abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57454634
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 15:09 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

Wat doe je nou moeilijk man.
pff, er zijn zo vaak berichten van mij verwijderd omdat de mods het nergens over vonden gaan of zo, mag ik dan ook een keertje vragen of "mijn" topic een beetje schoon kan worden gemaakt?
  dinsdag 18 maart 2008 @ 16:19:59 #152
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_57455698
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 15:33 schreef Tennessee het volgende:

[..]

pff, er zijn zo vaak berichten van mij verwijderd omdat de mods het nergens over vonden gaan of zo, mag ik dan ook een keertje vragen of "mijn" topic een beetje schoon kan worden gemaakt?
Dat is een beetje een aparte drijfveer, lijkt mij. Dat alles wat jou aangedaan wordt dan ook maar anderen ten deel moet vallen. En "de" topic claimen is natuurlijk helemaal van een bedenkelijk niveau.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_57455834
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 16:19 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

Dat is een beetje een aparte drijfveer, lijkt mij. Dat alles wat jou aangedaan wordt dan ook maar anderen ten deel moet vallen. En "de" topic claimen is natuurlijk helemaal van een bedenkelijk niveau.
Mijn drijfveer is het ontopic en leuk houden van "mijn" topic, niet wraak nemen op anderen... dat het een paar mensen betreft waar ik in het verleden wel eens boos op ben geweest staat er helemaal los van....

verder claim ik niets, maar ik ben wel de TS van de originele topic en van de huidige topic en ik heb vanaf het begin mijn best gedaan er een leuke topic van te maken en dat doe ik nu weer.... ik ben niet op zoek naar discussie, ik heb alleen maar gevraagd of er even wat off-topic spul weggehaald kan worden wat regelmatig gebeurt hier in FB... waarom dat nu meteen weer een hele discussie tot gevolg heeft begrijp ik ook niet....
pi_57455861
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 16:27 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Mijn drijfveer is het ontopic en leuk houden van "mijn" topic, niet wraak nemen op anderen... dat het een paar mensen betreft waar ik in het verleden wel eens boos op ben geweest staat er helemaal los van....

verder claim ik niets, maar ik ben wel de TS van de originele topic en van de huidige topic en ik heb vanaf het begin mijn best gedaan er een leuke topic van te maken en dat doe ik nu weer.... ik ben niet op zoek naar discussie, ik heb alleen maar gevraagd of er even wat off-topic spul weggehaald kan worden wat regelmatig gebeurt hier in FB... waarom dat nu meteen weer een hele discussie tot gevolg heeft begrijp ik ook niet....
Off topic wordt meestal niet weggehaald, alleen in uitzonderlijke gevallen.

Bovendien is het blijkbaar niet offtopic volgens jou, omdat je dat plaatje alsnog in het topic post (terwijl er al een verwijzing staat naar het topic waar het hoort en dat plaatje ook te vinden is).
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57455982
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 16:28 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Off topic wordt meestal niet weggehaald, alleen in uitzonderlijke gevallen.

Bovendien is het blijkbaar niet offtopic volgens jou, omdat je dat plaatje alsnog in het topic post (terwijl er al een verwijzing staat naar het topic waar het hoort en dat plaatje ook te vinden is).
je begrijpt het verkeerd... dat nieuwe tenue is natuurlijk juist wel ontopic... wat ik dus niet begrijp is waarom dat plaatje dan niet (ook) gewoon even in de Nederlands elftal topic geplaatst wordt... verder is er nu blijkbaar vandaag wat stress tussen jou en bliksems en dat vind ik dus wel weer offtopic...
pi_57456089
Euhm. venomsnake was al duidelijk geweest, dus we hoeven hier weer niet uren over door te discussieren. Het is geen offtopic om in een centraal Nederlands elftal topic te praten over het Nederlands elftal shirt, integendeel. Soms kan het niet voorkomen worden dat dingen dubbel gaan lopen.

En die paar posts tussen BS, sjimz en EC hoeven niet verwijderd te worden, want dan kunnen we forumbreed wel aan de gang blijven. Lolletje moet kunnen, plus het topic gaat weer de goede kant op.

Opgelost, zie m'n eerste zin. Ook geen slowchat hier tussen elkaar, schieten we allemaal niks mee op.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57456172
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 16:39 schreef RayMania het volgende:
Euhm. venomsnake was al duidelijk geweest, dus we hoeven hier weer niet uren over door te discussieren. Het is geen offtopic om in een centraal Nederlands elftal topic te praten over het Nederlands elftal shirt, integendeel. ....
over duidelijkheid gesproken...

ik zeg toch al een paar keer dat dat nieuwe tenue juist WEL ONtopic is.....

is dit soms weer zo'n geval van; oh, tennessee roept wat, dan lezen we gewoon niet wat hij zegt maar gaan we met zijn allen roepen dat hij niet moet zeiken en geven we hem bij voorbaat niet waar hij om vraagt....
pi_57456386
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 16:43 schreef Tennessee het volgende:

[..]

over duidelijkheid gesproken...

ik zeg toch al een paar keer dat dat nieuwe tenue juist WEL ONtopic is.....

is dit soms weer zo'n geval van; oh, tennessee roept wat, dan lezen we gewoon niet wat hij zegt maar gaan we met zijn allen roepen dat hij niet moet zeiken en geven we hem bij voorbaat niet waar hij om vraagt....
Dan was mijn post misschien niet duidelijk voor jou genoeg. Ik bedoel het in zijn algemeenheid, over shirt praten is niet offtopic, integendeel. En de rest blijft gewoon staan, zie mijn vorige post. En nee, dit is niet weer zo'n geval. Jij vraagt iets, wij antwoorden duidelijk en verder is het klaar. En dat iedereen hier gelijk maar mee moet reageren helpt ook niet, maakt het alleen maar lastiger op. Okay, orde van de dag weer.
pi_57456409
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 16:49 schreef VoreG het volgende:
ben je autistisch of op een andere wijze benadeeld in deze wereld? Wat een gejank weer
en nu Golfer nog even en dan hebben we het hele lijstje wel weer gehad geloof ik...

waar bemoeien jullie je in godsnaam allemaal mee? Ga lekker over voetbal praten of zo!

ik heb een klein verzoekje in FB... kan het niet? jammer dan... maar laat al die hulpmods lekker paaseieren gaan verstoppen of zo, ik ga iig nu weer lekker verder met vakantie vieren, de mazzel allemaal! oh ja, en leer allemaal ook eens lezen, wel zo handig op een discussieforum...
pi_57456462
Ik heb alles gelezen. Dus waar je dat argument vandaan haalt...

O, dan hoef ik meteen ook niet meer te leren lezen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  dinsdag 18 maart 2008 @ 17:03:35 #161
176521 Grulez
rasgroninger
pi_57456510
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 17:00 schreef EnGCatjuh het volgende:

Gewoon niet reageren, dan stopt hij vanzelf. Anders weet je zelf ook wel dat hier geen einde aan komt. Wees ff slim en niet puberaal.
pi_57456539
De VBL meet; FA cup final editie! 17-5-2008

Topic kakt een beetje in nu(tenminste, voor de kick ), misschien nu wel sticky?
pi_57456633
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 17:00 schreef EnGCatjuh het volgende:

dan heb je het blijkbaar verkeerd begrepen, zoals ik al zei... en omdat Ray het ook nog steeds verkeerd begrijpt leg ik het nog een laatste keer uit en dan heb ik er voorlopig weer even mijn buik van vol...

Nieuw tenue van Oranje is ONtopic in de Nederlands Elftal topic...

ik herhaal

nieuw tenue van het Nederlands elftal is ONtopic in de Nederlands Elftal topic

en dus niet OFFtopic...

..................................................................................

wat wel OFFtopic is in de Nederlands elftal topic is alles dat NIET met het Nederlands elftal te maken heeft.... en DAT wou ik graag even verwijderd hebben....

dat willen de mods niet dus heb ik pech.... klaar....

mazzel allemaal, ik ga weer wat LEUKS doen en dat kan blijkbaar niet hier zonder drie dagen gezeik dus ik ben pleite...

veel plezier zonder mij verder....
pi_57456644
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 17:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
De VBL meet; FA cup final editie! 17-5-2008

Topic kakt een beetje in nu(tenminste, voor de kick ), misschien nu wel sticky?
Komen we op terug.
pi_57456704
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 17:09 schreef Tennessee het volgende:

[..]

dan heb je het blijkbaar verkeerd begrepen, zoals ik al zei... en omdat Ray het ook nog steeds verkeerd begrijpt leg ik het nog een laatste keer uit en dan heb ik er voorlopig weer even mijn buik van vol...
Ik reageerde meer op de volgende quotes:
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 16:43 schreef Tennessee het volgende:

[..]
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 16:56 schreef Tennessee het volgende:
oh ja, en leer allemaal ook eens lezen
Maar veel plezier, discussie gesloten.
pi_57464968
Yes.
That's all folks!
pi_57464975
Irritant die bug dat je nieuwe topics niet in de lijst ziet.
  woensdag 19 maart 2008 @ 00:00:34 #169
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_57466410
Edgar Davids - III - mooi was die tijd...

Riekt weer naar racisme.. het aloude verhaaltje
colours of my home
  woensdag 19 maart 2008 @ 00:11:07 #170
176521 Grulez
rasgroninger
pi_57466614
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 00:00 schreef djnospinzone het volgende:

Valt mee toch. Ik vind het eerder een generalisatie, dan echt racisme.
pi_57466672
Had ik ook toen is het net zag.
That's all folks!
pi_57466692
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 00:00 schreef djnospinzone het volgende:

Lastig te beoordelen wat er precies door hem bedoeld wordt. Ik hou het topic wel even extra in de gaten, gaat niet helemaal de goede kant op qua discussie.
pi_57466713
Dan ga ik maar slapen .
pi_57466829
Welterusten!
That's all folks!
  woensdag 19 maart 2008 @ 00:20:33 #175
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_57466851
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 00:11 schreef Grulez het volgende:

[..]

Valt mee toch. Ik vind het eerder een generalisatie, dan echt racisme.
Een negatieve generalisatie over Surinamers lijkt me toch racisme?
colours of my home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')