quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:12 schreef TNA het volgende:
Voor de geïnteresseerden, hij zit 5 augustus in Vinger aan de Pols.
De link werkt geloof ik nog niet.quote:
Dat heb ik ook...ik heb vanavond gekeken ! Erg knap hoe hij met zijn ziekte omgaat al zegt ie dat ie zich niet ziek voelt..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:48 schreef Peter6000 het volgende:
Zeker een indrukwekkend programma.
Heb enorm respect voor de manier waarop hij met zijn ziekte weet om te gaan.
Ik ook, ben in slaap gevallen en het wordt het ook niet herhaald op tv geloof ikquote:
Ik lees tussen de regels door alleen een lichte neiging naar 'de orenmaffia', ook al staat het er wel genuanceerd genoeg.quote:Sander Simons is patiënt af
AMSTERDAM - Het is lente. Een jaargetijde waarvan Sander Simons (46) niet had durven dromen dat nog een keer mee te maken. De voormalige RTL-nieuwslezer kreeg vorig jaar de diagnose longkanker en zou nog hooguit een jaar te leven hebben. Inmiddels ziet het er allemaal een stuk zonniger uit. Hij knikt: „Ik ben patiënt af. Mijn toekomst ligt weer open. En ik kom terug op de radio.”
Terwijl Sander koffie zet, schudt hij glimlachend zijn hoofd: „Ik ben nooit gestopt met koffiepunten sparen.” Dan serieus: „Beter wíllen worden heeft wel invloed. Maar kanker blijft een mysterie. Het komt en het gaat. Soms werkt het lichaam goed mee, en dat is bij mij het geval geweest. Maar je zult mij niet horen zeggen dat ik genezen ben. Dat hoop ik over vier jaar te kunnen zeggen.”
Sander: „Ik heb sinds een paar weken veel energie. Mijn werk- en levenslust zijn weer terug. Mijn lichaam vertelt me dat het goed met me gaat. Ik wil niet heel stoer beweren dat ik het heb afgedwongen, maar ik ben wel vastberaden om een nieuw begin te maken.”
Hij recapituleert: „In februari 2008 had ik nog een half jaar tot een jaar. Natuurlijk belandde ik toen wel even in een dip. Maar toen de longarts pasgeleden de bemoedigende woorden ’ik denk aan jaren’ uitsprak, dacht ik: ’wacht eens even, dan doe ik mee!’”
Glimlacht: „Mijn arts is een man van weinig woorden. Maar hij heeft zijn intellect en genie ingezet om mij te helpen. Daardoor heb ik mij laten inspireren. Mijn eigen wil en instelling hebben ook geholpen. Ik heb inmiddels heel veel lotgenoten gesproken. En daarbij valt op dat met diegenen die zeggen ’ik ben ziek, maar blijf onder de mensen’ het mééstal, ik benadruk: mééstal, toch beter gaat.”
http://www.telegraaf.nl/p(...)ient_af__.html?p=4,2
Ik word altijd zo vreselijk moe van dit soort reactiesquote:Op maandag 10 maart 2008 15:07 schreef DroogDok het volgende:
Wie?
Verder gebeurt dit natuurlijk dagelijks bij meerdere (nog) onbekendere nederlanders.
Ik ben het geheel met je eens, dit soort opmerkingen zijn hier in SHO totaal overbodig. Daarbuiten trouwens ook, want als je zo redeneert dan is iedere vorm van nieuws 'speciale aandacht'.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat mij betreft worden dat soort irritante reacties gewoon weg gehaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |