abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57341808
Dramatische wedstrijd, maar geweldige ontknoping. Heb weer de buren wakker geschreeuwd tijdens die pingels

Vergoossen was wel erg debiel aan het wisselen trouwens, onbegrijpbaar. Alcides was weer als vanouds dramatisch, kon nog niet eens een pass geven over 2 meter.

Maar dat boeit nou niks meer
Patat Friet
pi_57341819
quote:
Altijd wat kansloze Nederlandse reacties ertussen in gebrekkig Engels.
quote:
PSV play a lot of very bad gomes but score a goal and Gomes have some fantastic saves and they are top of the league
pi_57341831
Nu maar hopen dat we tegen Dickie mogen . En dan gewoon met Dzsudzsak, Bakkal en Afellay voetballen voor Simons .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57341842
Dszudszak flipte hem wel helemaal na die laatste misser van de sperz . Kan ik me ook wel voorstellen, zo voetbal je in een of andere onbeduidende flut competitie en zo speel je kwart-finale UEFA Cup.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_57341846
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:37 schreef BonJovi het volgende:
Tering Jorien je bent echt een mongool he
wat heeft hij nu weer gezegd?
quote es als je wilt
pi_57341877
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:57 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

quote es als je wilt
Kijk eens een pagina terug.
pi_57341896

pi_57341933
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:52 schreef zjroentje het volgende:
Zonde eigenlijk dat Vergoossen zo behoudend voetbalt, en jongens als Culina en Mendez boven Bakkal, Dszudszak of Aisatti stelt. Vooral het niet spelen van Dszudszak vind ik maar vreemd, die speelde toch geweldig?
Ik deel de visie van Vergoossen wel. Jongens als Culina en Mendez zijn atleten, enorm belangrijk in dit soort wedstrijden. Het zijn types die ervoor zorgen dat het team als volwassen geheel overeind blijft. Kwalitatief heeft Tottenham meer in huis, het is een kwestie van daar zo goed mee om te gaan.
That's all folks!
pi_57341946
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:57 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

quote es als je wilt
Dat we Ajax moeten we verslaan

En ze noemen hem een mongool omdat het logisch is dat PSV wint
  donderdag 13 maart 2008 @ 00:01:30 #285
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_57341974
Wie willen we loten? Zenith? Getafe?
pi_57341981
Die laatste foto van Gomes en Phoxy moet ook wel uit een leukere hoek genomen zijn ;-)
pi_57342006
ik kan me volgende TT al inbeelden
Iets met Gomes mss?
pi_57342011
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik deel de visie van Vergoossen wel. Jongens als Culina en Mendez zijn atleten, enorm belangrijk in dit soort wedstrijden. Het zijn types die ervoor zorgen dat het team als volwassen geheel overeind blijft. Kwalitatief heeft Tottenham meer in huis, het is een kwestie van daar zo goed mee om te gaan.
Met Bakkal en Dszudszak ipv Culina en Mendez heeft Tottenham kwalitatief echt niet meer in huis.

Het behoudende kan ik van één kant ook wel begrijpen, vind het alleen zonde dat zulke voetballers dan op de bank blijven zitten.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_57342030
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 00:01 schreef Zwansen het volgende:
Fiorentina lijkt me ook wel wat!

Mendez heeft het trouwens geweldig gedaan, maar ipv van Culina had ik liever Bakkal gezien.

Koevermans, wat een drama is die gast toch. Heb ik echt op niks fatsoenlijks kunnen betrappen. Zoals hij zijn kans 'benutte', zo had ik het waarschijnlijk ook gedaan.
pi_57342081
Zoals voetballers wel eens een offday hebben zo had Sef vandaag een offday.
Patat Friet
pi_57342096
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 00:01 schreef Zwansen het volgende:
Geen Sporting Portugal of Fiorentina in ieder geval. Dan nog liever Bayern München.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 13 maart 2008 @ 00:07:56 #292
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57342099
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Die hapsnurk verliest met de dag zijn geloofwaardigheid. Mijn god een pamper
mensen dingen toe wensen ben je goed in he
pi_57342124
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 00:04 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Fiorentina lijkt me ook wel wat!
Samen met Bayern de sterkste opponent die je kunt wensen. Niet bepaald iets om vrede mee te hebben.
pi_57342134
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 00:03 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Met Bakkal en Dszudszak ipv Culina en Mendez heeft Tottenham kwalitatief echt niet meer in huis.

Het behoudende kan ik van één kant ook wel begrijpen, vind het alleen zonde dat zulke voetballers dan op de bank blijven zitten.
Nee, maar dan heeft Tottenham wel het middenveld in handen. Balasz en Bakkal zijn iets minder allround en hebben meer specifieke kwaliteiten. De as moet zo stabiel mogelijk zijn in wedstrijden op dit niveau. Dzsudzsák en Bakkal zijn op dit moment enkel kandidaten voor de flanken in dit soort partijen.
That's all folks!
pi_57342139
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 00:07 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

mensen dingen toe wensen ben je goed in he
Reageer eens inhoudelijk om m'n post graag in plaats van weer andere dingen erbij te gaan halen.
pi_57342151
OMFG.
Baal zo zwaar dat ik naar een college moest en daardoor alles heb moeten missen

maar wel een ronde verder
Gomes
hmmmm....WAT???
pi_57342162
Ah, ik lees net op vi dat jullie gewonnen hebben.
En wederom voornamelijk op het conto van Gomes te schrijven, wat een keeper is het ook!
Nou proficiat jongens, zolang jullie de 19e maar verliezen.
Koning.
pi_57342272
Ik wil Viola!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_57342538
God, ik ging dood tijdens de verlenging/penalty's. Wat een spanning, wat een ei is Lazovic, en wat een ongelooflijke CULTHELD is GOMES

Als er iemand nog een standbeeld moet krijgen, is het onze wereldkeeper toch wel!!!!
  donderdag 13 maart 2008 @ 00:27:21 #300
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_57342607
Als we nu eens een gunstige loting krijgen en Munchen wordt uitgeschakeld. En we opeens weer gaan spelen zoals vorige week in Engeland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')