Karin
--------begin citaat--------
er hangen bij ons een heleboel data waarop er
mogelijk een aktie plaats vindt, verfbommen gooien, kat over de schutting,
vuilniszak met eten in tuin, messageballs, bestorming met 2000 studenten enz.
We maken ons daar niet zo heel druk over we faxen die lijst alleen door
naar Politie en Randon wat zij er verder mee doen moeten ze zelf weten, wij
hebben op het terein een aantal kleerkasten staan (zijn niet zo heel fijne
typjes, moet je geen ruzie me maken) en enorm veel rollen Schrikdraadopgehangen.
--------einde citaat---------
zow d8 de politie ook dat wij om 8 uur kwamen en w8te randon ons op bij het station
Ik zal bij tijd en wijle (weile) een apart chatkanaal openen, en met #fok!members te overleggen...
(poging tot...)
Ow, voor liefhebbers, het hek is gegarandeerd niet bestand tegen een beetje behoorlijke jeep met een bullbar. Het prikkeldraad aan de achterkant stelt niets voor voor iemand met een serieuze schaar. De honden kun je pakken met een veeprikker (illegaal, maar ja als het terrein toch al op wilt, tegen de bewakers ook te gebruiken). Mocht een bewaker je proberen lichamelijk letsel toe te brengen kun je hem aanklagen wegens mishandeling of erger, _zelfs_ als je je illegaal op het terrein begeeft. Jouw acties zijn geven hen niet het recht om wat dan ook te doen, behalve voor je neus te gaan staan. (met een meerderheid van vijf tegen 1 ook geen probleem.) Mocht iemand nog iedeeen nodig hebben, na volledig pacifistisch aan een studentenprotest meegedaan te hebben en zonder aanleiding in elkaar geslagen te zijn doe je wel wat goede op, dus vraag maar.)
enigszins over de rooie, raar he?
quote:
op 10-31-1999 om 07:32 PM schreef GeGs het volgende:
Dreigementen zijn leuk, zullen we meedoen? Wanneer krijgen jullie die lading mortieren uit Servie binnen? Ik heb nog wel een paar VX-ladingen uit een partij uit Letland liggen.
VX gas? Mmm, interessant! Indien we besluiten tot een total biochemical warfare is het denk ik verstandig om een gedegen plan of attack te maken. Ik stel een authentieke pincher beweging voor, waarbij we secondaire troepen langs de flanken laten zorgen voor sustained attacks, firepower moet je in dit geval inschatten op een AK74 met nightsight en grenade launcher. Meer is denk ik niet nodig. Terwijl de bewaking druk bezig is met die flank aanvallen, komt onze hoofdmacht met een head on full frontal assault op het gebouw. Firepower in dit geval Steyr Augs, MAC-10's en FN P90 assault rifle. Let's kick some ASS!
Kijk ik vertrouw bijvoorbeeld: Lois, Juul, Danny, alle andere Moderators, Phileine, bennie24 en dergelijke, als nou iedereen gewoon doorgeeft aan degenen die je vertrouwd.
Gewoon adressen aanmaken bij diverse anonieme mailers (hotmail, yahoo, hotmail heeft de voorkeur, kan je altijd nog zeggen dat je account misbruikt is door derden daar een PGP key op genereren (2 adressen, 2 keyrings, 2 floppies, mocht er 1 verloren gaan is pech.
Elk bericht naar elk van de 2 accounts, met verschillende sleutels zijn ze ongelijk en niet te matchen. de fingerprints uitwisselen. Dit is het meest anonieme wat met simpele middelen kan. Wel 4k sleutels gebruiken en niet de standaardlengte.
Floppies en een magneet bij elkaar in de buurt bewaren, geen kopieen op pc's die aan je gekoppeld kunnen worden. de floppies zijn vernietigbaar, vuur is het best, maar magneet is binnenshuis beter, 1 bit om is voldoende. (met dank aan MS's bestandssysteem).
Berichten kan je dan ook nog verhullen als plaatjes zodat ze er niet uitzien als versleutelde berichten. (er zijn programma's die berichten in de LSB van een GIF verbergen... )
Klink ik zo voldoende als een terrorist?
Oh, shit nee, ik klink meer als een paranoïde informaticastudent. My mistake.
Maar voor de duidelijkheid, PGP en persoonlijke uitwisseling van fingerprints is de enige werkbare veilige methode. Niet iedereen hoeft met iedereen uit te wisselen, een kern begint en 3 personen moeten een sleutel tekenen voordat hij gebruikt kan worden.
Goed, dit is waarschijnlijk de meest duistere post ooit op dit topic (en dat zegt wel wat).
Negeer naar believen.
Groet.
Opperhoofd "Kijkt 2 keer om".
quote:
op 10-31-1999 om 11:50 PM schreef itsgreen het volgende:
tararaboemdijee het valt me van je tegen dat je mij nie vertrouwd.........
zeer zwak hoor
OK, sorry Itsgreen: Iedereen die mee was naar OMA.
quote:
op 10-31-1999 om 09:14 PM schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik denk dat we via vriendenkringen moeten doen.Kijk ik vertrouw bijvoorbeeld: Lois, Juul, Danny, alle andere Moderators, Phileine, bennie24 en dergelijke, als nou iedereen gewoon doorgeeft aan degenen die je vertrouwd.
En Tazz dan. Hebben wij je onderdak (nou ja) gegeven, komen wij niet in jou lijstje voor...
En ja Tara, Ik ben eindelijk online (YES).
Hoe
Enne, ik heb hierboven al gezegd dat iedereen van OMA te vertrouwen is
quote:
op 11-01-1999 om 01:06 PM schreef TARAraboemdijee het volgende:
Tazz, eindelijk dan toch online.
Hardstikke bedankt voor dat onderdakEnne, ik heb hierboven al gezegd dat iedereen van OMA te vertrouwen is
Sorry, druk bezig met aanmelden etc. etc. Ik dat berichtje niet gelezen.
Ik hoop dat je een beetje lekker heb geslapen. Dat slaapbankje ligt verschrikkelijk klote!!
Maar goed, we gaan nu brainstormen voor bb meeting nr. 3
Hope 2 See U there
Tazz
quote:
op 11-01-1999 om 02:03 PM schreef Tazz het volgende:Ik hoop dat je een beetje lekker heb geslapen. Dat slaapbankje ligt verschrikkelijk klote!!
inderdaad, veel slaap heb ik dus ook niet gehad maar het kon ermee door
Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat er veel anderen zijn die mij op mijn gezicht vertrouwen hoewel ik van mezelf weet dat ik geen 'plant' ben vraag ik niemand me op mijn woord te geloven.
Gaby2
quote:
op 11-01-1999 om 02:19 PM schreef Quelling het volgende:
Even wat logica:
BB is al het langste met BB bezig.
Als er dus een infiltrant op FZ is, dan is die waarschijnlijk oude stempel.
BB wist van OMA.
zonder problemen is er iemand mee te sturen met OMA aktie.
Veronica en Endemol zijn bedrijven die makkelijk toegang tot acteurs hebben.
Acteurs proberen mensen om de tuin te leiden.
Goede acteurs lukt dat.
Misschien zijn er goede acteurs in nederland.
Als dat zo is, kunnen Veronica en Endemol die acteur mee sturen naar acties.
Iemand meesturen is de makkelijkte manier om te weten wat er gebeurt.
conclusie:
jullie zijn beinfiltreerd (is dat nederlands)
Of niet.
Vertrouw niemand.
The truth is out there.
In any case it isn't with me.
vooral die TARAdinges + die LOIS vertrouw ik niet !
TARAdinges heeft wel wat weg van ROLF X W. +
als je die bril van LOIS wegdenkt (Néé heren , alléén de bril wegdenken , smeerjanussen !)
dan kom je toch aardig in de buurt van , inderdaad DAPHNE D.!
Beware , D.D.=watching joe
P.S Ik ga na deze posting denk ik ffffffff een poosje met vakantie naar een onbewoond eiland !
Actie bekend bij teveel mensen, en vijand. Hoe ? Door ruim van te voren aankondiging, discussie op openbaar forum (FZ) infiltratie door derden (nieuwe revu) en te grote verspeiding vertrouwelijke informatie
Oplossing :
Korte lijen, snelle actie, kleine kring. Info per email op provider adressen( geen nic's maar namen) i.e. geen hotmail. Alleen mensen die bekend zijn. Dus niet : over 6 weken OMA II aanmelden op xxxxx@hotmail.com.
Eventueel discussie op invite only IRC kanaal.
Ahum, jij maakt mij uit voor Rolf X.?
ga inderdaad maar snel naar dat onbewoonde eiland anders... nee, dat doei ik niet, dat is meer iets voor Rolfie.
* TARAraboemdijee is bang dat het vertrouwen in hem nu weg is.
LIJK IK ZO OP ROLF X. WOUTERS?????
IK HOOP HET NIET!!!!!!!
quote:
op 11-05-1999 om 11:49 AM schreef kastanova het volgende:
Ik wil echt niet lullig overkomen, maar worden jullie niet een beetje paranoïde?
En trouwens, willen jullie het "echte" forum dan sluiten voor newbies als ik ?
Zal daar niet al te blij mee zijn, aangezien ik me best wel vermaak op dit forum.
En ik kan jullie verzekeren dat ik geen V-infiltrant ben. (Voo zal wel gek zijn om mij aan te nemen, ben namelijk heeeeeel dom)
Maar ik wacht met smaad op de reacties!
Ook ik ben redelijk newbie maar was wel bij O.M.A. Ik zal dus niet zeggen dat je geen newbie's moet uitnodigen. Ook een 'ervaren' Fok!ker kan een V.medewerker zijn (of erger).
Ik denk (ik hoop dat je dat met me eens bent) dat het heel moeilijk is om uit te sluiten wie wat met V. en consorten te maken heeft. Ik wil ook helemaal niet iemand uitsluiten van een volgende aktie. Ik hoop alleen dat V. er pas achter komt als het al (te) laat is.
Je mag je natuurlijk altijd aanmelden! (Gaat via TARAra, zie zijn afsluiting).
Tazz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |