeeeel veel tijd .......quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Tis zoooooo cool om al die COS'en van toen door te lezen!!
Ja je komt natuurlijk ook wel nare dingen tegen ( opmerkingen anti jou) maar ja dat hoort er een beetje bij.Feit blijft dat heel veel streamers het super leuk vonden dat je pas weer was.Ben ook blij dat je met Huub nog bevriend bent en heel goed spel los kon zien van prive!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Tis zoooooo cool om al die COS'en van toen door te lezen!!
Het leukste fragment was toen Eric zong, met de stofzuiger in zijn handen:""I want too break free."quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:43 schreef miesy het volgende:
[..]
onvergetelijk!
nog bedankt voor het wakker houden van ons kijkers
Nou, daar ben ik het nu eens helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:43 schreef eusjuh het volgende:
Het optreden/uitje heeft Huub wel goed gedaan denk ik.Hij heeft weer zo'n blij,ondeugend koppie
Ja, weer op zo'n sarcastische manier zeker? Of hij brengt het tussen neus en lippen door even snel lachend ter sprake dat ze Huub ook wel kunnen weg stemmen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:42 schreef miesy het volgende:
[..]
jaap maakt er ook niet echt een geheim van, die zei dit vanmiddag nog gewoon tegen huub,
dat door hem weg te stemmen, hijzelf meer kans op de hoofdprijs heeft.
Dat en het het nachtelijke opruimen van zijn kastquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:45 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Het leukste fragment was toen Eric zong, met de stofzuiger in zijn handen:""I want too break free."
laat ik nou net die nacht vroeg naar bed zijn gegaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:45 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Het leukste fragment was toen Eric zong, met de stofzuiger in zijn handen:""I want too break free."
liefquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En deze is ook voor jou Eric
[ afbeelding ]
Plus het bezoek van zijn moederquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:46 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik het nu eens helemaal mee eens!![]()
![]()
Weer energie, leuke avond gehad, genoeg aandacht van de vrouwtjesmensenHuubje kan d'r weer ff tegenaan
1 van de 1ste.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:47 schreef Sug4r het volgende:
Ligt Nienke al op bed?
als zijzelf niet kan winnen gunt ze huub de hoofdprijs meer dan jaap, natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:48 schreef schatje het volgende:
Calire is zo verliebt op Huub, kijk hoe ze hem aankijkt. Die gaat echt niet met Jaap samenwerken.
Ja echt!! Je wilt niet weten hoeveel ik al heb teruggelezenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Doe je dat echt, dat kost heeeeeeeeeeeel veel tijd .......
De meningen daarover zijn verdeeld....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:40 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Zo'n beetje de leukste tijd in de kooi!!!
Hoorde je Japio ook zeggen : "Als ik met Huub speel heb ik 50% kans om te winnen. Met jou, Claire, heb ik 100% kans"quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:48 schreef schatje het volgende:
Calire is zo verliebt op Huub, kijk hoe ze hem aankijkt. Die gaat echt niet met Jaap samenwerken.
Dag, goede ventquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:38 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maakt toch ook niet uit.Ieder zijn eigen favo momentjes hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:52 schreef akveor het volgende:
[..]
De meningen daarover zijn verdeeld....![]()
Ik ga voor de weken met Nena, Ilona, Sylvia en Huub. die zijn me kwa gevoe iets dierbaarder. No offence Eric.
BUKKEN jij!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:52 schreef akveor het volgende:
[..]
De meningen daarover zijn verdeeld....![]()
Ik ga voor de weken met Nena, Ilona, Sylvia en Huub. die zijn me kwa gevoe iets dierbaarder. No offence Eric.
ik ga deze forum echt missen als DGK over en uit is.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:51 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja echt!! Je wilt niet weten hoeveel ik al heb teruggelezenWeetje hoe cool dat is?? Als je 4 maanden van je leven bijna letterlijk kan teruglezen inclusief bijbehorende caps en goeie humor van de FOK'ers?!
Jullie zijn geweldig!
![]()
Dat lijkt me geweldigquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:51 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja echt!! Je wilt niet weten hoeveel ik al heb teruggelezenWeetje hoe cool dat is?? Als je 4 maanden van je leven bijna letterlijk kan teruglezen inclusief bijbehorende caps en goeie humor van de FOK'ers?!
Jullie zijn geweldig!
![]()
Onderschat nooit een vrouw en e.v.t wraakgevoelens.Ik moet het nog zien hoor wat Claire gaat doenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:50 schreef miesy het volgende:
[..]
als zijzelf niet kan winnen gunt ze huub de hoofdprijs meer dan jaap, natuurlijk.
ik ook, trouwens.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Okay nog eentje dan Eric .......
[ afbeelding ]
trustenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:56 schreef Ziet het volgende:
nou ik ga naar bed
tot de volgende keer allemaal
Had het niet in de gaten, sorry. Ik stop er nu mee.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@DGK_Tegengas, waarom plaats je diezelfde foto's nu al voor de zoveelste keer als Eric
hier op bezoek komt ?
dus met andere woorden, claire 0% kans.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoorde je Japio ook zeggen : "Als ik met Huub speel heb ik 50% kans om te winnen. Met jou, Claire, heb ik 100% kans"
Hij probeerde haar toch ook te overtuigen met dat er iemand weg kon gaan met 75.000 euro... maar dat is iets wat niemand zeker weet. Overigens als dat al zo is geloof ik eerder dat dat voor de 4de plek is.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoorde je Japio ook zeggen : "Als ik met Huub speel heb ik 50% kans om te winnen. Met jou, Claire, heb ik 100% kans"
was er wel blij mee want had ze nog niet gezien.Is het oke als ik ze op sla?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Had het niet in de gaten, sorry. Ik stop er nu mee.
Slaap lekker Zietquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:56 schreef Ziet het volgende:
nou ik ga naar bed
tot de volgende keer allemaal
zou kunnen, maar kan me, met deze finale tijd, niet voorstellen dat huub nu nog echt domme risico's met haar gaat nemen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:56 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Onderschat nooit een vrouw en e.v.t wraakgevoelens.Ik moet het nog zien hoor wat Claire gaat doen
Omdat je het zo lief vraagtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:59 schreef eusjuh het volgende:
[..]
was er wel blij mee want had ze nog niet gezien.Is het oke als ik ze op sla?
Wat lief dat jij zo lief tegen me doetquote:
Ik doel op de Gaby actiequote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:00 schreef miesy het volgende:
[..]
zou kunnen, maar kan me, met deze finale tijd, niet voorstellen dat huub nu nog echt domme risico's met haar gaat nemen.
Omdat skippydel zo dronken is, voelt rat zich gerechtigd haar anaal te straffen, zoiets.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:58 schreef Lobasca het volgende:
skippydel wordt alweer voor dronken tor uitgemaakt door rat![]()
maar hij paalt ér nog wel ff
Ze speculeren alleen maar over een afkoopsom. Omdat het bij BB gebruikelijk was, wil dat nog niets zeggen voor DGK. En, laten we eerlijk zijn, Miljonairs kun je toch fatsoenshalve geen fooitje van 75.000 aanbieden - Een ware Miljonair zou zich meteen beledigd voelen !quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij probeerde haar toch ook te overtuigen met dat er iemand weg kon gaan met 75.000 euro... maar dat is iets wat niemand zeker weet. Overigens als dat al zo is geloof ik eerder dat dat voor de 4de plek is.
Maar ik ben blij dat het spelelement weer even terug is alleen erg jammer dat er niet tegen B en A gespeelt wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |