quote:Op maandag 10 maart 2008 16:06 schreef Thy... het volgende:
In het ergste geval moet je hem in onderdelen in het magazijn weer ophalen en kom je er bij het in elkaar zetten achter dat je een paar schroefjes en een velg mist.
De IKEA naast de McDonalds/Leen Bakker/KFCquote:Op maandag 10 maart 2008 16:13 schreef DiRadical het volgende:
Bij de "oude IKEA" (volgens mij is dat nu een P+R) of de nieuwe IKEA
quote:Op maandag 10 maart 2008 16:06 schreef Thy... het volgende:
In het ergste geval moet je hem in onderdelen in het magazijn weer ophalen en kom je er bij het in elkaar zetten achter dat je een paar schroefjes en een velg mist.
Da's nog niet heel duidelijk. Bedoel je de parkeerplaats waar de MaccieD en KFC ook aan zitten of de parkeerplaats onder/voor/achter de huidige IKEA.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:15 schreef Pino-dAmbini het volgende:
[..]
De IKEA naast de McDonalds/Leen Bakker/KFC
Die parkeerplaats voor de IKEA. Ik laat hem wel een nachtje staan en zie wel wat er gebeurd. Na één nacht zal hij vast niet weggesleept worden.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:22 schreef Deetch het volgende:
[..]
Da's nog niet heel duidelijk. Bedoel je de parkeerplaats waar de MaccieD en KFC ook aan zitten of de parkeerplaats onder/voor/achter de huidige IKEA.
Volgens mij is de parkeerplaats bij de McD 'snachts gesloten, ik weet alleen niet of ze dan ook boetes uitdelen. Bij de huidige IKEA kan ik me voorstellen dat ze een wegsleepregeling hebben om langparkeerders te weren alleen weet ik niet of dat het geval is. Je zou hem ook gewoon in een woonwijk buiten de diepnring kunnen plaatsen waar je niet hoeft te betalen.
Samen met een onleesbare en onduidelijke handleidingquote:Op maandag 10 maart 2008 16:06 schreef Thy... het volgende:
Sorry Bram, auto zat al vol:Pquote:Op maandag 10 maart 2008 16:27 schreef Babbatuur het volgende:
Ik zou gewoon gebruik maken van je OV in plaats van je verheven te voelen boven het gepeupel en met de auto te gaan zonder dat je daar melding van maakt waardoor ongerustheid is veroorzaakt!
Of wel natuurlijk.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:25 schreef Pino-dAmbini het volgende:
Ik laat hem wel een nachtje staan en zie wel wat er gebeurd. Na één nacht zal hij vast niet weggesleept worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |