Wat staat er danquote:Op maandag 10 maart 2008 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat krijg je als er iemand STA heeft gemod die ook wel eens positieve notes zet.
Ik nog nooitquote:Op maandag 10 maart 2008 21:36 schreef JH87 het volgende:
[..]
Kun je weer lekker modden.
Wie hebben er hier allemaal wel 's een ban gehad?
Neequote:Op maandag 10 maart 2008 22:05 schreef maok het volgende:
Viel bij jullie net ook het kabel signaal van de tv weg?
En als ik ze wel heb wil ik het niet weten. Mijn nieuwsgierigheid zou me compleet verteren tot er een zielig hoopje mens overblijft.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik nog nooit![]()
Ik kan me ook niet voorstellen dat ik veel notes heb, ik ben veel te braaf.
Ben je al zo oud?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee, dat water was fine.
Periode enzulks..
Dankje.
ik ben gewoon een kleurloos watje... Ws nieteens een noot (pos of min....)quote:Op maandag 10 maart 2008 21:56 schreef maok het volgende:
Ik ben veel te lief
Kuthoeren zijn hetquote:Op maandag 10 maart 2008 22:39 schreef JH87 het volgende:
Nee, de vrouwen hebben de lange discussie gewonnen omdat ze het evenwicht meisjes - jongens wilden bewaren. Ze wilden wel m'n nummer bewaren voor als er een jongen ging, want ze vonden mij ook wel erg tof.
Mja, daar koop je geen zak mee natuurlijk. Ze vinden het met mij erbij altijd een lastige discussie of ze zeggen gewoon altijd dat ze dat vinden. Ik háát hospiteren.
Jullie wilden juist wel of geen gevoelige jongen? Beetje janken zeg om een kamer...quote:Op maandag 10 maart 2008 22:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is ook heel moeilijk hoor. Wij hadden het dus laatst (en we moeten volgende week weer) en we vonden alle drie de kandidaten leuk, maar eentje paste gewoon beter bij ons. Eén van de twee jongens die we af moesten bellen ging bijna huilen en helemaal tegen ons in en zo. Echt heel sneu....
Wel apart.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hij dacht echt dat 't heel goed was gegaan, en hij was superenthousiast over de kamer en zo. En 't was sowieso een vrij gevoelige jongen ja.
Oh, was dat toen niet met die rel waarvan zo'n beetje alle moderators de handdoek in de ring smeten?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh en ik ben in 1 nacht van Global Moderator naar perm-ban gegaan. Dat doet niemand me na![]()
En ik heb bij mijn weten 3 notes
Lieverd, we hebben 'm toch afgewezen.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:05 schreef Grulez het volgende:
Zou je daarnaast willen wonen? Komt hij elke dag zn verhaal bij je doen...
Schat, ik bedoel überhaupt.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lieverd, we hebben 'm toch afgewezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |