Vraag je feedback na een afwijzing?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:16 schreef Morretje het volgende:Alweer afgewezen voor een sollicitatie..
![]()
Was op een soortgelijke groep als ik nu steeds inval, en dat had ik ook duidelijk in de eerste alinea gezet.. Nog steeds niet goed genoeg dus...
Ik las het net in Max' topicquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:57 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben zo sad. Ik heb vodka gehaald, TS kan er niet mee omgaan enzo.
Mag ik alleen eenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik las het net in Max' topic [afbeelding]
Knap van je hoor....en schenk maar ff lekker in [afbeelding]
Nee, TS ik. Max zijn topic TS.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:00 schreef Greys het volgende:
Hara... TS... als in ikke? [afbeelding]
Ik kan best met jouw wodka omgaan heur [afbeelding]
Maar vertel, dat bedoel je vast niet? [afbeelding]
Ing, op zich gaat het goed, ze mag vanaf morgen zelfs weer auto rijden!
Maar toch schijnt het nog maanden te duren voordat ze weer kan werken. Da's dan weer minder [afbeelding]
Op zich voelt ze zich goed en nu maar opbouwen!
Ik neem aan dat ze niet direct meedoet aan Parijs-Dakarquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:03 schreef Greys het volgende:
Hara, sorry, heb het net gelezen. Dacht dat je TS hier bedoelde
Ing, op zich wel apart dat je dan alweer mag autorijden, toch?
Ga je de hort op dan om iemand tegen te komen?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik doop dat ik mijn ex tegen kom ofzo, heb zin om iemand te schoppen.
Wat zich uiteindelijk uit door jankend op bed je kussen aan te randenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik doop dat ik mijn ex tegen kom ofzo, heb zin om iemand te schoppen.
Neequote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ga je de hort op dan om iemand tegen te komen?
Heb ik een paar maanden geleden al gedaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:13 schreef Greys het volgende:
Dat hoop ik ook, Nok. Toch sterkte er mee, het is toch oma! [afbeelding]
Hara, ik snap je boosheid, maar hoe cliché het ook klinkt... probeer die energie op iets anders te richten. Misschien te zoetsappig voor je, maar ga bv foto's van Max uitzoeken en op volgorde leggen, van klein tot nu. Dan kan je er misschien een mooi plakboek van maken? Kus [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |