Altijd wat kansloze Nederlandse reacties ertussen in gebrekkig Engels.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:46 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/7292371.stm
quote:PSV play a lot of very bad gomes but score a goal and Gomes have some fantastic saves and they are top of the league
wat heeft hij nu weer gezegd?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:37 schreef BonJovi het volgende:
Tering Jorien je bent echt een mongool he![]()
Kijk eens een pagina terug.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:57 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
wat heeft hij nu weer gezegd?
quote es als je wilt
Ik deel de visie van Vergoossen wel. Jongens als Culina en Mendez zijn atleten, enorm belangrijk in dit soort wedstrijden. Het zijn types die ervoor zorgen dat het team als volwassen geheel overeind blijft. Kwalitatief heeft Tottenham meer in huis, het is een kwestie van daar zo goed mee om te gaan.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:52 schreef zjroentje het volgende:
Zonde eigenlijk dat Vergoossen zo behoudend voetbalt, en jongens als Culina en Mendez boven Bakkal, Dszudszak of Aisatti stelt. Vooral het niet spelen van Dszudszak vind ik maar vreemd, die speelde toch geweldig?
Dat we Ajax moeten we verslaanquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:57 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
wat heeft hij nu weer gezegd?
quote es als je wilt
Met Bakkal en Dszudszak ipv Culina en Mendez heeft Tottenham kwalitatief echt niet meer in huis.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik deel de visie van Vergoossen wel. Jongens als Culina en Mendez zijn atleten, enorm belangrijk in dit soort wedstrijden. Het zijn types die ervoor zorgen dat het team als volwassen geheel overeind blijft. Kwalitatief heeft Tottenham meer in huis, het is een kwestie van daar zo goed mee om te gaan.
Fiorentina lijkt me ook wel wat!quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:01 schreef Zwansen het volgende:
Wie willen we loten? Zenith? Getafe?
Geen Sporting Portugal of Fiorentina in ieder geval. Dan nog liever Bayern München.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:01 schreef Zwansen het volgende:
Wie willen we loten? Zenith? Getafe?
mensen dingen toe wensen ben je goed in hequote:Op woensdag 12 maart 2008 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die hapsnurk verliest met de dag zijn geloofwaardigheid. Mijn god een pamper
Samen met Bayern de sterkste opponent die je kunt wensen. Niet bepaald iets om vrede mee te hebben.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:04 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Fiorentina lijkt me ook wel wat!
Nee, maar dan heeft Tottenham wel het middenveld in handen. Balasz en Bakkal zijn iets minder allround en hebben meer specifieke kwaliteiten. De as moet zo stabiel mogelijk zijn in wedstrijden op dit niveau. Dzsudzsák en Bakkal zijn op dit moment enkel kandidaten voor de flanken in dit soort partijen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Met Bakkal en Dszudszak ipv Culina en Mendez heeft Tottenham kwalitatief echt niet meer in huis.
Het behoudende kan ik van één kant ook wel begrijpen, vind het alleen zonde dat zulke voetballers dan op de bank blijven zitten.
Reageer eens inhoudelijk om m'n post graag in plaats van weer andere dingen erbij te gaan halen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mensen dingen toe wensen ben je goed in he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |