euhm... lelijk, ik zou me hond er nog af trappen?quote:
Duh, dat is familie, dat doe je nietquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:01 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
euhm... lelijk, ik zou me hond er nog af trappen?
Als je dan ook nog even verteld hoe ze heet. Of zelf even een foto plaatstquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:01 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
euhm... lelijk, ik zou me hond er nog af trappen?
weet ik het, misschien kan je d'r ergens op internet vinden...
Heb je je broek al op je knieën hangen...? Jeezus het lijkt af en toe wel koehandel hierquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Als je dan ook nog even verteld hoe ze heet. Of zelf even een foto plaatst
quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:20 schreef Deansensitized het volgende:
Dude! It's not what you think!
Gewoon benieuwd man, als je hem moet geloven moet het knap lelijk zijn, nou dan heb ik mooi wat vergelijkingsmateriaal met mezelf
Nee niet weer! NIET... WEER...! Denk aan de kinderen!!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Voordeel is dat je ook op lelijke vrouwen valt
zie die koe-dean foto's van je
Hoeveel wil je ervoor hebben?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Nog nooit eigenlijk spijt gehad van een aankoop.
Wel een keer een distortion pedaal waar ik dan achteraf weer niks mee blijk te doen omdat ik vlak erna een nieuwe versterker koop.
GLX heavy Metal pedaal
Iemand interesse toevallig ?
tja, ik ga geen foto's plaatsen en ook geen namen e.d.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:20 schreef Deansensitized het volgende:
Dude! It's not what you think!
Gewoon benieuwd man, als je hem moet geloven moet het knap lelijk zijn, nou dan heb ik mooi wat vergelijkingsmateriaal met mezelf
Ik vraag me ook echt af waar hij die gevonden heeft. Op de Dean-site is een apart stukje over "dean-girls" dat lijken me niet van die herkauwers.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Voordeel is dat je ook op lelijke vrouwen valt
zie die koe-dean foto's van je
Geheim van de smidquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik vraag me ook echt af waar hij die gevonden heeft. Op de Dean-site is een apart stukje over "dean-girls" dat lijken me niet van die herkauwers.
Matige belichting,... te direct... ik zou een softbox of diffuser gebruiken plus een andere settingquote:
geholpen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:22 schreef UncleSam het volgende:
Jullie kunnen me hier vast bij helpen![]()
Effectenpedaal aansluiten op pc [incl. (matige) paint]
Het is ook nooit goed hèquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:29 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Matige belichting,... te direct... ik zou een softbox of diffuser gebruiken plus een andere setting [afbeelding]
Staat het hoofd er express niet op?quote:
Dat jij LARP-neigingen hebt wil niet zeggen dat iedereen dat heeft.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik zie jou er nog voor aan om in je Nazgul outfit op die knol het podium oprijden... basgitaar nonchalant op je rug...
Heb je weer naar Tori Amos zitten luisteren, wijf?quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:23 schreef Aresdreams het volgende:
nou... mannen kunnen maar 1 ding goed, en das het beoordelen van het uiterlijk van vrouwen?
verder meestal knap waardeloos... die mannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |