abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 maart 2008 @ 00:37:17 #176
176521 Grulez
rasgroninger
pi_57467197
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 00:20 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

Een negatieve generalisatie over Surinamers lijkt me toch racisme?
Niet helemaal denk ik. Hij had dit bij wijze van spreken ook over kleuterjuffen kunnen zeggen; randgevalletje.
quote:
ra·cis·me (het; racistisch, racist)
1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde
pi_57467246
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 00:37 schreef Grulez het volgende:

[..]

Niet helemaal denk ik. Hij had dit bij wijze van spreken ook over kleuterjuffen kunnen zeggen; randgevalletje.
[..]

ra·cis·me (het; racistisch, racist)
1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde
Dan is alles wat DAM zegt racistisch
  woensdag 19 maart 2008 @ 00:41:29 #178
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_57467274
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 00:37 schreef Grulez het volgende:

[..]

[..]
Ja, leuk, maar hij zegt het over Surinamers.

Als ik zeg, alle nikkers zijn uitschot en satansgebroed, dan lijkt het me nogal onhoudbaar om te verkondigen dat dat geen racisme is omdat de nikkers ook vuilnismannen konden zijn.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_57467455
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 00:14 schreef RayMania het volgende:

[..]

Lastig te beoordelen wat er precies door hem bedoeld wordt. Ik hou het topic wel even extra in de gaten, gaat niet helemaal de goede kant op qua discussie.
Hij doet dit soort dingen continu, dus het neigt meer naar racisme dan naar generalisatie. Getuige ook het topic over die amateur in Jong Oranje
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 19 maart 2008 @ 01:09:56 #180
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57467678
quote:
Op maandag 10 maart 2008 19:45 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik zei niet dat niemand het leest hè, dat het minder gelezen wordt . Maar we komen erop terug, eventjes geduld.
[..]
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 17:10 schreef RayMania het volgende:

[..]

Komen we op terug.
ik lees over 8 dagen wel weer dat jullie erop terug komen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 19 maart 2008 @ 01:17:56 #181
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_57467770
Ik kom hier niet meer zo vaak, maar de maat met DAM en zijn racistische uitlatingen is wat mij betreft wel weer vol.
Die jongen voegt werkelijk nooit iets toe op dit forum en zal niet veranderen in zijn postings, dat hebben jullie al te vaak aan den lijve ondervonden.
Neem gewoon eens een concreet en vooral DEFINITIEF besluit over hem.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_57467915
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 00:53 schreef VoreG het volgende:

[..]

Hij doet dit soort dingen continu, dus het neigt meer naar racisme dan naar generalisatie. Getuige ook het topic over die amateur in Jong Oranje
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 01:17 schreef golfer het volgende:
Ik kom hier niet meer zo vaak, maar de maat met DAM en zijn racistische uitlatingen is wat mij betreft wel weer vol.
Die jongen voegt werkelijk nooit iets toe op dit forum en zal niet veranderen in zijn postings, dat hebben jullie al te vaak aan den lijve ondervonden.
Neem gewoon eens een concreet en vooral DEFINITIEF besluit over hem.
Wij weten dat hij het continue doet en daar is hij ook meerdere keren op aangesproken via PM en waarschuwingen in topics zelf. Notewaardige posts zijn natuurlijk ook allemaal genote. Meer kunnen wij niet doen, echt niet. Het zetten van een ban en het oordelen of een ban rechtvaardig is, is de taak van de FA's, niet die van ons. Ik kan alleen maar zeggen dat we ermee bezig zijn, plus dat enkele FA's die voornamelijk met VBL bezig zijn op dit moment hartstikke druk zijn. Meer is er niet te vertellen, dus het heeft ook geen zin om het hier de hele tijd met DAM bezig te zijn.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  woensdag 19 maart 2008 @ 01:33:29 #183
176521 Grulez
rasgroninger
pi_57467955
Het is jammer van DAM dat net als in het Davids topic het een tijdje goed gaat in de discussie, alleen hij moet die kutopmerkingen (puur zwaktebod) gewoon achterwege laten.
  woensdag 19 maart 2008 @ 01:41:16 #184
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_57468026
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 01:29 schreef RayMania het volgende:

Wij weten dat hij het continue doet en daar is hij ook meerdere keren op aangesproken via PM en waarschuwingen in topics zelf. Notewaardige posts zijn natuurlijk ook allemaal genote. Meer kunnen wij niet doen, echt niet. Het zetten van een ban en het oordelen of een ban rechtvaardig is, is de taak van de FA's, niet die van ons. Ik kan alleen maar zeggen dat we ermee bezig zijn, plus dat enkele FA's die voornamelijk met VBL bezig zijn op dit moment hartstikke druk zijn. Meer is er niet te vertellen, dus het heeft ook geen zin om het hier de hele tijd met DAM bezig te zijn.
Ik vraag ook niet dat jullie de hele tijd met die gozer bezig zijn en ik ken maar al te goed het mechanisme en de verhoudingen tussen mods en FA's.
Jullie weten ook dat als jullie als mods unaniem besluiten dat iemand niet meer welkom is, hij/zij dan geband wordt.
Maar in dit geval gaat het mij niet weer om een ban-aanvraag maar om een echt permanente verwijdering van FOK! van dit figuur, zoals in het verleden wel meer met bepaalde figuren is gebeurd die alleen maar extra werk voor mods en FA's opleverden in de zin van editten, verwijderen, PM-en.
Bespaar jullie die moeite en gooi doe gozer met een perm IP-ban de vuilnisbak in.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_57468048
Tja de vraag is, hoeveel bans moet die gozer wel niet krijgen om uiteindelijk voor altijd weg te mogen?
Ik heb het gevoel dat het steeds na een ban 2 dagen goed gaat en daarna weer het zelfde one-liners riedeltje.
pi_57469147
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_57469367
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 01:42 schreef sjimz het volgende:
Tja de vraag is, hoeveel bans moet die gozer wel niet krijgen om uiteindelijk voor altijd weg te mogen?
Ik heb het gevoel dat het steeds na een ban 2 dagen goed gaat en daarna weer het zelfde one-liners riedeltje.
Ik word alleen moe van dezelfde reacties continu. 'Leer eerst maar tellen', 'In jouw wereld is dat zo', 'Als jij je daar goed bij voelt', 'Voel je je nu superieur', 'Je bent een prutser', 'Kun je niets anders dan smiley argumenten', 'Je hebt er duidelijk geen kijk op' en meer zinnetjes uit zijn beperkte repertoire. Ik stel voor dat iedereen hem gewoon standaard negeert. Hoe moeilijk dat soms ook is op sommige stupide posts.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_57469848
Die posts van hem nu ook weer .

Maar inderdaad, zoals Suijk zegt, gewoon lekker negeren.
pi_57470042
quote:
.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_57470432
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 08:20 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik word alleen moe van dezelfde reacties continu. 'Leer eerst maar tellen', 'In jouw wereld is dat zo', 'Als jij je daar goed bij voelt', 'Voel je je nu superieur', 'Je bent een prutser', 'Kun je niets anders dan smiley argumenten', 'Je hebt er duidelijk geen kijk op' en meer zinnetjes uit zijn beperkte repertoire. Ik stel voor dat iedereen hem gewoon standaard negeert. Hoe moeilijk dat soms ook is op sommige stupide posts.
Volgens mij is DAM gewoon een woordengenerator en moet hij eens nodig een update krijgen.
pi_57493281
Het is gelukt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_57493306
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 07:46 schreef Suijk het volgende:
Het is gelukt.
Zoiets dacht ik al, ik kreeg namelijk gisteren avond een PM van hem.
pi_57494256
Super. Kan ik eindelijk weer fatsoenlijk posten. Als je hem negeert blijft er namelijk vrij weinig over...
  donderdag 20 maart 2008 @ 12:13:14 #194
67174 Dos37
Come on Twente
pi_57497532
"Gomes wil graag voor Oranje Keepen"

het gaat nu meer over zijn acteer werk dan wat de TT aangeeft. Misschien een merge
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_57497670
Ik ga de boel scheiden, mergen lijkt me te drastisch.
That's all folks!
pi_57497888
Maak er dan een 'Naturalisatie spelers voor landen: bijv Gomes, Kalou en Eduardo' topic van en over Gomes in zijn eigen topic.

Dan is het ook gelijk duidelijk in de titel toch?
pi_57497980
Ik wil eerst weten wat de anderen er van vinden voor ik zoiets doorvoer.
That's all folks!
pi_57510221
We laten het zo, zolang het gescheiden blijft gaat het prima. Gaat het straks niet zoals gewenst dan is het een optie om er een combi-topic van te maken.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 maart 2008 @ 23:10:01 #199
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57511414
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 12:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maak er dan een 'Naturalisatie spelers voor landen: bijv Gomes, Kalou en Eduardo' topic van en over Gomes in zijn eigen topic.

Dan is het ook gelijk duidelijk in de titel toch?
zo'n soort topic is er toch ergens, staat me iets van bij
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 maart 2008 @ 11:34:43 #200
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_57517302
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 17:48 schreef RayMania het volgende:
Topic drastisch opgeschoond van alles en nog wat.
Als je toch aan het opruimen bent kan je beter het hele topic echt even opschonen

Fernando Torres-topic #2: Ooit weer naar Los Colchoneros!
etc

Onder andere die onzin dat ik zaken fout geteld had geteld. Hij kon geen eerlijk antwoord geven omdat hij anders zijn ongelijk toe moest geven, dus besloot DAM me te negeren.

Die gast is niet echt de slimste, dat hij denkt dat hij met het posten van leugens, beledigingen en onzin het hier lang volhoudt. Hoewel jullie in dit geval wel erg lang (te lang) telkens in ieder topic waar hij postte zijn bagger achter z'n reet hebben opgeruimd zonder dat het consequenties voor hem opleverde.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')