abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57285880
Hi allemaal,

Wij zijn bezig met een grootschalig onderzoek onder de nederlandse bevolking waar veel respondenten voor nodig zijn.
Ons onderzoek gaat,over de nederlandse maatschappij en de normen en waarden hierin. Wij zijn heel erg benieuwd naar jouw mening.
Ons onderzoek gaat in het kort over het volgende;
Nederland wordt van oudsher gezien als een zeer tolerant land. De laatste jaren schijnen bepaalde mensen echter in toenemende mate een probleem te hebben met de verscheidenheid aan culturen die ons land rijk is. Vooral de Islam moet het hierbij vaak ontgelden. Steeds vaker wordt deze religie door politici in de media neergezet als een probleem. Zo zet Geert Wilders de Islam neer als een directe bedreiging voor de vrijheid van meningsuiting. Is dit terecht of niet ? Waar ligt de grens van de nederlandse tolerantie ? Moeten de nederlandse normen en waarden veranderen ?

In het kader van deze discusie zijn een mede student en ik dus bezig met een onderzoek en we willen jou vragen deel te nemen, via onderstaande link, aan onze volledig anonieme enquete. Bij voorbaat dank voor de moeite.

Met vriendelijke groeten,
Esther

http://www.studentenenquete.nl/phpsurveyor/index.php?sid=1175
pi_57286106
spam.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_57289214
Heb een begin gemaakt, maar komt een beetje nazistich op mij over.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_57290107
quote:
Op maandag 10 maart 2008 16:15 schreef esv het volgende:
Hi allemaal,

Wij zijn bezig met een grootschalig onderzoek onder de nederlandse bevolking waar veel respondenten voor nodig zijn.
Ons onderzoek gaat,over de nederlandse maatschappij en de normen en waarden hierin. Wij zijn heel erg benieuwd naar jouw mening.
Ons onderzoek gaat in het kort over het volgende;
Nederland wordt van oudsher gezien als een zeer tolerant land. De laatste jaren schijnen bepaalde mensen echter in toenemende mate een probleem te hebben met de verscheidenheid aan culturen die ons land rijk is. Vooral de Islam moet het hierbij vaak ontgelden. Steeds vaker wordt deze religie door politici in de media neergezet als een probleem. Zo zet Geert Wilders de Islam neer als een directe bedreiging voor de vrijheid van meningsuiting. Is dit terecht of niet ? Waar ligt de grens van de nederlandse tolerantie ? Moeten de nederlandse normen en waarden veranderen ?

In het kader van deze discusie zijn een mede student en ik dus bezig met een onderzoek en we willen jou vragen deel te nemen, via onderstaande link, aan onze volledig anonieme enquete. Bij voorbaat dank voor de moeite.

Met vriendelijke groeten,
Esther

http://www.studentenenquete.nl/phpsurveyor/index.php?sid=1175
Lekkere objectieve intro
pi_57290181
Ben hem nu aan het invullen maar stellingen als:

Stelling 5. *Religieuze mannen mogen van hun vrouw verlangen dat zij haar volledige lichaam bedekt heeft als zij zich bevindt in de openbare ruimte.
Kies één van volgende opties

Zijn toch een beetje raar want ik kan het er wel mee eens zijn dat die religieuze mannen dat van hun vrouw verlangen .. dat wil niet zeggen dat ik het er mee eens ben , laat staan dat die vrouwen dat ook in ieder geval daadwerkelijk doen.
If house is a nation, I wanna be president.
  maandag 10 maart 2008 @ 20:05:23 #6
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_57290222
Spam. Doei. Sterf.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  maandag 10 maart 2008 @ 20:08:09 #7
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_57290291
SPAM!!!!!

Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_57290309
Het gaat erom dat mensen classificeren op grond van religie tegen Artikel 1 van de Grondwet ingaat.

Wilders is hier de bedreiging voor de vrijheid van godsdienst en mening.
  maandag 10 maart 2008 @ 20:11:40 #9
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_57290380
quote:
Op maandag 10 maart 2008 16:15 schreef esv het volgende:
Hi allemaal,
Nederland wordt van oudsher gezien als een zeer tolerant land.
Ga eens vragen in Indonesie, bij de inquisitie of op de Antillen hoe tolerant we zijn geweest. Een grote leugen.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  maandag 10 maart 2008 @ 20:23:32 #10
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_57290633
Het promoten van eigen websites, onderzoeken en dergelijke is niet welkom. Dit is een discussieforum, geen reclameblok. Dit topic sluit ik.
Géén kloon van tvlxd!
  maandag 10 maart 2008 @ 20:24:01 #11
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_57290638
probeer volgende keer het via de officiele weg te spelen.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')