Dan hebben ze jouw aanvraag waarschijnlijk afgewezen, ik kreeg binnen we week al antwoord.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik betaal alles zelf en wacht nu al 8 maanden op mijn aanvraag tot het buiten beschouwing laten van het inkomen van mijn ouders. Ondertussen dus toch aan het lenen (en werken)..
De correcte spelling is "quitte".quote:
Collegegeld niet, de rest wel. het is te doen.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:27 schreef Het_Biertje het volgende:
betaal jij je school/studie/kamer/vreten zelf?
Dat dus.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
je leert er wel verdomde goed mee met geld omgaan.
idemquote:Op maandag 10 maart 2008 15:49 schreef Maraca het volgende:
Ik betaal alles zelf: boeken/collegegeld/kamer/eten/rijles/overige. Alleen zorgverzekering betalen ouders
Baantjes zat. Ga naar een uitzendbureau en je hebt er zo een. En de supermarkten zoeken altijd mensen, dusquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:47 schreef koen_pijl het volgende:
Mij nouders betalen nu alles. WIl ik eigenlijk niet, maar heb gene baantje en ze willen niet dat ik meer ga lenen.
Goede tijden? Bij taxichauffeur denk ik aan in de avonden - wat ik zelf geen goede tijden vind, maar dat is mijn meningquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:35 schreef Sok41 het volgende:
Ik kan vele mensen aanraden om als bijbaan taxi chauffeur te zijn, goede tijden en levert zo'n 150 - 200 euries per week op voor mij :<)
dude,quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:52 schreef LasTeR het volgende:
Ik ben gestopt met studie en ga nu fulltime klantenservice doen.Tot september dan begin ik aan een nieuwe opleiding maar blijf ik doorzetten met het werk. Dat is dan minimaal 24 uur per week en verdient héél goed.
En het kan van 7 uur 's ochtends tot 2 uur 's nachts en 7 dagen in de week.
Kan ik het wel flexibel indelen ja.quote:
maar ik neem aan dat dat werk niet 24/7 op je stoel zitten is met zon headset op je hoofd is?quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
maar ik neem aan dat dat werk niet 24/7 op je stoel zitten is met zon headset op je hoofd is?
50 rijlessenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:22 schreef Leinonlein het volgende:
Mijn ouders betalen collegegeld en boeken.
En ze hebben mijn eerste 10 rijlessen betaald! Whoej, jammer genoeg had ik er nog 40 extra nodig... Rest (levensonderhoud en woonkosten) betaal ik zelf.
Had je beter tien daagse kunnen doenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:22 schreef Leinonlein het volgende:
Mijn ouders betalen collegegeld en boeken.
En ze hebben mijn eerste 10 rijlessen betaald! Whoej, jammer genoeg had ik er nog 40 extra nodig... Rest (levensonderhoud en woonkosten) betaal ik zelf.
Hey pas op he, nergens ben ik zo trots op als op het behalen van het roze plastic! En ach, gelukkig kon ik het me veroorloven met mijn loon wat beduidend hoger ligt dan 150 euro per maandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |