Met deze kijkcijfers zal AMC wel blij zijn.quote:The initial airing (10pm on 3/21) drew 2 million viewers (and a 1.4 household rating), and the repeat airings at 11pm and 1 am increased the total audience to 3.1 million viewers. That’s 40% over the second season’s average.
Briljante scene.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:26 schreef Mirel het volgende:
Ik ben bij het gedeelte in de gymzaal als Walt een speech geeft. AWKWAAAAAAARD.
Klopt, het camerawerk, de muziek, alles is gewoon goed.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:04 schreef Mirel het volgende:
Precies, als je dat gevoel ook krijgt dan hebben de makers hun werk goed gedaan.
Wat ik altijd zo tof vind aan Breaking Bad zijn de shots, altijd stijl- en sfeervol. Het duistere wereldje wordt ook altijd heel goed neergezet. Bijv. die 2 junks met de ATM vorig seizoen, Tuco, dat crackhuis waar Jesse terechtkwam na de dood van dat ene meisje. Die 2 mexicanen deze ep waren geniaal.
Eindelijk weer een écht goede serie om te kijken.
Dit soort posts zijn al irritant als het seizoen nog niet is begonnen.quote:
Toch zou ik er niet helemaal gerust op zijn als ik hem was, zijn moeder is echt zo'n type dat hem ondanks alles toch nog keihard erbij lapt, ook al heeft ze daar zichzelf ook mee. Ik zou toch niet met een gerust in slaap kunnen vallen in mijn ouderlijk bed na ze zo genaaid te hebben.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:49 schreef Mr.Silencer het volgende:
Jesse was ook slim bezig door zijn kapitaal zo wit te wassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |