pff, er zijn zo vaak berichten van mij verwijderd omdat de mods het nergens over vonden gaan of zo, mag ik dan ook een keertje vragen of "mijn" topic een beetje schoon kan worden gemaakt?quote:
Dat is een beetje een aparte drijfveer, lijkt mij. Dat alles wat jou aangedaan wordt dan ook maar anderen ten deel moet vallen. En "de" topic claimen is natuurlijk helemaal van een bedenkelijk niveau.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:33 schreef Tennessee het volgende:
[..]
pff, er zijn zo vaak berichten van mij verwijderd omdat de mods het nergens over vonden gaan of zo, mag ik dan ook een keertje vragen of "mijn" topic een beetje schoon kan worden gemaakt?
Mijn drijfveer is het ontopic en leuk houden van "mijn" topic, niet wraak nemen op anderen... dat het een paar mensen betreft waar ik in het verleden wel eens boos op ben geweest staat er helemaal los van....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:19 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Dat is een beetje een aparte drijfveer, lijkt mij. Dat alles wat jou aangedaan wordt dan ook maar anderen ten deel moet vallen. En "de" topic claimen is natuurlijk helemaal van een bedenkelijk niveau.
Off topic wordt meestal niet weggehaald, alleen in uitzonderlijke gevallen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:27 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Mijn drijfveer is het ontopic en leuk houden van "mijn" topic, niet wraak nemen op anderen... dat het een paar mensen betreft waar ik in het verleden wel eens boos op ben geweest staat er helemaal los van....
verder claim ik niets, maar ik ben wel de TS van de originele topic en van de huidige topic en ik heb vanaf het begin mijn best gedaan er een leuke topic van te maken en dat doe ik nu weer.... ik ben niet op zoek naar discussie, ik heb alleen maar gevraagd of er even wat off-topic spul weggehaald kan worden wat regelmatig gebeurt hier in FB... waarom dat nu meteen weer een hele discussie tot gevolg heeft begrijp ik ook niet....
je begrijpt het verkeerd... dat nieuwe tenue is natuurlijk juist wel ontopic... wat ik dus niet begrijp is waarom dat plaatje dan niet (ook) gewoon even in de Nederlands elftal topic geplaatst wordt... verder is er nu blijkbaar vandaag wat stress tussen jou en bliksems en dat vind ik dus wel weer offtopic...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Off topic wordt meestal niet weggehaald, alleen in uitzonderlijke gevallen.
Bovendien is het blijkbaar niet offtopic volgens jou, omdat je dat plaatje alsnog in het topic post (terwijl er al een verwijzing staat naar het topic waar het hoort en dat plaatje ook te vinden is).
over duidelijkheid gesproken...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:39 schreef RayMania het volgende:
Euhm. venomsnake was al duidelijk geweest, dus we hoeven hier weer niet uren over door te discussieren. Het is geen offtopic om in een centraal Nederlands elftal topic te praten over het Nederlands elftal shirt, integendeel. ....
Dan was mijn post misschien niet duidelijk voor jou genoeg. Ik bedoel het in zijn algemeenheid, over shirt praten is niet offtopic, integendeel. En de rest blijft gewoon staan, zie mijn vorige post. En nee, dit is niet weer zo'n geval. Jij vraagt iets, wij antwoorden duidelijk en verder is het klaar. En dat iedereen hier gelijk maar mee moet reageren helpt ook niet, maakt het alleen maar lastiger op. Okay, orde van de dag weer.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:43 schreef Tennessee het volgende:
[..]
over duidelijkheid gesproken...
ik zeg toch al een paar keer dat dat nieuwe tenue juist WEL ONtopic is.....
is dit soms weer zo'n geval van; oh, tennessee roept wat, dan lezen we gewoon niet wat hij zegt maar gaan we met zijn allen roepen dat hij niet moet zeiken en geven we hem bij voorbaat niet waar hij om vraagt....
en nu Golfer nog even en dan hebben we het hele lijstje wel weer gehad geloof ik...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:49 schreef VoreG het volgende:
ben je autistisch of op een andere wijze benadeeld in deze wereld? Wat een gejank weer
Gewoon niet reageren, dan stopt hij vanzelf. Anders weet je zelf ook wel dat hier geen einde aan komt. Wees ff slim en niet puberaal.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb alles gelezen. Dus waar je dat argument vandaan haalt...
O, dan hoef ik meteen ook niet meer te leren lezen.
dan heb je het blijkbaar verkeerd begrepen, zoals ik al zei... en omdat Ray het ook nog steeds verkeerd begrijpt leg ik het nog een laatste keer uit en dan heb ik er voorlopig weer even mijn buik van vol...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb alles gelezen. Dus waar je dat argument vandaan haalt...
O, dan hoef ik meteen ook niet meer te leren lezen.
Komen we op terug.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
De VBL meet; FA cup final editie! 17-5-2008
Topic kakt een beetje in nu(tenminste, voor de kick), misschien nu wel sticky?
Ik reageerde meer op de volgende quotes:quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:09 schreef Tennessee het volgende:
[..]
dan heb je het blijkbaar verkeerd begrepen, zoals ik al zei... en omdat Ray het ook nog steeds verkeerd begrijpt leg ik het nog een laatste keer uit en dan heb ik er voorlopig weer even mijn buik van vol...
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:43 schreef Tennessee het volgende:
[..]
is dit soms weer zo'n geval van; oh, tennessee roept wat, dan lezen we gewoon niet wat hij zegt maar gaan we met zijn allen roepen dat hij niet moet zeiken en geven we hem bij voorbaat niet waar hij om vraagt....
Maar veel plezier, discussie gesloten.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:56 schreef Tennessee het volgende:
oh ja, en leer allemaal ook eens lezen
Valt mee toch. Ik vind het eerder een generalisatie, dan echt racisme.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:00 schreef djnospinzone het volgende:
Edgar Davids - III - mooi was die tijd...
Riekt weer naar racisme.. het aloude verhaaltje
Lastig te beoordelen wat er precies door hem bedoeld wordt. Ik hou het topic wel even extra in de gaten, gaat niet helemaal de goede kant op qua discussie.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:00 schreef djnospinzone het volgende:
Edgar Davids - III - mooi was die tijd...
Riekt weer naar racisme.. het aloude verhaaltje
Een negatieve generalisatie over Surinamers lijkt me toch racisme?quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Valt mee toch. Ik vind het eerder een generalisatie, dan echt racisme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |