Ja, in de originele bezettingquote:
Waarom wil je m wegdoen? Je hebt m nog niet zo lang toch?quote:
Ik wil wel weer wat anders. Ik speel eigenlijk alleen nog maar op m'n Indie!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:58 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Waarom wil je m wegdoen? Je hebt m nog niet zo lang toch?
dus met hun oude gitarist erbij... das lang geleden, niet?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, in de originele bezetting
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:19 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dus met hun oude gitarist erbij... das lang geleden, niet?
Dus eigenlijk wil je niks andersquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik wil wel weer wat anders. Ik speel eigenlijk alleen nog maar op m'n Indie!
Cool.quote:
Supervette dingen!! Alleen helaas te duur voor mij [denk ik]quote:
Als je nou al die 100¤ troep gitaartjes weer verkoopt, kun je mijn Gibson kopen!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:28 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Supervette dingen!! Alleen helaas te duur voor mij [denk ik]
Is dus stiekem ook wat het plan... Of wil je een en ander ruilenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Als je nou al die 100¤ troep gitaartjes weer verkoopt, kun je mijn Gibson kopen!
En dan heb ik mijn kamer vol met troep staan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Is dus stiekem ook wat het plan... Of wil je een en ander ruilen
Elister moet weer eens optreden?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:29 schreef Witchfynder het volgende:
Bij mij ook enkel bier. Tenzij Marjan ineens gekke acties gaat doen, maar daar ga ik niet van uit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |