abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 maart 2008 @ 10:18:34 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57279466
Johan Cruijff heb ik vaak lafheid verweten, altijd commentaar en nooit iets doen. Maar goed, nu is hij na twintig jaar eindelijk weer zo moedig om weer terug te keren bij Ajax, wordt hij door één of andere snotneus weggebonjourd. Marco van Basten heeft tot nu toe in zijn carrière als trainer/coach alles te danken aan Cruijff, maar eigenwijs als hij is jaagt hij liever de grootste Ajacied aller tijden weg.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  Redactie Games maandag 10 maart 2008 @ 10:28:50 #2
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_57279637
We weten totaal niet wat er precies aan de hand is. Cruijff loopt wel vaker stoere dingen te roepen maar als het dan tegen zit is meneer weer weg. Zolang er niet bekend is wat er nou precies aan de hand is doe ik hier geen uitspraken over. De statement 'Van Basten moet zich volledig terugtrekken uit het voetbal' gaat mij ook veel te ver.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  maandag 10 maart 2008 @ 10:30:49 #3
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_57279672
als cruyff te bekritiseren valt als extreem rechtlijning, dan kwalificeer ik van basten als opportunistisch,
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 10 maart 2008 @ 10:35:18 #4
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57279752
Het feit alleen al dat Johan Cruijff eindelijk weer terugkeerde bij Ajax, maar dat Marco van Basten hem weer heeft weggepest, is voor mij al voeldoende reden. Wie denkt Van Basten wel dat hij is, zeker gezien alles wat hij te danken heeft aan Cruijff?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 10 maart 2008 @ 10:37:20 #5
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_57279805
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:35 schreef M0NTANA het volgende:
Het feit alleen al dat Johan Cruijff eindelijk weer terugkeerde bij Ajax, maar dat Marco van Basten hem weer heeft weggepest, is voor mij al voeldoende reden. Wie denkt Van Basten wel dat hij is, zeker gezien alles wat hij te danken heeft aan Cruijff?
zo zwart-wit zal het wel niet gegaan zijn.

trouwens f. nietzsche schreef al: 'een leerling beloont zijn leraar slecht als hij altijd zijn leerling blijft'.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_57279819
Ik zou het wel een hele prestatie vinden als Van Basten Cruijff heeft weggepest, lijkt me niet echt een juiste voorstelling van de realiteit. We weten gewoon niet wat er gebeurt is en ik denk dat je beide mensen wat kan verwijten. In mijn ogen gooit Cruijff er wat te snel het bijltje er bij neer, en bemoeit Van Basten zich met dingen waar hij helemaal niks over te zeggen heeft. Verder weet niemand wat er precies aan de hand is dus alles blijft complete speculatie...
Even a broken clock is right twice a day.
pi_57279840
Ik denk niet dat van Basten Cruijff weggepest heeft. Hij weet ookw el dat ie alles aan Cruijff te danken heeft.
Wat mij betreft mogen ze zich overigens allebei terugtrekken.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  maandag 10 maart 2008 @ 10:49:59 #8
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_57280022
"weggepest"? Omdat hij niet wil dat mensen in de jeugdopleiding zonder onderzoek ontslagen worden? Ik zou het meer realisme willen noemen.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_57280472
Weggepest . Je maakt het helemaal mooi .

Eerst drie jaar lopen huilen bij het Nederlands elftal dat Cruijff veel te veel invloed heeft op Van Basten en dat Van Basten eens een eigen mening moet hebben, en dan komt er een discussie bij Ajax, zegt Van Basten iets onafhankelijks van Cruijff en is het niet met hem eens, en dan noem jij dat weggepest !
pi_57280850
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 10 maart 2008 @ 15:37:18 #11
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_57285210
Ik vind het eigenlijk triest dat van Basten zich met de jeugdopleiding bemoeit als Cruyff iets structureels wil opzetten. Van Basten is na 4 jaar weer foetsie. (of eerder)
Het komt er dus hier op neer dat het weer een passant is die de dienst uit maakt.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  maandag 10 maart 2008 @ 16:46:14 #12
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57286527
het is gewoon een teringbende bij ajax en marco van basten had johan eens zijn gang moeten laten gaan

van basten
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_57288692
Na overleg is besloten deze te sluiten.

Hier is genoeg ruimte voor de meningen over Marco:

Het grote Marco van Basten Bondscoach Topic #73
Marco van Basten nieuwe coach Ajax
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')