Dat ze meer poen willen snap ik wel, die gasten verdienen minder dan ik (als simpele kantoorrukker), terwijl ze toch meer risico lopen. Maar gaan staken rond voetbalwedstrijden e.d. is nou niet de manier om Jan Publiek achter je te krijgen...quote:Op maandag 10 maart 2008 22:10 schreef Timo20 het volgende:
COWBELL!
De politie moet niet zeiken en gewoon hun werk doen![]()
![]()
Ik snap het niet. Als beginnende agent wellicht wel maar als je (zoals vorige week eentje op tv was) ¤ 1800,- netto verdiend zonder toeslagen dan moet je (zoals die gast) niet zeuren dat je niet kan rondkomen. Dat deed die gast dus wel. Hij werkte fulltime bij de politie, had op de maandag een vast bij-baantje en zijn vrouw werkte. En nog kan ie (als kerel van in de 50) niet rondkomen. Dan doe je toch echt ergens wat fout.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat ze meer poen willen snap ik wel, die gasten verdienen minder dan ik (als simpele kantoorrukker), terwijl ze toch meer risico lopen. Maar gaan staken rond voetbalwedstrijden e.d. is nou niet de manier om Jan Publiek achter je te krijgen...
Eens. Alleen lopen die een stuk minder risico op een mes tussen hun ribben of een kogel in hun kop o.i.d.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
...
Mensen die recht hebben om te zeuren zijn de mensen in de zorg sector. Die verdienen een stuk minder met een stuk zwaarder (lichamelijk) werk. En die kunnen/mogen niet staken.
...
Eens. Maar die moeten wel zwaarder tillen en hebben wel degelijk veel kans om agressieve patienten tegen het lijf te lopenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens. Alleen lopen die een stuk minder risico op een mes tussen hun ribben of een kogel in hun kop o.i.d.
Oké, maar het niet terecht vinden dat vakgebied A meer wil verdienen, terwijl vakgebied B meer reden tot klagen heeft is not done. Klinkt misschien lullig, maar zo werkt de arbeidsmarkt nou eenmaal. You've got to fight your own battles!quote:Op maandag 10 maart 2008 23:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Eens. Maar die moeten wel zwaarder tillen en hebben wel degelijk veel kans om agressieve patienten tegen het lijf te lopen
"We" can`t fight our battles because if we will, our patients will die. You don`t want that to happen?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:11 schreef Sersjee het volgende:
You've got to fight your own battles!
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:34 schreef Againzender het volgende:
Ik heb maar Slayer aangevraagd met Angel of Death. Is tenslotte een klassieker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |