Niet helemaal denk ik. Hij had dit bij wijze van spreken ook over kleuterjuffen kunnen zeggen; randgevalletje.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:20 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Een negatieve generalisatie over Surinamers lijkt me toch racisme?
quote:ra·cis·me (het; racistisch, racist)
1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde
Dan is alles wat DAM zegt racistischquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
Niet helemaal denk ik. Hij had dit bij wijze van spreken ook over kleuterjuffen kunnen zeggen; randgevalletje.
[..]
ra·cis·me (het; racistisch, racist)
1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde
Ja, leuk, maar hij zegt het over Surinamers.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
Niet helemaal denk ik. Hij had dit bij wijze van spreken ook over kleuterjuffen kunnen zeggen; randgevalletje.
[..]
Hij doet dit soort dingen continu, dus het neigt meer naar racisme dan naar generalisatie. Getuige ook het topic over die amateur in Jong Oranjequote:Op woensdag 19 maart 2008 00:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lastig te beoordelen wat er precies door hem bedoeld wordt. Ik hou het topic wel even extra in de gaten, gaat niet helemaal de goede kant op qua discussie.
quote:Op maandag 10 maart 2008 19:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zei niet dat niemand het leest hè, dat het minder gelezen wordt. Maar we komen erop terug, eventjes geduld.
[..]
ik lees over 8 dagen wel weer dat jullie erop terug komenquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij doet dit soort dingen continu, dus het neigt meer naar racisme dan naar generalisatie. Getuige ook het topic over die amateur in Jong Oranje
Wij weten dat hij het continue doet en daar is hij ook meerdere keren op aangesproken via PM en waarschuwingen in topics zelf. Notewaardige posts zijn natuurlijk ook allemaal genote. Meer kunnen wij niet doen, echt niet. Het zetten van een ban en het oordelen of een ban rechtvaardig is, is de taak van de FA's, niet die van ons. Ik kan alleen maar zeggen dat we ermee bezig zijn, plus dat enkele FA's die voornamelijk met VBL bezig zijn op dit moment hartstikke druk zijn. Meer is er niet te vertellen, dus het heeft ook geen zin om het hier de hele tijd met DAM bezig te zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:17 schreef golfer het volgende:
Ik kom hier niet meer zo vaak, maar de maat met DAM en zijn racistische uitlatingen is wat mij betreft wel weer vol.
Die jongen voegt werkelijk nooit iets toe op dit forum en zal niet veranderen in zijn postings, dat hebben jullie al te vaak aan den lijve ondervonden.
Neem gewoon eens een concreet en vooral DEFINITIEF besluit over hem.
Ik vraag ook niet dat jullie de hele tijd met die gozer bezig zijn en ik ken maar al te goed het mechanisme en de verhoudingen tussen mods en FA's.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:29 schreef RayMania het volgende:
Wij weten dat hij het continue doet en daar is hij ook meerdere keren op aangesproken via PM en waarschuwingen in topics zelf. Notewaardige posts zijn natuurlijk ook allemaal genote. Meer kunnen wij niet doen, echt niet. Het zetten van een ban en het oordelen of een ban rechtvaardig is, is de taak van de FA's, niet die van ons. Ik kan alleen maar zeggen dat we ermee bezig zijn, plus dat enkele FA's die voornamelijk met VBL bezig zijn op dit moment hartstikke druk zijn. Meer is er niet te vertellen, dus het heeft ook geen zin om het hier de hele tijd met DAM bezig te zijn.
Ik word alleen moe van dezelfde reacties continu. 'Leer eerst maar tellen', 'In jouw wereld is dat zo', 'Als jij je daar goed bij voelt', 'Voel je je nu superieur', 'Je bent een prutser', 'Kun je niets anders dan smiley argumenten', 'Je hebt er duidelijk geen kijk op' en meer zinnetjes uit zijn beperkte repertoire. Ik stel voor dat iedereen hem gewoon standaard negeert. Hoe moeilijk dat soms ook is op sommige stupide posts.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:42 schreef sjimz het volgende:
Tja de vraag is, hoeveel bans moet die gozer wel niet krijgen om uiteindelijk voor altijd weg te mogen?
Ik heb het gevoel dat het steeds na een ban 2 dagen goed gaat en daarna weer het zelfde one-liners riedeltje.
Volgens mij is DAM gewoon een woordengenerator en moet hij eens nodig een update krijgen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik word alleen moe van dezelfde reacties continu. 'Leer eerst maar tellen', 'In jouw wereld is dat zo', 'Als jij je daar goed bij voelt', 'Voel je je nu superieur', 'Je bent een prutser', 'Kun je niets anders dan smiley argumenten', 'Je hebt er duidelijk geen kijk op' en meer zinnetjes uit zijn beperkte repertoire. Ik stel voor dat iedereen hem gewoon standaard negeert. Hoe moeilijk dat soms ook is op sommige stupide posts.
zo'n soort topic is er toch ergens, staat me iets van bijquote:Op donderdag 20 maart 2008 12:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maak er dan een 'Naturalisatie spelers voor landen: bijv Gomes, Kalou en Eduardo' topic van en over Gomes in zijn eigen topic.
Dan is het ook gelijk duidelijk in de titel toch?
Als je toch aan het opruimen bent kan je beter het hele topic echt even opschonenquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:48 schreef RayMania het volgende:
Topic drastisch opgeschoond van alles en nog wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |