Ik ook! Ik zag hem laatst rijden en was gelijk verkocht. Dan alleen nog even het uitlaatje doorboren en je hebt het autentieke ronkje ook weerquote:Op zondag 16 maart 2008 19:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Koop een nieuwe 500! die zijn zooooooo cute. Ik wil d'r ook... eh... twee
Teringjantje, tweequote:Op zondag 16 maart 2008 17:50 schreef Leana het volgende:
Ja het zijn de eerste voor ons![]()
Roger Wilco is helemaal trotse pappa in wording.
Wel een hoop gedoe. We moeten ineens 2 van allerlei dingen uitzoeken. Dat komt allemaal wel goed.
Het enige probleem dat we hebben is onze auto. Maarja ook dat zien we wel.....
Cool!quote:Op zondag 16 maart 2008 20:32 schreef Leana het volgende:
Bij ons is de grootste schok wel over inmiddels.
Oh voor de liefhebber hier de echo foto.
Je ziet een tussenschot (horizontaal) met aan beide kanten en kindje.
Ik zal de 20 weken echo ook uploaden als dit is geweest. Toch anders dan met 1 kindje...
[ afbeelding ]
*dept met washandje* Gaat het weer een beetjequote:Op zondag 16 maart 2008 20:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Teringjantje, twee.
.
Ik ben nog steeds in shock.
Ja, dankje! Schrok ik toch bijna mijn kind eruitquote:Op zondag 16 maart 2008 20:50 schreef Roger-Wilco het volgende:
[..]
*dept met washandje* Gaat het weer een beetje
Jullie hebben een roze mini?quote:Op zondag 16 maart 2008 20:39 schreef Leana het volgende:
Ik heb geen idee waarom de een veel meer ruimte heeft dan de ander. Ik dek dat dat komt doordat de onderste verder weg in de baarmoeder ligt. Het is dus mee een soort gezichtsbedrog denk ik.
Natuurlijk kan het ook zo zijn dat de een wat meer op zijn moeder lijkt... En dus wat meer plek in pikt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |