Was ook gecensureerd geloof ik, je hoort haar geen ''fucked'' zeggen, maar je kon het wel makkelijk liplezen.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:48 schreef Mirel het volgende:
Dat verstond ik zo slecht. Ik hoorde gewoon I'm Ted ofzo :S
Hier ook gecensureerd, maar wel duidelijk gebracht.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Was ook gecensureerd geloof ik, je hoort haar geen ''fucked'' zeggen, maar je kon het wel makkelijk liplezen.
Ah, dat heb ik dan gemist. Ik rommel nogal eens tussendoor.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Ze vroeg aan Ted "Are your children home?" en hij antwoordde met nee...
Ze heeft het wel gedaan denk ik, zodat zij & Walt alsnog uit elkaar kunnen gaan, maar dat de reden dan zal zijn dat zij is vreemd gegaan, en niet dat Walt een meth-dealer is, dit uiteraard voor de kids.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:58 schreef yavanna het volgende:
Vraag me wel af of ze dat echt gedaan heeft of dat zij het alleen maar zegt om Walt zover te krijgen dat hij weg gaat/ het echt afgelopen is.
Ja maar wat moet ze dan ?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:17 schreef Rossdale het volgende:
Lijkt me stug dat het om die reden is, dan zal Walt ineens de goederik van de scheiding zijn. Ze baalt er nu al van dat Jr. steeds voor hem op komt.
Ik denk meer dat ze Walt nu het leven zuur wil maken als payback voor alle leed die hij veroorzaakt heeft.
Zou wat zijn dat aan het einde van dit seizoen Skylar in de bak beland ipv dat er iets met Walt gebeurd
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ze heeft het wel gedaan denk ik, zodat zij & Walt alsnog uit elkaar kunnen gaan, maar dat de reden dan zal zijn dat zij is vreemd gegaan, en niet dat Walt een meth-dealer is, dit uiteraard voor de kids.
Het lijkt me toch obvious dat zij in Ted een potentiële nieuwe echtgenoot ziet. Of iig dat zij dit signaal wil afgeven aan Walter. Met name door de scene die er vooraf ging. Walt drong Skyler min of meer aan om het geld te accepteren, omdat zij zonder hem en dit geld behoorlijk kansloos is. Met het vreemdgaan maakt zij nu duidelijk; fuck you, ik heb jou helemaal niet nodig.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:17 schreef Rossdale het volgende:
Lijkt me stug dat het om die reden is, dan zal Walt ineens de goederik van de scheiding zijn. Ze baalt er nu al van dat Jr. steeds voor hem op komt.
Ik denk meer dat ze Walt nu het leven zuur wil maken als payback voor alle leed die hij veroorzaakt heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |