quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:38 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!![]()
Wat gingen jullie weer hard gister zeg!!! Ik wil nog wel ff zeggen dat ik niet begrijp dat mannen überhaupt staan te plassen in de wc...
mannen staan altijd te plassen in de plee. Ik ken er maar 1 die gaat zittenquote:
En wat is er mis om de genotsstaaf met den hand naar benee te richten? zodat je niet tussen de pot door pist?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:16 schreef nokwanda het volgende:
zucht... ikleg het nog een keer uit.
Een klein piempje rust op een stel ballen en kan niet ver genoeg omlaag wijzen om niet onder tegen de bril aan te piesen en er zo langs de pot weer naast te lopen. Tenzij man in kwestie zo ongeveer wijdbeens op de pot ligt.
Dus... als ie groot genoeg is hangt ie verder naar beneden en kan ie beter naar beneden IN de pot piesen.
voor een " experiment"quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:31 schreef Morretje het volgende:
Pielen met de kitrand? Waarom moet ie lek dan Qwea?
Op het moment dat ie piest is het geen , ik herhaal GEEN genotsstaafquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
En wat is er mis om de genotsstaaf met den hand naar benee te richten? zodat je niet tussen de pot door pist?
Mhaw, er zijn vast mensen die daar toch echt anders over denken.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Op het moment dat ie piest is het geen , ik herhaal GEEN genotsstaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |