terugbetaalfeestquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:57 schreef Matje-1989 het volgende:
terugebtaaleest ??
whehehequote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:13 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Hier zie ik dus een jongen die trots is dat ie student is
Ga meer werken of zuip minder. Beetje klagen dat je niet kunt rondkomen. Luie donder.
Ja ik ook, en ik spaar per maand ook nog.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:59 schreef pmdomela het volgende:
[..]
whehehe
Let wel dat ik misschien een inkomen van 1100/maand heb, maar ik betaal ook ALLES zelf he, dus ook verzekeringen, boeken (a 500/jaar) en collegegeld (a 1550/jaar)
Ja, elke dag zelf koken en veel groente en fruit.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:53 schreef kwakveense het volgende:
200 euro per maandik zit altijd op 130...
hmmm doe ik in principe ook hoor, en ik doe nog bij albert heijn boodschappen ook...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:39 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ja, elke dag zelf koken en veel groente en fruit.
Dan kom je zo op 200 hoor..
Ik ook bij Appie, eet 4 broodjes op een dag, eet weinig snacks en andere dingen buiten de deurquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:51 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hmmm doe ik in principe ook hoor, en ik doe nog bij albert heijn boodschappen ook...
misschien scheelt het dat ik niet drink, weinig brood eet, uberhaupt niet zoveel eet, nooit snacks en snoep koop bijna...
ja, totdat je arbeidsongeschikt wordt, of geen baan vindt die redleijk betaald, dan voel je wel die 50 euro per maand voor 25 jaar langquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:42 schreef wjschreuder het volgende:
En als je dat niet meteen hebt, dan hoef je de eerste jaren maar zo'n ¤50 per maand af te betalen.
Nounou wat eng allemaal
Dan kook je hele karige porties. Hint: hoe meer, hoe goedkoper.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:39 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
wij leven voor ongeveer 3 euro per dag, en daar zit dan ontbijt, lunch en avondeten inquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:39 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
ja net of je de kans gaat krijgen om elk COMPLEET maandsalaris straks direct aan je schuld kan bestedenquote:Op vrijdag 11 april 2008 07:22 schreef tankertuig het volgende:
Ik ga in september ook weer studeren en er max bijlenen.
Kan zijn dat het niet optimaal is, maar ik werk nu full-time en verdien best lekker. De achteruitgang van kapitein naar student is dus nogal groot en daarmee lastig.
En ik heb eens zitten rekenen. Studie die ik wil gaan doen duurt 4 jaar. Als ik rekening hou met een uitloop van 1 jaar heb ik de schuld binnen 1,5 jaar afbetaald met mijn huidige loon. En dat loon ga ik weer krijgen als ik even 1,5 jaar zou gaan varen.
Zo erg is lenen dus niet volgens mij.
een goed opgeleid persoon kan uiteraard ook geen ongeluk krijgenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:57 schreef Elwood1802 het volgende:
Boeie, daar moet je niet vanuit gaan. Een beetje goed opgeleid persoon krijgt een baan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |