SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
quote:Op maandag 11 januari 2010 13:19 schreef TimKuik het volgende:
Heb seizoen 2 net afgekeken.
Geniale serie.
Is uitgezonden, dus hoeft niet in spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, slaat nergens op. Als een film in de bioscoop is is ie ook al getoond, toch vind ik het niet chill als iemand hem even voor mij spoiled. Ik denk gewoon ook even aan de mensen die de serie nog aan het kijken zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Is uitgezonden, dus hoeft niet in spoilers.
Dat zijn de regels in serietopics in FTR: uitgezonden > geen spoilers nodig. Nog niet gezien > niet in het topic kijken. Ik kan me er geheel in vinden, anders krijg je topics met 80% spoilers.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:08 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Mwah, slaat nergens op. Als een film in de bioscoop is is ie ook al getoond, toch vind ik het niet chill als iemand hem even voor mij spoiled. Ik denk gewoon ook even aan de mensen die de serie nog aan het kijken zijn.
In Nederland nog niet uitgezonden, niet iedereen kijkt of download van de Amerikaanse tv...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:12 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat zijn de regels in serietopics in FTR: uitgezonden > geen spoilers nodig. Nog niet gezien > niet in het topic kijken. Ik kan me er geheel in vinden, anders krijg je topics met 80% spoilers.
Dit lijkt me een [USA]-topic.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:17 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
In Nederland nog niet uitgezonden, niet iedereen kijkt of download van de Amerikaanse tv...
Dan maak je maar een topic aan met (NL) tags als je zo graag een spoiler vrij topic wil.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:17 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
In Nederland nog niet uitgezonden, niet iedereen kijkt of download van de Amerikaanse tv...
Ok, het zijn idd de regels.quote:
Ik vind spoilers juist handig.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:23 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Dan maak je maar een topic aan met (NL) tags als je zo graag een spoiler vrij topic wil.
Met deze kijkcijfers zal AMC wel blij zijn.quote:The initial airing (10pm on 3/21) drew 2 million viewers (and a 1.4 household rating), and the repeat airings at 11pm and 1 am increased the total audience to 3.1 million viewers. That’s 40% over the second season’s average.
Briljante scene.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:26 schreef Mirel het volgende:
Ik ben bij het gedeelte in de gymzaal als Walt een speech geeft. AWKWAAAAAAARD.
Klopt, het camerawerk, de muziek, alles is gewoon goed.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:04 schreef Mirel het volgende:
Precies, als je dat gevoel ook krijgt dan hebben de makers hun werk goed gedaan.
Wat ik altijd zo tof vind aan Breaking Bad zijn de shots, altijd stijl- en sfeervol. Het duistere wereldje wordt ook altijd heel goed neergezet. Bijv. die 2 junks met de ATM vorig seizoen, Tuco, dat crackhuis waar Jesse terechtkwam na de dood van dat ene meisje. Die 2 mexicanen deze ep waren geniaal.
Eindelijk weer een écht goede serie om te kijken.
Dit soort posts zijn al irritant als het seizoen nog niet is begonnen.quote:
Toch zou ik er niet helemaal gerust op zijn als ik hem was, zijn moeder is echt zo'n type dat hem ondanks alles toch nog keihard erbij lapt, ook al heeft ze daar zichzelf ook mee. Ik zou toch niet met een gerust in slaap kunnen vallen in mijn ouderlijk bed na ze zo genaaid te hebben.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:49 schreef Mr.Silencer het volgende:
Jesse was ook slim bezig door zijn kapitaal zo wit te wassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |