abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57285602
Ik was van plan mijn auto enkele dagen op de parkeerplaats van IKEA Groningen te laten staan. Heeft iemand hier ervaring mee? Ben deze week voor de verandering een keer met de auto in Groningen en ik heb geen parkeerkaart.
  maandag 10 maart 2008 @ 16:06:40 #2
140318 Thy...
Met puntjes
pi_57285731
In het ergste geval moet je hem in onderdelen in het magazijn weer ophalen en kom je er bij het in elkaar zetten achter dat je een paar schroefjes en een velg mist.
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
  maandag 10 maart 2008 @ 16:13:01 #3
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_57285835
Ik ben dusdanig gekwetst door deze vraag c.q. mededeling dat ik op geen enkele wijze informatie ga verschaffen aan dit persoon!
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
pi_57285847
quote:
Op maandag 10 maart 2008 16:06 schreef Thy... het volgende:
In het ergste geval moet je hem in onderdelen in het magazijn weer ophalen en kom je er bij het in elkaar zetten achter dat je een paar schroefjes en een velg mist.
  maandag 10 maart 2008 @ 16:13:52 #5
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_57285849
Bij de "oude IKEA" (volgens mij is dat nu een P+R) of de nieuwe IKEA
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
pi_57285871
quote:
Op maandag 10 maart 2008 16:13 schreef DiRadical het volgende:
Bij de "oude IKEA" (volgens mij is dat nu een P+R) of de nieuwe IKEA
De IKEA naast de McDonalds/Leen Bakker/KFC
  maandag 10 maart 2008 @ 16:15:57 #7
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_57285886
quote:
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_57286023
quote:
Op maandag 10 maart 2008 16:15 schreef Pino-dAmbini het volgende:

[..]

De IKEA naast de McDonalds/Leen Bakker/KFC
Da's nog niet heel duidelijk. Bedoel je de parkeerplaats waar de MaccieD en KFC ook aan zitten of de parkeerplaats onder/voor/achter de huidige IKEA.

Volgens mij is de parkeerplaats bij de McD 'snachts gesloten, ik weet alleen niet of ze dan ook boetes uitdelen. Bij de huidige IKEA kan ik me voorstellen dat ze een wegsleepregeling hebben om langparkeerders te weren alleen weet ik niet of dat het geval is. Je zou hem ook gewoon in een woonwijk buiten de diepnring kunnen plaatsen waar je niet hoeft te betalen.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_57286035
Ik zou em niet bij de IKEA neerzetten, maar bij de McDonald's/Praxis.
Oh, and that's a bad miss!
pi_57286063
quote:
Op maandag 10 maart 2008 16:22 schreef Deetch het volgende:

[..]

Da's nog niet heel duidelijk. Bedoel je de parkeerplaats waar de MaccieD en KFC ook aan zitten of de parkeerplaats onder/voor/achter de huidige IKEA.

Volgens mij is de parkeerplaats bij de McD 'snachts gesloten, ik weet alleen niet of ze dan ook boetes uitdelen. Bij de huidige IKEA kan ik me voorstellen dat ze een wegsleepregeling hebben om langparkeerders te weren alleen weet ik niet of dat het geval is. Je zou hem ook gewoon in een woonwijk buiten de diepnring kunnen plaatsen waar je niet hoeft te betalen.
Die parkeerplaats voor de IKEA. Ik laat hem wel een nachtje staan en zie wel wat er gebeurd. Na één nacht zal hij vast niet weggesleept worden.
  maandag 10 maart 2008 @ 16:27:18 #11
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_57286100
Ik zou gewoon gebruik maken van je OV in plaats van je verheven te voelen boven het gepeupel en met de auto te gaan zonder dat je daar melding van maakt waardoor ongerustheid is veroorzaakt!
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
pi_57286155
quote:
Samen met een onleesbare en onduidelijke handleiding
pi_57286158
quote:
Op maandag 10 maart 2008 16:27 schreef Babbatuur het volgende:
Ik zou gewoon gebruik maken van je OV in plaats van je verheven te voelen boven het gepeupel en met de auto te gaan zonder dat je daar melding van maakt waardoor ongerustheid is veroorzaakt!
Sorry Bram, auto zat al vol:P
pi_57288117
quote:
Op maandag 10 maart 2008 16:25 schreef Pino-dAmbini het volgende:
Ik laat hem wel een nachtje staan en zie wel wat er gebeurd. Na één nacht zal hij vast niet weggesleept worden.
Of wel natuurlijk.
I intend to live forever, or die trying.
pi_57289106
Best kan dat ie dan de volgende ochtend wordt weggesleept.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')