Daar ben ik ook erg benieuwd naar.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:03 schreef Dos37 het volgende:
Mooi
maar wat gebeurd er met de livewedstrijden
Blijft nog vaag. Er komt 'een' eredivisiekanaal, verder nog niet bekend.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:03 schreef Dos37 het volgende:
Mooi
eigen kanaal?quote:Op maandag 10 maart 2008 19:03 schreef Dos37 het volgende:
Mooi
Klinkt wel okay. Verder hoop ik dat ik gewoon via internet wedstrijden kan kijken, via Planet of Tele2 ofzo.quote:Egbers: "Ik weet dat de NOS een meer dan gerede kans maakt op het uitzenden van de samenvattingen. Het voetbal zal bij ons zonder reclame-onderbreking te zien zijn. En de volgorde van de wedstrijden, dat heeft Nederland inmiddels wel geleerd hoe dat moet. We moeten het programma zo modern mogelijk houden. Daarom zal het anders zijn dan vier jaar geleden. Voetbal is de hoofdmoot, daar moet je niet te veel toeters en bellen aan hangen."
Eredivisiekanaal.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:03 schreef Dos37 het volgende:
Mooi
Ik hoop wel dat die zaken meegaan. Lijkt mij weer een behoorlijke stap terug met 2 camera'squote:Op maandag 10 maart 2008 19:04 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Wat ik daarmee bedoelde, Eyeworks kwam met het idee van de extra camera's rondom het veld en al die andere gadgets, projecteren van afstanden op het scherm e.d. Vond ik best wel aardig, nu is het de vraag of die extra camera's meegaan met de NOS of dat ze het weer met twee camera's gaan doen.
ik vrees dat we terug gaan naar het oude studio sport gevoel. Slecht in beeld gebracht, slecht commentaar, onzinnige analyses en sommige clubs meer zendtijd dan andere clubs. Al die "nieuwerwetse fratsen" van Eyeworks worden over boord gegooid omdat Nederland "met het bord op schoot" het ouderwetse gevoel terug wilquote:Op maandag 10 maart 2008 19:04 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Wat ik daarmee bedoelde, Eyeworks kwam met het idee van de extra camera's rondom het veld en al die andere gadgets, projecteren van afstanden op het scherm e.d. Vond ik best wel aardig, nu is het de vraag of die extra camera's meegaan met de NOS of dat ze het weer met twee camera's gaan doen.
Dat staat compleet in de OP!quote:Op maandag 10 maart 2008 19:03 schreef Dos37 het volgende:
Mooi
Ik hoorde net dat Endemol dat gaat doen.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eyeworks blijft nog steeds de beeldregistratie doen, dus alle camera's etc blijven gewoon. Zelfs de nutteloze stats!.
Hmm, Genee zei net Endemol.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eyeworks blijft nog steeds de beeldregistratie doen, dus alle camera's etc blijven gewoon. Zelfs de nutteloze stats!.
Ja dat hoorde ik ookquote:Op maandag 10 maart 2008 19:10 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat Endemol dat gaat doen.
Minder reclame. Simpel.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:13 schreef teamlead het volgende:
waarom zijn zoveel mensen zo enthousiast over het feit dat de NOS het weer gaat doen? Ik zie verdomd weinig voordelen...
Bullshit, heb je de tijd wel eens opgenomen hoeveel het bij RTL is? Scheelt amper wat door die teringreclames.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:15 schreef pfaf het volgende:Een uur voetbal, dus ook bij 5 of meer wedstrijden, veel te weinig.
Endemol neemt dat over.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh! Ik verstond Eyeworks.
Ik zag ook FC Twentequote:Op maandag 10 maart 2008 19:15 schreef pfaf het volgende:Bij het introfilmpje: alleen beelden van PSV, Ajax en Feyenoord. Toeval of een teken aan de wand?
TJa.. geen reclame is ook meteen het énige voordeel dat ik kan verzinnen.. (hoewel ik het probleem van reclame op een commerciele zender niet helemaal zag.. maar goed)quote:Op maandag 10 maart 2008 19:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Minder reclame. Simpel.
Er mag geen journaal meer dwars door programma heen, of een of andere vervelende B-sport zoals vroeger..
teken aan de wand vrees ikquote:Op maandag 10 maart 2008 19:15 schreef pfaf het volgende:Bij het introfilmpje: alleen beelden van PSV, Ajax en Feyenoord. Toeval of een teken aan de wand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |